Een bekende?
- SteV6
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2473
- Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
- Locatie: Twente
En dan vergeet je nog de stuurbekrachtiging, centrale vergrendeling en de elektrische ramen
Tevens is de vorige eigenaar druk geweest met het inbouwen van een tourerpakket (het volleder), het tinten van de ramen en het vervangen van de Radio/CD voor een Radio/Cassette.
En dan kost deze slechts E 26.000,-
Tevens is de vorige eigenaar druk geweest met het inbouwen van een tourerpakket (het volleder), het tinten van de ramen en het vervangen van de Radio/CD voor een Radio/Cassette.
En dan kost deze slechts E 26.000,-
S4 Avant
Denk dat ze bedoelen dat er géén hardtop, maar óók geeeeeen softop bij zit.WhaaaahahaMarcel schreef:Ben ik steeds meer van overtuigd, en toen maar twijfelen hahaha
Dit is ook een leuke trouwens, met Airco !! die is uniek !!
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... id=2591013
jans
In Duitsland berekenen ze de auto met 75 kg voor één persoon.stef666 schreef:Inruilen wordt (waarschijnlijk) nogal problematisch voor mij. Geen mens die een EVO inruilt en er ook nog geld op toe wil leggen.....
p.s. Waarom staat er bij de duitse Speedster 1150 Kg als gewicht ingevuld!?!?!?
En een volle tank .
jans
Heb je het over een 2.2 Dacht een turbo.stef666 schreef:dan is die 1150 nog steeds erg hoog toch? of heeft de Speedster een 230 Ltr tank
p.s. Die 75 Kg ga ik ook niet redden
In Duitsland berekenen ze de auto altijd , met volle tank en 75 kg voor de bestuurder.En voor een turbo zouden die waarde's presies kloppen.
jans
vandaag nog even snel naar die Speedster (73-HB-NZ) bij Alfavedo wezen kijken.
zag er niet echt strak uit. lak bij linker airinduct was deels afgebladderd. vocht/condens in rechter achterlichtunit. tevens bubbels op de zilverkleurige overkappingen van de lichtunits (zag eruit alsof de lak er ieder moment vanaf kon springen). lakophoping bij randen achterlichten. & last but not least: 1 flinke steenslagbeschadiging op het achterspatbord.
zag er niet echt strak uit. lak bij linker airinduct was deels afgebladderd. vocht/condens in rechter achterlichtunit. tevens bubbels op de zilverkleurige overkappingen van de lichtunits (zag eruit alsof de lak er ieder moment vanaf kon springen). lakophoping bij randen achterlichten. & last but not least: 1 flinke steenslagbeschadiging op het achterspatbord.
Een "laat maar zitten" dus...
Ik had ze een mailtje gestuurd met de vraag of ze aan inruil deden, En in eerst instantie niet verteld wat ik in te ruilen had. De volgende dag kreeg ik netjes antwoord dat ze wel in ruilen. Dus ik stuurde weer een mailtje terug met welk type auto ik in te ruilen heb.
Dat is nu 2 dagen geleden, En nog geen antwoord
Ik had ze een mailtje gestuurd met de vraag of ze aan inruil deden, En in eerst instantie niet verteld wat ik in te ruilen had. De volgende dag kreeg ik netjes antwoord dat ze wel in ruilen. Dus ik stuurde weer een mailtje terug met welk type auto ik in te ruilen heb.
Dat is nu 2 dagen geleden, En nog geen antwoord
Grtn. Stefan
Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer...
#0731
Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer...
#0731
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2804
- Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
- Locatie: Gelderland
- Contacteer:
HAHA nee hoor, zit je ff te pestenstef666 schreef:Nee, Niet vermeld dat ik uit het Westland kom....
Ach, ik heb nog wel ff geduld
p.s. Zó erg zijn Westlanders toch niet?
Ja ik ken dat, heb wel geduld, zo ben ik ook begonnen
22 Maart was het zeker we gingen voor een Speedster, 1 April werd er één op mijn naam gezet
We hadden er toen drie gezien, een blauwe een rode en een zilvere, en toen had ik voor mijzelf het gevoel dat de rode een goede deal werd, zo gezegd zo gedaan..........
Inmiddels is de GTA ook al weg, een mens kan van mening veranderen als hij een ander heel leuk speeltje heeft
- Bijlagen
-
- besloten speedster aanschaf.JPG (41.95 KiB) 3357 keer bekeken