een hele weg moeten afleggen tot nu toe nu eindelijk genieten
1 ) aankoop
2 ) olie wissel met oliefilter en twee nieuwe achterbanden
3 ) herlakken front clam, de extra krikpunten maken met de pvc tussenstukken
4 ) andere luchtfilter, egrklep eruit en egr cheater erin
5 ) eerste maal uitlijnen zonder de 2x 75 kg
6 ) 2 nieuwe voorbanden
7 ) 2de maal uitlijnen met de nieuwe banden zonder de 2x75kg
8 ) inlaat 2.4 inbouw bij jan van der kooi
9 ) volledige uitlaat van dbilas inbouw bij jan van der kooi
10) software speerke
11) 65 mm gasklep
12) 3 de maal uitlijnen met 2 x 75 kg (6 zakken zand) en caster veranderd zat shim aan de verkeerde kant
13) nieuwe bouten in de wielhouders M10 van 60 en 40 mm 10.9
Dat is de capaciteit van het systeem, maar meer dan een liter of 8 verversen lukt niet (tenzij je de boel echt leegpompt misschien), omdat het systeem niet helemaal leegloopt als je de slangen bij de radiateur losmaakt.
Dat is de capaciteit van het systeem, maar meer dan een liter of 8 verversen lukt niet (tenzij je de boel echt leegpompt misschien), omdat het systeem niet helemaal leegloopt als je de slangen bij de radiateur losmaakt.
Bij mij is er bij het vervangen van de radiator een 7á8 liter in gegaan.
Zit het verwarmings circuit niet in het zelfde circuit als het koel systeem? Hier blijft waarschijnlijk de rest van de 12 liter in zitten.
Jan, goed te zien dat alles gelukt is! En heb je het toch niet zelf aangedurft, de 2.4 inlaat inbouw?
Hopelijk rijdt het nu een beetje naar je zin.
En tot op het circuit, dat kan je toch vast niet laten