Dbilas turbo
Dbilas turbo
Nou, hier gaan we dan......
M'n kindje gaat de deur uit.
Foto's van ombouw en wagen vind je hier op het forum bij de Dbilas topic.
Betreft de speedster met een hardtop erbij en nog een extra set turbo velgen. (turbo velgen moeten wel opgemaakt worden)
Km stand 24000, carbon interieur.
Nieuwe motorolie, remolie, koelvloeistof, remblokken ong 5000 km oud.
Ik heb in deze wagen veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel geld gestoken. Reden verkoop........ Een lotus elise sc
Dus, bieden maar
Grtz
nog vergeten: alu courtenay sport radiator
M'n kindje gaat de deur uit.
Foto's van ombouw en wagen vind je hier op het forum bij de Dbilas topic.
Betreft de speedster met een hardtop erbij en nog een extra set turbo velgen. (turbo velgen moeten wel opgemaakt worden)
Km stand 24000, carbon interieur.
Nieuwe motorolie, remolie, koelvloeistof, remblokken ong 5000 km oud.
Ik heb in deze wagen veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel geld gestoken. Reden verkoop........ Een lotus elise sc
Dus, bieden maar
Grtz
nog vergeten: alu courtenay sport radiator
Laatst gewijzigd door tibby op 18 jan 2012 16:07, 1 keer totaal gewijzigd.
captain slow
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 7343
- Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
- Locatie: Etten-Leur
Start eens een nieuw topic over je exige, voor deze teveel vervuild raakt.
S1 of een S2?
Voor je speedster is het jaar wanneer de auto voor het eerst op kenteken gezet is belangrijk voor de potentiele nederlandse kopers (bpm)
S1 of een S2?
Voor je speedster is het jaar wanneer de auto voor het eerst op kenteken gezet is belangrijk voor de potentiele nederlandse kopers (bpm)
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 7343
- Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
- Locatie: Etten-Leur
Geduld dre.
Dit is een hele mooie kans voor een nederlander om een poepsnelle speedster te kunnen bemachtigen. Zeker omdat er nog maar een euri of 700 aan bpm opzit.
Het is wel winter nog he, en in het voorjaar verkopen deze auto's beter.
Dit is een hele mooie kans voor een nederlander om een poepsnelle speedster te kunnen bemachtigen. Zeker omdat er nog maar een euri of 700 aan bpm opzit.
Het is wel winter nog he, en in het voorjaar verkopen deze auto's beter.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Tja vandaag was de laatste dag dat m'n speedster te koop stond.......
Ik ben juist terug van Verhiest. Ze hebben de wagen bij hun op de brug gezet, volledig nagekeken. ZE BODEN ME EEN TREINTICKET NAAR HUIS ZODAT DE SPEEDSTER ONMIDDELIJK IN HUN BEZIT WAS
Blijkbaar moesten ze perse m'n speedster hebben. Alle papieren opgemaakt, black pack (zwarte difuser en velgen), ik wou dan nog een volledige KOMO-TEC uitlaat. Ik zag het helemaal zitten.
Na lang wachten eindelijk de testrit van een elise supercharger.
What can i say..........
Ik had er volledig geen kick in, vond het allemaal tam overkomen. De chauffeur haalde werkelijk alles uit de kast met dat ding. Nog steeds.....niks. Ik heb gevraagd om autostrade te doen en vanaf 120 km/h optrekken. Dat ding schreeuwde genoeg ja,,,, 8000t/min
Maar nog steeds had ik geen volldoening.....
Ik begrijp dat alles lineair verloopt met de compressor, t'is niks voor mij.
IK WIL NIET DEZE WAGEN AFBREKEN maar hij is totaal geen vervanging van m'n speedster. OP MOTORISCH GEBIED dan.
Als ik van een NA speedster over stapte naar deze supercharger had ik hem onmiddelijk gekocht. (omdat ik dan toch het turbogevoel niet kende)
Ik heb ondervonden dat ik dus een TURBO rijder ben... Gewoon lekker brutaal opkomend vermogen. (miste ik in de sc elise)
De rit van SPIDER z'n speedster heeft me doen beven
Dit had ik niet met de elise.
