Vorige week op Francorchamps had iemand met een 2-11 hetzelfde met Pagids. Van één blok volledig het frictiemateriaal verdwenen, alle andere blokken slechts half versleten.
Hij merkte het niet eens zozeer met remmen, maar het geluid...
Dominique schreef:Vorige week op Francorchamps had iemand met een 2-11 hetzelfde met Pagids. Van één blok volledig het frictiemateriaal verdwenen, alle andere blokken slechts half versleten.
Hij merkte het niet eens zozeer met remmen, maar het geluid...
Met remmen merkte ik het ook niet, auto bleef prima sporen en vertragen geen trilling in stuur of iets dergelijks. Echter aan het einde van een rem periode hoorde ik knak.
(hetzelfde geluid wanneer je je remblokken losbreekt van de schijf als je wegrijdt als deze even in de regen heeft gestaan en zijn vastgeroest.)
Ferodo 2500 of performance friction of mintex 1144 is nog een optie als je de rc5's niet ziet zitten.
Pagids rammelen, piepen en geven veel remstof af.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Smiley schreef:Ferodo 2500 of performance friction of mintex 1144 is nog een optie als je de rc5's niet ziet zitten.
Pagids rammelen, piepen en geven veel remstof af.
Ik las tot de verontrustende berichten eigenlijk alleen maar goede berichten over de RC's. Dus wat dat betreft heb ik er geen moeite mee.
Wat is het grote verschil tussen de 5-en en 6-en..?? Of is dit "gewoon" een vervolg product?
Marcel
Waggel - Koeieblik - Speedster 2.2 #683
Traveling the world in a "slow pace" www.waggeladventures.com