Iemand in de buurt van Den Haag met Larini demper?

Algemene zaken omtrent onze auto.
Gebruikersavatar
speedster2008
Actief lid
Berichten: 139
Lid geworden op: 15 aug 2008 11:02

Bericht door speedster2008 »

Ok, Ben echt benieuwd! Je Speedster ziet er iig aan de buitenkant al heel mooi uit, ben benieuwd naar hoe het er achterin uitziet!

I know, met mijn vorige auto's was ik ook nooit klaar.

Met de Speedster rijden we echt heeeel weinig, zo zonde dat alles zo duur is en al helemaal met een verlanglijst als ik :wink:!

Voor de MM wil ik eerst belangrijke dingen doen, nieuwe schijven, banden, remblokken, nitrons en dus meer geluid ... tegelijk denk ik dan, ok ... Nieuwe banden ... kan ik beter nieuwe velgen kopen aangezien ik al van plan was breder voor te nemen, en inderdaad, hoe meer je ziet hoe hebberiger ik word :D ! Als ik al die Pk's hier leest denk ik ook meteen JA !!!! Wil ik ook!

Maar goed, het "eerst" lijstje is al aardig aan de prijs voor mij iig maar ik weet zeker dat het zo gaat idd LOL.

Wel een hele goeie inderdaad, daar heb ik zeker wat aan ... met de Larini de K&N overbrullen is inderdaad zonde van het geld ... Heel erg bedankt
Gebruikersavatar
speedster2008
Actief lid
Berichten: 139
Lid geworden op: 15 aug 2008 11:02

Bericht door speedster2008 »

Ben nog steeds benieuwd naar echte geluid van de Larini dus mocht er iemand in de buurt wonen, nodig ik mezelf graag uit om te komen luisteren :wink:
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

Een Larini maakt erg veel geluid. Ik ben gek op mooi uitlaatgeluid (anders koop je geen TVR) maar met de Larini was het teveel. In het verleden had Dimitri (Speadfreak) er eentje. Het was voor hem vermoeiend om lange afstanden te rijden en om er achter te rijden was niet te doen. Ik heb toen met mijn Speedster even achter hem gereden maar werd gek van het geluid. Ik ben toen voor hem gaan rijden en toen hoorde ik zijn uitlaat nog boven dat geluid van mijn uitlaat uitkomen.
Op een kort stukje is het geluid wel gaaf. En met starten ook. En tijdens het gas-los knallen uit de uitlaat. Maar ik denk dat je op Zandvoort problemen kan krijgen.
Een andere TVR eigenaar is vorig jaar door de politie van de weg gehaald ivm teveel herrie. Kentekenpapieren zijn toen ingenomen en hij heeft bij de RDW een geluidstest moeten doen met een andere uitlaat om zijn papieren terug te krijgen. En een boete natuurlijk.
Lotus Elise S2
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

Lotus Elise S2
Gebruikersavatar
speedster2008
Actief lid
Berichten: 139
Lid geworden op: 15 aug 2008 11:02

Bericht door speedster2008 »

Had hij een compleet systeem zonder kat?

Heb eerder gepost toen ik de Speedster niet heel lang had om advies te vragen over welke uitlaat te kiezen, ook met Yvo gemaild maar dat is even geleden ...

Het is er toen nooit van gekomen wegens omstandigheden ... met alleen een demper en zelfs sportkat zou ik als ik het me goed herinner nog binnen normen moeten blijven. Maar da's een tijd terug ...

Heb een aantal Fiero's gehad ( nooit aan beginnen ! maar ach vond dat toen erg leuk, en heb er nog steeds een maar die is MIA :? ) met compleet open uitlaat systeem met dubbele ansa's links en rechts. Erg vaak aangehouden en idd vrienden die achter me stonden of voor met rammelende dashboards en alle alarmen af laten gaan in parkeergarages.

Maar goed, nu wijk ik wel erg ver af ... Daar zit ik niet op te wachten meer. Maar dat was dan ook extreem ... Beetje zoals de TVR in link van Smiley, or worse :wink: .

Ik zal eens in de oude mailtjes duiken ... Maar Thanx voor de waarschuwing.
Gebruikersavatar
speedster2008
Actief lid
Berichten: 139
Lid geworden op: 15 aug 2008 11:02

Bericht door speedster2008 »

Lees: 'daar zit mijn partner niet op te wachten :wink:' .

Hoe luider hoe beter maar weet hoe vermoeiend het is met lange stukken en in constant aangehouden worden heb ik geen trek meer ...

Was zondag bij Italia a Zandvoort ... Was over aantal Ferrari's echt verbaasd dat ze mochten rijden qua geLUID ...
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7343
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

Begin lekker met je luchtfilter dan, dat geeft in ieder geval al wat meer gevoel, en je wordt er zeker niet voor aangehouden.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
jaco
Lid
Berichten: 73
Lid geworden op: 18 okt 2011 15:04

Bericht door jaco »

ik rij zelf zonder kat en een open einddemper (heb deze op maat laten maken)
en ik vind het wel gaan ook op de snelweg
(vooral in tunnels )

oja en in ik woon toevallig in den haag
Gebruikersavatar
RaoulLauffer
Actief lid
Berichten: 433
Lid geworden op: 20 mei 2010 9:00
Locatie: Sittard

Bericht door RaoulLauffer »

Ik heb een Janspeed einddemper met BMC CDA luchtfilter en met kat. Als je lekker rustig rijdt (ook bij 120 in de 5) is het geluid lekker en comfortabel voor lange ritten. Schakel je terug en trek je hem door, en in tunnels en steegjes, dan is het genieten!!!!
Speedster 2.2 #1123
Gebruikersavatar
speedokus
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1576
Lid geworden op: 23 jan 2010 12:12
Locatie: noord brabant
Contacteer:

Bericht door speedokus »

geef mij maar de cuppert.
wrap your ass in fiberglass.
Afbeelding
Gebruikersavatar
PeterC
Lid
Berichten: 95
Lid geworden op: 10 jul 2010 18:01
Locatie: Noordwijk ZH

Bericht door PeterC »

Cuppert met sportcat en open Green filter...nooit meer anders :wink:
# 0982
Gebruikersavatar
speedokus
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1576
Lid geworden op: 23 jan 2010 12:12
Locatie: noord brabant
Contacteer:

Bericht door speedokus »

PeterC schreef:Cuppert met sportcat en open Green filter...nooit meer anders :wink:
Inderdaad.
wrap your ass in fiberglass.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sir_Bongiovi
Mega lid
Berichten: 986
Lid geworden op: 14 aug 2009 18:52
Contacteer:

Bericht door Sir_Bongiovi »

Net terug van een ritje en kom opnieuw tot de conclusie dat er inderdaad een extra soundboost ontbreekt; enkel spijtig dat de keuringdiensten er zo moeilijk over doen; toch?
Gebruikersavatar
Manta79
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1061
Lid geworden op: 14 mei 2009 21:26
Locatie: Zuid Holland

Bericht door Manta79 »

PeterC schreef:Cuppert met sportcat en open Green filter...nooit meer anders :wink:
Jij, samen rijden met een Cuppert, sportcat, Dbilas spruitje en K&N in een tunnel = Herrie !
"A je to !" #0047
Gebruikersavatar
PeterC
Lid
Berichten: 95
Lid geworden op: 10 jul 2010 18:01
Locatie: Noordwijk ZH

Bericht door PeterC »

Zo is het Rieske!
# 0982
Plaats reactie