Aangeboden Speedster Turbo 4774.

Je auto te koop aanbieden.
PEAS
Lid
Berichten: 60
Lid geworden op: 10 mar 2006 11:33
Locatie: kop van noord holland.

Aangeboden Speedster Turbo 4774.

Bericht door PEAS »

Na bijna acht jaar als eerste eigenaar, een Speedster Turbo in mijn bezit te hebben, heb ik besloten ivm mijn drukke werkzaamheden en te weinig in deze auto te kunnen rijden, deze auto aan te bieden, voor diegene die een in feite nieuwe,eerlijke, nette,en snelle Turbo zoeken.
Deze auto komt uit het jaar januari 2004 met nummer 4774 en heeft slechts 23400 km op de teller staan, en is altijd netjes door een lotus dealer onderhouden.
De auto is altijd garage gestald geweest en werd alleen eens uitgelaten op een mooie zonnige dag :wink:

Deze auto heeft de laatste jaren de volgende extra's gekregen.
*Aluminium hogedruk radiator.
*Nitron verstelbare dempers (verlaagd) +Spacers.
*Sportcup uitlaat + 200 cells sportkat.
*Carbon kapje voor koelvloeistoftankje.
*Motormanagement (gechipt) naar 240 PK. (grafiek aanwezig).
*Velgen zwart gepoedercoat.
*Zwaardere speakers

Ik bied deze Turbo aan voor een prijs van € 24500- aan wat gezien de staat van de auto in combinatie met de lage km stand een goede prijs is.
Voor diegene die deze auto zou overnemen, geef ik tevens de orginele onderdelen erbij, zoals Bilstein dempers,orginele uitlaat met katalysator en orginele wielbouten.

Ik moet benadrukken dat ik deze auto nog niet te koop heb gezet op een willenkeurige autoverkoop site, dit om mn een liefhebber van een Turbo van deze club de gelegenheid/kans te geven, om evt als eerste op deze auto te reageren, zoniet gaat ie binnenkort op een autosite in de verkoop.

Mocht je interesse gewekt zijn voor deze auto en je wilt wat meer informatie en/of meer foto's ontvangen, kun je hieronder voor het eerste contact een mail sturen naar:
mijnallesie@online.nl

Groetjes,
Peter.
Bijlagen
Speedster. 030.jpg
Speedster. 030.jpg (161.13 KiB) 6623 keer bekeken
Gebruikersavatar
Pw
Mega lid
Berichten: 693
Lid geworden op: 12 feb 2011 13:39
Locatie: Almere

Bericht door Pw »

Wat een GEILE bak.... (Sorry, ik schrijf wat er in me op komt!)
'T is dat ik binnenkort mn nieuwe Casa opgeleverd krijg als 't goed is maar hier moet een liefhebber voor te vinden zijn!!

Succes met de verkoop en hopelijk krijg je er geen spijt van ;)
Nr.0672
Gebruikersavatar
martinb
Mega lid
Berichten: 796
Lid geworden op: 30 mar 2009 9:53

Bericht door martinb »

Ziet er top uit, interessante prijs ook. Jammer dat je hem weg doet. Maar heel veel succes met de verkoop.
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo
PEAS
Lid
Berichten: 60
Lid geworden op: 10 mar 2006 11:33
Locatie: kop van noord holland.

Bericht door PEAS »

Bedank jongens voor de ontroerende reacties :D doet mij ergens wel pijn om hem weg te doen, maar ben er ook van bewust dat er een liefhebber rondloopt die zowiezo deze auto meer gaat uitlaten dan ik doe en er dus meer plezier aan gaat beleven, is dus puur een afweging die ik gemaakt heb, hoef ook de hoofdprijs niet te hebben voor deze perfecte Turbo en heb hem dus gunstig in de verkoop gezet :roll: dus voor diegene die het ziet zitten zou ik zeggen doe er je voordeel mee. :wink:

Groet,
Peter.
Bijlagen
Speedster. 036.jpg
Speedster. 036.jpg (106.66 KiB) 6488 keer bekeken
PEAS
Lid
Berichten: 60
Lid geworden op: 10 mar 2006 11:33
Locatie: kop van noord holland.

Bericht door PEAS »

Nog maar een fotoje bijgevoegd :D
Bijlagen
Speedster. 020.jpg
Speedster. 020.jpg (99.95 KiB) 6490 keer bekeken
Gebruikersavatar
waggel
Actief lid
Berichten: 100
Lid geworden op: 11 okt 2011 9:14
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Top

Bericht door waggel »

Ziet er echt top uit...
heb de mijne net gekocht, maar dit is toch wel heel erg mooi.

Succes
Marcel
Waggel - Koeieblik - Speedster 2.2 #683
Traveling the world in a "slow pace"
www.waggeladventures.com
rayz25

Bericht door rayz25 »

Hup nederland hup laat de oranje speedster niet in zijn kouwe kleren staan. :P
PEAS
Lid
Berichten: 60
Lid geworden op: 10 mar 2006 11:33
Locatie: kop van noord holland.

interieur foto speedster 4774.

