Iemand in de buurt van Den Haag met Larini demper?

Algemene zaken omtrent onze auto.
Gebruikersavatar
speedster2008
Actief lid
Berichten: 139
Lid geworden op: 15 aug 2008 11:02

Bericht door speedster2008 »

Smiley schreef:Begin lekker met je luchtfilter dan, dat geeft in ieder geval al wat meer gevoel, en je wordt er zeker niet voor aangehouden.
Ik begin hier steeds meer aan te denken ... vanavond voor de zoveelste keer op youtube filmpjes gekeken van Speedsters met Larini, Milltek, Chris Tullett ... verder gezocht naar Cup, Janspeed, dbilas en Bastuck ....

Ik vraag me echt af hoe iedereen zijn keus heeft gemaakt ... ik word er lichtelijk gestoord van! Damn wat is het moeilijk zeg!

@Smiley: aan de andere kant heb ik nog steeds je opmerking over een uitlaat ipv luchtfilter omdat het zonde is als je na een luchtfilter het aanzuiggeluid gaat over brullen met een uitlaat ... in mijn achterhoofd ... vond ik nl ook wel een sterke opmerking
Gebruikersavatar
speedster2008
Actief lid
Berichten: 139
Lid geworden op: 15 aug 2008 11:02

Bericht door speedster2008 »

@ Jaco: was paar weken geleden aan het wachten bij de fysio toen ik een mega geluid hoorde: Ik was aan de beurt dus hoopte je auto nog te zien erna ... ik gilde al naar de fysio: een SPEEDSTER! die zie ik zo goed als noooit hehe. Voor hem geen excuus om even te wachten :?

Gelukkig stond je auto er nog en kon ik hem goed bekijken, heb geprobeerd wat kids weg te jagen omdat ze erg dicht bij je auto waren en op het punt van leunen tegen je deur met de ritsen van hun jas: Ik heb gezegt: ga maar beetje naar achter en niet eraan zitten want anders komen er krassen op de auto en dat is zonde!

en toen kwam er dit: Is hij van u meneer?
Nee, maar ik heb er ook een ...
Oooh, die zeker, wijzend naar de Mazda mx5 die voor jou auto stond... ehmm nee, dat lijkt er niet op toch?
Ze waren er niet zo zeker van geloof ik ;) ... de opvoeding tegenwoordig :) ....
Gebruikersavatar
speedster2008
Actief lid
Berichten: 139
Lid geworden op: 15 aug 2008 11:02

Bericht door speedster2008 »

Dit is hem he ... het geluid is iid erg mooi! Kleur trouwens ook ... is dat Lambo oranje?
Bijlagen
Speed-orange1.jpg
Speed-orange1.jpg (396.07 KiB) 1297 keer bekeken
Gebruikersavatar
speedster2008
Actief lid
Berichten: 139
Lid geworden op: 15 aug 2008 11:02

Bericht door speedster2008 »

RaoulLauffer schreef:Ik heb een Janspeed einddemper met BMC CDA luchtfilter en met kat. Als je lekker rustig rijdt (ook bij 120 in de 5) is het geluid lekker en comfortabel voor lange ritten. Schakel je terug en trek je hem door, en in tunnels en steegjes, dan is het genieten!!!!
Heb je het luchtfilter bij AutoPro sport vandaan?

Janspeed zal ik even moeten informeren want van der Kooi heeft ze "tijdelijk"
niet meer geloof ik.

Misschien van Sten ... komt goed.

Maar ik blijf in hetzelfde cirkeltje ronddraaien ... ik zou het echt moeten horen ... Pfff, somebody shoot me

:wink:
Gebruikersavatar
jaco
Lid
Berichten: 73
Lid geworden op: 18 okt 2011 15:04

Bericht door jaco »

speedster2008 schreef:Dit is hem he ... het geluid is iid erg mooi! Kleur trouwens ook ... is dat Lambo oranje?
bedankt voor het afhouden van de kinderen :D
maar in die buurt heb je dit altijd

en de kleur heb ik zelf uitgezocht en er goud over heen laten spuiten
vooral mooi als de zon er op schijnt

en wat de uitlaat betreft
het klinkt zeker mooi maar wel erg hard maar ik kan dat ook uitzetten
heb daar een afstandbediening voor
Gebruikersavatar
12Esc
Mega lid
Berichten: 767
Lid geworden op: 26 feb 2007 20:06

Bericht door 12Esc »

MM duurt niet lang meer. Ik ben er ook bij, benieuwd hoe je Speedster dan zal klinken. Ik zie je over drie weken!
Gebruikersavatar
speedster2008
Actief lid
Berichten: 139
Lid geworden op: 15 aug 2008 11:02

Bericht door speedster2008 »

jaco schreef:
speedster2008 schreef:Dit is hem he ... het geluid is iid erg mooi! Kleur trouwens ook ... is dat Lambo oranje?
bedankt voor het afhouden van de kinderen :D
maar in die buurt heb je dit altijd

en de kleur heb ik zelf uitgezocht en er goud over heen laten spuiten
vooral mooi als de zon er op schijnt

en wat de uitlaat betreft
het klinkt zeker mooi maar wel erg hard maar ik kan dat ook uitzetten
heb daar een afstandbediening voor
Graag gedaan ;) ... Ik weet het: mijn schoonouders wonen er in de buurt, ik neem de Speedster daar niet mee naar toe ;). 1 lange kras op 1 auto vind ik genoeg ...

Heb meer foto's gemaakt van je Speed, helaas was het geen echt zonnige dag maar op sommige foto's zie ik het effect en in het echt uiteraard ... erg mooi.

Dat is ideaal ...
Gebruikersavatar
speedster2008
Actief lid
Berichten: 139
Lid geworden op: 15 aug 2008 11:02

Bericht door speedster2008 »

@ 12Esc: waarschijnlijk gewoon als de ouderwetse stofzuiger ben ik bang ...

Het is te kort dag om te beslissen en sinds we het mailtje hebben gehad dat we mee mochten doen met de MM is dat hier bij ons prioriteit nr. 1

Ik wil de teller het liefst omhoog kijken, helaas gaat dag niet.

Tussen werk, mailtjes aan sponsors en hopelijk sticker sponsor vinden nog etc etc, met Speedster bezig alleen schiet dat niet op ... blijft helaas ben ik bang bij informeren en wegbrengen om de volgens ons noodzakelijke dingen te laten doen.

Het is onze 1ste keer en hopelijk niet laatste dus wisten nu niet hoe lastig het toch is om sponsors te krijgen en op valreep auto aanpassen ...

Kortom, beetje georganiseerde chaos hier ...

3 weken vliegen om, ik kan sommige dingen wel beslist hebben maar een afspraak maken om te laten monteren of levertijd van onderdelen werken niet mee helaas...

Iig tot over 3 weken :)
Plaats reactie