Dit alles dus op een rijtje. Verhiest had alles opgemaakt. Ze kwamen zaterdag morgen de wagen zelf wel halen bij m'n thuis
(vriendin wou niet met de trein naar huis )
Ik volledig teleurgesteld en het hele boeltje afgezegd.
Dus zet hier maar een slotje op, de speedster blijft voor altijd bij mij. Er zijn tot nu toe geen wagens die me hebben kunnen pakken
I LOVE MY LITTLE CAR
Ik ben juist terug van Verhiest. Ze hebben de wagen bij hun op de brug gezet, volledig nagekeken. ZE BODEN ME EEN TREINTICKET NAAR HUIS ZODAT DE SPEEDSTER ONMIDDELIJK IN HUN BEZIT WAS
Blijkbaar moesten ze perse m'n speedster hebben. Alle papieren opgemaakt, black pack (zwarte difuser en velgen), ik wou dan nog een volledige KOMO-TEC uitlaat. Ik zag het helemaal zitten.
Na lang wachten eindelijk de testrit van een elise supercharger.
What can i say..........
Ik had er volledig geen kick in, vond het allemaal tam overkomen. De chauffeur haalde werkelijk alles uit de kast met dat ding. Nog steeds.....niks. Ik heb gevraagd om autostrade te doen en vanaf 120 km/h optrekken. Dat ding schreeuwde genoeg ja,,,, 8000t/min
Maar nog steeds had ik geen volldoening.....
Ik begrijp dat alles lineair verloopt met de compressor, t'is niks voor mij.
IK WIL NIET DEZE WAGEN AFBREKEN maar hij is totaal geen vervanging van m'n speedster. OP MOTORISCH GEBIED dan.
Als ik van een NA speedster over stapte naar deze supercharger had ik hem onmiddelijk gekocht. (omdat ik dan toch het turbogevoel niet kende)
Ik heb ondervonden dat ik dus een TURBO rijder ben... Gewoon lekker brutaal opkomend vermogen. (miste ik in de sc elise)
De rit van SPIDER z'n speedster heeft me doen beven
Dit had ik niet met de elise.
Dit alles dus op een rijtje. Verhiest had alles opgemaakt. Ze kwamen zaterdag morgen de wagen zelf wel halen bij m'n thuis
(vriendin wou niet met de trein naar huis )
Ik volledig teleurgesteld en het hele boeltje afgezegd.
Dus zet hier maar een slotje op, de speedster blijft voor altijd bij mij. Er zijn tot nu toe geen wagens die me hebben kunnen pakken
I LOVE MY LITTLE CAR
captain slow
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 7343
- Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
- Locatie: Etten-Leur
Das goed nieuws
Een elise SC heeft 218 pk, en 212nm koppel, en is 65 kilo zwaarder dan een NA speedster
Koppel is wat je in je rug voelt, als je de gas intrapt.
En stage II SC heeft bijna 300nm koppel. Wat jouw turbo heeft weet ik niet, maar stage II turbo's zijn altijd sneller dan een SC.
Misschien dat martinb of the duke ons kunnen vertellen hoeveel koppel een dbilas stage II turbo doet.
"Ik begrijp dat alles lineair verloopt met de compressor, t'is niks voor mij."
Dan zullen we eens een ritje moeten doen in een stage II SC he
Een elise SC heeft 218 pk, en 212nm koppel, en is 65 kilo zwaarder dan een NA speedster
Koppel is wat je in je rug voelt, als je de gas intrapt.
En stage II SC heeft bijna 300nm koppel. Wat jouw turbo heeft weet ik niet, maar stage II turbo's zijn altijd sneller dan een SC.
Misschien dat martinb of the duke ons kunnen vertellen hoeveel koppel een dbilas stage II turbo doet.
"Ik begrijp dat alles lineair verloopt met de compressor, t'is niks voor mij."
Dan zullen we eens een ritje moeten doen in een stage II SC he
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.