Quadrifoglio stelt zich voor

Stel jezelf en je auto voor.
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7343
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Re: Quadrifoglio stelt zich voor

Bericht door Smiley »

Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Blitz

Bericht door Blitz »

bij parking Viane in Turnhout heb ik een keer onder de slagboom gereden, maar had toen helaas geen camera bij. volgende keer eentje meenemen :)
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7343
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

Blitz schreef:volgende keer eentje meenemen :)
Lijkt me wel leuk om eens een speedster variant van het filmpje te zien :thumbup:
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
quadrifoglio
Lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 08 jun 2012 18:15

Bericht door quadrifoglio »

Zo, net een betaling uitgevoerd naar het VK: Fezzazus heater Mk.2 on it's way! :thumbup:

Binnenkort dus wat knutselen (en vloeken, wondes op m'n hand krijgen,... :lol: )
http://www.vx220.org.uk/forums/topic/11 ... tallation/
Gebruikersavatar
speedster
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1367
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:10

Bericht door speedster »

Pas deze wel op rechts sturende Speedster?




quadrifoglio schreef:Zo, net een betaling uitgevoerd naar het VK: Fezzazus heater Mk.2 on it's way! :thumbup:

Binnenkort dus wat knutselen (en vloeken, wondes op m'n hand krijgen,... :lol: )
http://www.vx220.org.uk/forums/topic/11 ... tallation/
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7343
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

Ja, hij heeft een kleine batch lhd's gemaakt.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
gertje
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2358
Lid geworden op: 10 sep 2010 11:22
Locatie: kasterlee

Bericht door gertje »

Maakt deze veel verschil tegenover de oem?
Is precies weer een tight fit klusje
30/08/14 meet and greet.
quadrifoglio
Lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 08 jun 2012 18:15

Bericht door quadrifoglio »

@speedster: Ja, dat past op een Vauxhall. Zoals Smiley aangeeft heeft Fezzassus ook een kleine batch gemaakt voor de Opel-rijders op het vasteland.

@gertje: Dat zou toch moeten, en afgaande op de reacties van mensen die hun exemplaar al hebben geïnstalleerd maakt het een groot verschil. Mijn verwarming is nauwelijks in staat om m'n voorruit te ontwasemen, laat staan het warm te krijgen in de wagen (met het dak verwijderd)

Ik was normaal van plan om de heater eind dit jaar aan te kopen, maar omdat Fezzassus even genoeg heeft van het produceren van de verwarmingen (is al een jaar bezig, 60-tal exemplaren afgewerkt en verkocht) toch maar beslist hem nu aan te kopen.
Als dagelijkse wagen lijkt me dat geld beter besteed aan de verwarming dan aan, om maar een voorbeeld te geven, een set verlagingsveren...hoewel die op termijn ook wel zullen volgen. :oops:
Gebruikersavatar
gertje
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2358
Lid geworden op: 10 sep 2010 11:22
Locatie: kasterlee

Bericht door gertje »

Ik heb al veel gehoord en gelezen van slechte verwarming in de speedster. Dit was ook een schrik toen ik de eerste winter inging met de speedster. Maar van slechte verwarming heb ik geen last, zoals jullie al kunnen zien hebben :D alleen als ik hem op voetverwarming zet duurt het wa lang.
30/08/14 meet and greet.
quadrifoglio
Lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 08 jun 2012 18:15

Bericht door quadrifoglio »

Ik had nochtans al een geupgraded systeem met verbeterde verbindingen (aka afvoerbuizen) en een interieur- en pollenfilter (aka oude panty)

:lol:
quadrifoglio
Lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 08 jun 2012 18:15

Re: Quadrifoglio stelt zich voor

Bericht door quadrifoglio »

Zo, begin deze week heeft de Mazda een groene kaart gekregen op de keuring. Als beloning mag die nu weer een half jaar (of langer... :bag: ) aan de kant blijven staan.
Geniaal wagentje dat niks kost qua onderhoud en enorm plezant rijdt. 8)

Sinds gisteren de VX opnieuw ingeschreven en 100 kilometer....60 mijl op de teller gezet, alles lijkt zonder problemen te werken. Al onmiddellijk uitgedaagd door een Porsche 991 met PDK, helaas stond de VX nog niet 100% warm en wou ik na 6 maanden stilstand geen risico nemen.
Gisterenochtend ook de Fezzasus heater ontvangen, knap gemaakt en zeer benieuwd naar het resultaat... maar eerst nog wat rijden! :mrgreen:
quadrifoglio
Lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 08 jun 2012 18:15

Re: Quadrifoglio stelt zich voor

Bericht door quadrifoglio »

Aangezien het vorige zondag lekker zonnig weer was, heeft de VX z'n benen nog eens deftig mogen strekken.
Met onze vaste vriendengroep (en nog wat extra mensen) samengekomen voor een ritje en bijhorend terrasje. Aanwezige auto's: 2 MX5'jes (mijn eerste liefde :lol: ), Z4 2.5, S2000, E30 318is, E28 525i, Clio RS200

Afbeelding

Afbeelding

http://instagram.com/p/Xzx-qzOoDa

Dat de zon nog vaak mag schijnen! :yes:

In other news: vorige week de voorste kabel van de softtop vervangen door een exemplaar van ElizP...zondagavond is de achterste kapotgesprongen :bash:
Dan maar 's ochtends en 's avonds cabrio rijden... maakt dus eigenlijk geen verschil :lol:
Binnenkort nog 2 nieuwe R1R's bestellen voor de achterste velgen, komend weekend (proberen) de Fezzassus heater te installeren en dan kunnen we er weer even tegen.
Gebruikersavatar
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2038
Lid geworden op: 17 dec 2004 14:40
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Quadrifoglio stelt zich voor

Bericht door Pipo »

Ik heb zondag eens een bezoekje aan Gent gebracht. Was nog maar juist geparkeerd, en er stonden er al foto's te nemen 8) Het blijft toch een aandachtstrekker, onze Speedster :yes:
A thing of beauty is a joy forever!
Gebruikersavatar
speedokus
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1576
Lid geworden op: 23 jan 2010 12:12
Locatie: noord brabant
Contacteer:

Re: Quadrifoglio stelt zich voor

Bericht door speedokus »

wij zijn naar Brummen gereden, the Gallery, mooie klassieke autoos kijken.
ook daar werd ie flink gefotografeerd.
grt Speedokus. 8) 8)
wrap your ass in fiberglass.
Afbeelding
quadrifoglio
Lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 08 jun 2012 18:15

Re: Quadrifoglio stelt zich voor

Bericht door quadrifoglio »

Afgelopen weekend nog wat gesleuteld: kleine dingen zoals de uitlaatpijpjes centreren, maar vooral de nieuwe verwarming monteren.
Conclusie: behoorlijk compact gebouwd, zo'n speedster... :bag:

Na behoorlijk wat werk (plaatsgebrek = vertraging) alles gemonteerd. Ongelooflijk wat een verschil in warmte. :o
Dakloos ritje zonet, verwarming op de voeten gericht en ik voelde de warmte tot in m'n gezicht waaien tijdens het rijden. :shock:
Niet de goedkoopste mod, maar gezien de bouwkwaliteit en immense verbetering in temperatuur en blaaskracht z'n kostprijs dubbel en dik waard! Aanrader imo :)
Plaats reactie