Bericht door PEAS »

Heb nog even een interieur foto bijgevoegd :roll:
Bijlagen
Speedster. 046.jpg
Speedster. 046.jpg (179.28 KiB) 6328 keer bekeken
PEAS
Lid
Berichten: 60
Lid geworden op: 10 mar 2006 11:33
Locatie: kop van noord holland.

Motorruimte speedster 4774.

Bericht door PEAS »

En motorruimte!

Groetjes Peter.
Bijlagen
Speedster. 018.jpg
Speedster. 018.jpg (161.94 KiB) 6323 keer bekeken
Gebruikersavatar
Dirk666
Lid
Berichten: 56
Lid geworden op: 05 dec 2004 23:27
Locatie: Hoogvliet

Bericht door Dirk666 »

:evil: Shit altijd te laat :evil:
Na verkoop van mijn zilveren 2.2 speedster heb ik 3 jaar een Corvette C5 gereden en hierna 2 jaar Corvette C6.
In mei mijn C6 verkocht om eindelijk een screamer uit maranello te kopen, maar zoals zo vaak eerder al was er niets op dat moment te koop wat naar mijn zin was.
Of je ziet wat leuks en moet eerst je eigen auto kwijt. of je hebt niets en ziet ook niets :roll:
Maar je wilt toch ook lekker kunnen blijven doortoeren in de zomer dus weer naar andere auto's gekeken waarbij ik helaas geen speedster ben tegengekomen die aan mijn wensen voldeed ( turbo/weinig kilometers/en niet compleet verbouwd) dus toen een zwarte Opel GT aangeschaft uit 2010 met 57 ( zeven en vijftig ) kilometers op de klok en fabrieksgarantie tot 02-2012 :D
Jammer dat deze mooie speedster niet eerder te koop is aangeboden dan had ik het wel geweten :D
Maar goed we beginnen weer van voren af aan, eerst Opel GT verkopen en dan weer op zoek naar iets uit Italie en wie weet als ik niets passend vind dat ik wederom speedster rijder wordt 8)
PEAS
Lid
Berichten: 60
Lid geworden op: 10 mar 2006 11:33
Locatie: kop van noord holland.

Bericht door PEAS »

Leuk om te op te merken dat een aantal mensen mij een mail sturen om voor te stellen om een soort van ruildeal te doen van mijn Turbo voor hun auto :lol: deze jongens hebben het bericht niet helemaal begrepen,
dus nogmaals heb hem te koop staan en ik heb geen haast :wink: staat mij niet in de weg en heb hem sinds gister dus ook op een autosite staan(Autotrader) dus, zowiezo om meer foto's te zien moet je daar even naar toe linken :roll:

Groetjes Peter.
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Bericht door tibby »

Hoi Peter
Hoeveel bedraagt het koppel?
Mss dat ik wel interesse heb.(Wegens meer tuningpotentiaal dan m'n Dbilas speedster)
Grtz
captain slow
PEAS
Lid
Berichten: 60
Lid geworden op: 10 mar 2006 11:33
Locatie: kop van noord holland.

Bericht door PEAS »

Hoi Tibby, sorry dat ik niet eerder op je vraag heb geantwoord :oops: maar was een paar dagen buiten de deur :roll: maar volgens de vermogensgrafiek bedraagt het koppel iets meer dan 340 Nm bij 4000 Rpm.

groetjes peter.
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Bericht door tibby »

Hoi Peter
Ik heb gevraagd om mijn Dbilas turbo topic terug te openen. Indien deze verkocht geraakt mag je de jouwe ook als verkocht beschouwen. Je speedster is voor me de ideale basis om verder te bouwen. Andere K04 turbo,grotere intercooler, inlaat aanpakken,mapping, zie het al helemaal voor me :D
Ik zal dan wel wat meer pktjes bij hebben maar VEEl meer koppel dan mijn Dbilas.
Grtz
captain slow
Gebruikersavatar
the-duke
Mega lid
Berichten: 952
Lid geworden op: 30 aug 2007 12:52
Locatie: Provincie Zeeland

Bericht door the-duke »

Andere K04 turbo,grotere intercooler, inlaat aanpakken,mapping, zie het al helemaal voor me
Ik zal dan wel wat meer pktjes bij hebben maar VEEl meer koppel dan mijn Dbilas.
en boren, andere zuigers, andere drijfstangen etc. Vergis je niet..
DBilas motorkarakter voor Speedster is bewust anders dan "zelfde" ombouw voor een Astra bv en geen toeval dat niet te veel koppel onderin. Vraag maar na bij de heren daar. Is redelijk wat research in gestoken, zodat niet alle DBilas ombouwen met de blinkende kant beneden, in de buitenbocht zouden worden gevonden, want dat is ook niet echt reclame vonden ze :wink:

Gr,
The Duke
The bullshit stops when the light drops
Plaats reactie