bandenmaat bij 4 achtervelgen incl verlaging
bandenmaat bij 4 achtervelgen incl verlaging
ik heb sinds kort 4 achtervelgen met de originele bandenmaat en dit in combinatie met kortere eibachveren. ik heb de slechtste banden vooraan gelegd en toch hoor ik ze nog vaak tegen de sill schrapen
welke bandenmaat hebben de jongens met een verlaagde speedster en 4 achtervelgen zonder schrapen?
welke bandenmaat hebben de jongens met een verlaagde speedster en 4 achtervelgen zonder schrapen?
Fantastisch al een hele verbetering ten opzichte van het origineel.jaco schreef:ik heb ook de verlaagde veren van eibach gekocht
en heb ook achtervelgen gekocht om voor te plaatsen
moet het alleen nog monteren
hoe is het om met deze aanpassingen te rijden
en dan vooral met de nieuwe veren
Dit geeft al veel meer vertrouwen dan de zacht inverende originele veren.
CASSA uitdeuken zonder spuiten (cardetailer)
klopt, de wegligging is er aanzienlijk op vooruit gegaan (uiteraard niet vergelijkbaar met nitrons e.d., maar dan ben je ook 5 keer zoveel centen kwijt) en de rit is er niet echt merkbaar harder op geworden.
ik deed het vooral voor het zicht, maar de andere voordelen zijn ook mooi meegenomen
het leuke der aan is ook dat ze het op de Belgische keuring niet zien dat de auto verlaagd is, scheelt me een speciale, belachelijke keuring van 100 euro's
ik deed het vooral voor het zicht, maar de andere voordelen zijn ook mooi meegenomen
het leuke der aan is ook dat ze het op de Belgische keuring niet zien dat de auto verlaagd is, scheelt me een speciale, belachelijke keuring van 100 euro's
he gert,
Je hebt dus de 225 band voor? Zelfs met 215 heb je al grote kans dat het aanloopt dus met die 225 zal dat zeker aanlopen. Denk dat die inlegschalen dan zelfs niet helpen.
Die eibach verlaging is zeker de moeite waard. De auto blijft comfortabel maar ligt toch iets lager.
Zelf heb ik de brede achtervelg voor met 205 band en 15mm spacer.
Je hebt dus de 225 band voor? Zelfs met 215 heb je al grote kans dat het aanloopt dus met die 225 zal dat zeker aanlopen. Denk dat die inlegschalen dan zelfs niet helpen.
Die eibach verlaging is zeker de moeite waard. De auto blijft comfortabel maar ligt toch iets lager.
Zelf heb ik de brede achtervelg voor met 205 band en 15mm spacer.
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo