Speedster Dbilas 300 pk

Je auto te koop aanbieden.
Plaats reactie
sanderturbo
Nieuw lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 nov 2011 8:53
Locatie: rotterdam

Speedster Dbilas 300 pk

Bericht door sanderturbo »

Hierbij te koop Origineel nederlandse speedster met 300 pk dbilas kit, ebc schijven yellow stuff blokken

Nog 1 jaat garantie op de Dbilas kit, te koop vanwege mogelijke aankoop Lotus Exige

link advertentie http://link.marktplaats.nl/555828905

Prijs 20 750 EUR
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Bericht door tibby »

Denk toch dat we ergens verbonden zijn met mekaar..... Samen turbo laten plaatsen. Samen een Lotus kopen.... :lol:
Vieze boel :D
Grtz
captain slow
sanderturbo
Nieuw lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 nov 2011 8:53
Locatie: rotterdam

Bericht door sanderturbo »

Ja het is toch wel heel apart, voor mij is het wel zo als ik de speedster niet verkoop blijf ik er lekker mee doorrijden, geniet nog elke keer als ik er een rondje mee rijd.

Welke lotus heb jij gekocht?
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Bericht door tibby »

De nieuwe elise sc. Deze heeft een nieuwe supercharger (magnuson R 900) en heeft een intercooler. De magnuson (TVS technologie) zou iets beter moeten presteren als een eaton M65. Doordat de nieuwe elise nu veeeeeeeeeeeel meer tuningpotentie heeft als de vorige met de eaton M45 zonder intercooler heb ik er dus voor gekozen. Ik ben op het moment aan het onderhandelen met KOMO-TEC voor verder tuningstages. Aangezien Verhiest in Oostende officiele invoerder is van KOMO valt alles onder garantie :thumbup:
De Elise wordt uitgerust met de stage 1 van KOMO. (TRD filter en full exhaust). Vermogen zou dan op een 240/250 pk komen. Koppel nog onbekend. Bij deze stage wordt het boeltje netjes ingereden (ongeveer een 5000 km) en dan gaan we aan het serieuzere werk beginnen 8) .
Maar dat is voor later.........
Reden voor TOCH de Elise te kopen is dat ik totaal vast zat met m'n speedster. Geen hulp te verkrijgen in verband met verder tunen :(
Grtz
captain slow
Gebruikersavatar
Ruben
Actief lid
Berichten: 324
Lid geworden op: 25 aug 2009 5:51

Bericht door Ruben »

Wow, mooie vooruitzichten 8)
Plaats reactie