Bedoel je een restrictor?
=> De Rotrex "optoeren" met een wat kleinere poelie en dan het topvermogen inperken met een inlaatsrestrictor die 'm daar afknijpt.
Exactemundo
MarkV zei:
Ik zou dat persoonlijk niet willen. Ik vind het een geweldig voordeel dat onder de +/- 2500 je geen verschil merkt met een atmosferische motor.
Je kan ook de middenweg kiezen..
Als je echt uit je dak wilt gaan: restrictor+toeren Rotrex omhoog in combinatie met electronische wastegate oplossing erbij en je kan hem bijna iedere druk, dus vermogensverloop curve(s) geven die je maar wenst, zodat je je vermogen maximaal hebt zitten in je schakelbereik
Maar het karakter dat je zoekt blijft natuurlijk een kwestie van persoonlijke voorkeur.
Wel grappig als ik hier voorgaande posts lees i v m het lotus testen en er toch een gekocht hen
Enfin hier zijn enkele RR testen van een speedster met een rotrex set up.
(een met restrictor voor het heel houden van het blok waarschijnlijk en een race toepassing)