Milltek

Alles wat met uitlaten te maken heeft.
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Milltek

Bericht door Hendrik-Jan »

Vandaag mijn Milltek eronder laten zetten. Het geluid is perfect. Het is 'donkerder' dan de standaard uitlaat zonder dat het een herrie-bak is geworden. Ik heb er ca 100km mee gereden en ik ben zeer tevreden.
En het ziet er stoer uit, de uitlaten hebben een grotere diameter en lijken op van die grote kelken die je vroeger op carburateurs zag zitten.
Ik heb ook een K&N filter en voorheen hoorde je onder de 3.000 toeren vrijwel niets en daarboven hoorde je het filter duidelijk, nu is het geluid vanaf stationair al zwaarder en boven de 3.000 toeren begint het feest pas echt.
Een aanrader.

Marcel, als je komend weekend tijd hebt kunnen we afspreken zodat je het kan horen.
Lotus Elise S2
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

YES, gisteren door Hendrik Jan overtuigd dat de Milltek een mooi geluid maakt............

Die van Piet had ik alleen gehoord, stilstaand bij slot zeist......Hendrik Jan nam mij even mee een ritje door de biesbos :shock: ik moest hem op zijn woord geloven dat hij de weg goed kende ;) en dat klopte achteraf :lol:

Maar prachtig dat geluid, als je rustig rijd niet echt aanwezig maar als je gas geeft :roll: WAUW PRACHTIG........

Ga eens even rondkijken voor prijzen en levertijden, zodat hij er begin Juli bij zijn eerste beurt gelijk onder kan :lol: ) O ja, alleen de achterdemper.
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Marcel

Een héél goede keuze , die Milltek.Martin uit Vlagtwedde heeft hem er óók onder ,en vind het geluid perfekt.Maar smaken zullen altijd verschillen.

jans
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

jans schreef:Marcel

Een héél goede keuze , die Milltek.Martin uit Vlagtwedde heeft hem er óók onder ,en vind het geluid perfekt.Maar smaken zullen altijd verschillen.

jans
Thx vindt ik nu ook, en die iets grotere eindpijpen met VXR erop staat hem ook goed !!
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Perfekt
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

Marcel schreef:YES, gisteren door Hendrik Jan overtuigd dat de Milltek een mooi geluid maakt............

Die van Piet had ik alleen gehoord, stilstaand bij slot zeist......Hendrik Jan nam mij even mee een ritje door de biesbos :shock: ik moest hem op zijn woord geloven dat hij de weg goed kende ;) en dat klopte achteraf :lol:

Maar prachtig dat geluid, als je rustig rijd niet echt aanwezig maar als je gas geeft :roll: WAUW PRACHTIG........

Ga eens even rondkijken voor prijzen en levertijden, zodat hij er begin Juli bij zijn eerste beurt gelijk onder kan :lol: ) O ja, alleen de achterdemper.
Ha ha, dat was lachen in de Biesbosch! :lol: :lol: :lol:
Ik zal ook nog een foto van de uitlaat maken want die is net even iets anders dan die van de Turbo. Moet ik eerst even mijn auto wassen anders wordt ik geroyeerd. :cry: :cry:

Mooie auto Marcel.
Lotus Elise S2
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Hendrik-jan

Wat is er dan anders aan, behalve dat ie smerig is :?:
dacht dat de eind pijpen het zelfde waren.

jans
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

Ik begreep dat hij er iets anders uitziet. Maar dat is 'van horen zeggen'. Ik zie bij mij wel van die blauw/rode gloed van de hitte erop zitten.
Lotus Elise S2
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Hendrik-Jan schreef:Ik begreep dat hij er iets anders uitziet. Maar dat is 'van horen zeggen'. Ik zie bij mij wel van die blauw/rode gloed van de hitte erop zitten.
Dacht dat de diameter van de eindpijpen hetzelfde zijn.
Die foto is gemaakt ,toen ie nog vrij nieuw was, en die rood/blauwe gloed
zal die van mij niet krijgen, want die wordt lang niet zo heet.
Heb hem er nu zo'n 5000 km onder zitten, en is qua kleur niet veranderd.

jans
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Hendrik Jan...bedankt de speedster is gewoon een mooie auto :wink: nog niet gewassen :?: FOEI dat zou je gisteren al doen :lol:

Jans.........misschien moet je een stoppen met dat gepoets en gaan rijden, wordt hij ook heet :P :P :P
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Marcel schreef:Hendrik Jan...bedankt de speedster is gewoon een mooie auto :wink: nog niet gewassen :?: FOEI dat zou je gisteren al doen :lol:

Jans.........misschien moet je een stoppen met dat gepoets en gaan rijden, wordt hij ook heet :P :P :P
Het enigste wat bij mij warm wordt , is de lak :lol: :lol:
Vandaar dat ik um nooit hoef te poetsen.
:lol:
jans
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

jans schreef:
Marcel schreef:Hendrik Jan...bedankt de speedster is gewoon een mooie auto :wink: nog niet gewassen :?: FOEI dat zou je gisteren al doen :lol:

Jans.........misschien moet je een stoppen met dat gepoets en gaan rijden, wordt hij ook heet :P :P :P
Het enigste wat bij mij warm wordt , is de lak :lol: :lol:
Vandaar dat ik um nooit hoef te poetsen.
:lol:
jans
HAHAHA je moet hem ook niet heel de dag in de zon zetten :wink:
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

Marcel schreef:Hendrik Jan...bedankt de speedster is gewoon een mooie auto :wink: nog niet gewassen :?: FOEI dat zou je gisteren al doen :lol:

Jans.........misschien moet je een stoppen met dat gepoets en gaan rijden, wordt hij ook heet :P :P :P
Ja, rijden ipv poetsen, dat is wat ik gedaan heb. Wel warm hoor met 30 graden.
Inmiddels zit er voor ca 10kg vuil op de auto dus vanavond gaat het wel gebeuren. Geeft wel eer van je werk.
Lotus Elise S2
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Dus toch poetsen 8) hendrik-jan :mrgreen:

jans
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

jans schreef:Dus toch poetsen 8) hendrik-jan :mrgreen:

jans
En hij heeft niet eens een TURBO 8)
Plaats reactie