speedyfan

Stel jezelf en je auto voor.
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Re: niet zo groot

Bericht door Marcel »

Dutch Boy schreef:Ik ben niet zo groot :?
Maar met mijn Chevvie kan ik in parkeergarages beter niet aan de zijkanten achteruit parkeren want dan zit ik aan tegen luchtroosters e.d. (en die signaleert de parkeersensor niet maar in de VS is daar al een oplossing voor :lol: :idea: )
O was jij die kleine krullenbol die naast me stond bij de opeldealer :P

Normale auto's kunnen toch vaak hun 3e / 5e deur nog openen ?

Mij lijkt de in en uitstap een groter probleem, je moet een soort lambada doen volgens mij haha
Gebruikersavatar
markv
Beheerder
Berichten: 1541
Lid geworden op: 28 nov 2004 19:31
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Bericht door markv »

Hi Roy,

hoe gaat dat met de deuren als je in de auto zit? Kan je er dan makkelijk bij komen om ze dicht te trekken?

Mark
C30-94@0.55bar
Gebruikersavatar
speedyfan
Actief lid
Berichten: 139
Lid geworden op: 16 mei 2005 11:28
Locatie: Midden-Limburg

Bericht door speedyfan »

parkeren in een (parkeer)garage is geen enkel probleem. de hoogte van de auto incl. opengeklapte deuren is +/- 180 cm

bovendien worden de deuren niet rechtstreeks naar boven geopend. gaan eerst +/- 45 cm net als de standaard deuren open. in geval van nood is deze opening voldoende om toch uit de auto te kunnen komen. (als je tenminste niet een al te fors postuur hebt :wink: )
Gebruikersavatar
speedyfan
Actief lid
Berichten: 139
Lid geworden op: 16 mei 2005 11:28
Locatie: Midden-Limburg

Bericht door speedyfan »

er wordt een extra handvat in de deur geplaatst (vrijwel onzichtbaar weggewerkt) om de deur makkelijker te kunnen sluiten. met het orginele handvat zou je teveel kracht moeten zetten. zijn namelijk high pressure gasveren die gebruikt worden om het gewicht van de deur te kunnen ondersteunen.
Gebruikersavatar
Dutch Boy
Actief lid
Berichten: 262
Lid geworden op: 03 dec 2004 7:42
Locatie: Nbrrrrrr
Contacteer:

Re: niet zo groot

Bericht door Dutch Boy »

Marcel schreef: O was jij die kleine krullenbol die naast me stond bij de opeldealer :P

Normale auto's kunnen toch vaak hun 3e / 5e deur nog openen ?
Yip, dat ben ik :!:

De Chevvie heeft ook schuifdeuren, ideaal & je kunt er altijd uit, tenminste als ie in de 'P' stand staat want anders zit er een beveiliging op tegen 'car jacking'...........
Plaats reactie