Speedster gezocht

Je auto te koop aanbieden.
toq
Nieuw lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 jul 2012 19:04

Speedster gezocht

Bericht door toq »

Beste allemaal,

Ik ben op zoek naar een goede Speedster met weinig kilometers. Heeft iemand een suggestie? Wat is een acceptabe prijs?

Dank alvast!
Gebruikersavatar
speedokus
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1576
Lid geworden op: 23 jan 2010 12:12
Locatie: noord brabant
Contacteer:

Bericht door speedokus »

Kijk eens naar die van Alain, is net te koop en heeft heel veel extra,s.
Erg snel en goed.
Grt Speedokus. :D
wrap your ass in fiberglass.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7343
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

Hangt er vanaf of je een NA, een supercharged of een turbo zoekt.
Dan nog links of rechtsgestuurd, en import of origineel.

Wat zoek je precies?
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
toq
Nieuw lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 jul 2012 19:04

Bericht door toq »

Bedankt voor jullie reactie. Links of rechts gestuurd maakt mij niet veel uit. Ik hoef ook geen racemonster (de wagen van Alain is te hoog gegerepen voor mij). Het gaat mij er vooral om dat de wagen goed is (in verband met 2 linkerhanden...)
toq
Nieuw lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 jul 2012 19:04

Bericht door toq »

Op Autoscout staat er 1 in Renesse te koop. Kennen jullie die toevallig? wat vinden jullie er van?
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7343
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

Ik heb daar enkele weken geleden een schaalmodel opgehaald.
Eigenaar zit niet op het forum volgens mij.

Niet goedkoop, maar mooi voorbeeld van een nette speedster.
1e eigenaar, altijd binnen gestaan, weinig kilometers en goed onderhouden.

Rabiata rood zijn er ook weinig van.

Enige wat na 8 jaar niet zo betrouwbaar meer zou zijn, zijn de standaard bridgestones, ivm uitdrogen. (als je er sportief mee gaat gummen)
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Philip
Actief lid
Berichten: 148
Lid geworden op: 25 jul 2005 11:23
Locatie: brakel-belgie

Bericht door Philip »

toq schreef:Op Autoscout staat er 1 in Renesse te koop. Kennen jullie die toevallig? wat vinden jullie er van?
ben al lang in twijfel wat ik ermee ga doen ...
maar in vergelijking met die in renesse is die van mij de betere keuze 8)

http://www.2dehands.be/autos/autos/opel ... 90243.html

btw is mijn 2de speedster, 1ste kennismaking 02/2005 was een zilvergrijze nr0945
1 februari 2005 ... mijn echte kennismaking met de SPEEDSTER!!!!
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7343
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

Hier nog een met weinig kilometers. http://auto.marktplaats.nl/opel/5737369 ... blauw.html

Stuk vriendelijker prijsje.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Blitz

Bericht door Blitz »

staar je niet blind op enkel de km-stand. een auto met hogere km-stand die als woon-werk verkeer gebruikt wordt is vaak beter dan eentje met een lage km-stand die een paar keer per jaar buiten komt om dan volgas te gaan rijden..
Gebruikersavatar
speedster2008
Actief lid
Berichten: 139
Lid geworden op: 15 aug 2008 11:02

Bericht door speedster2008 »

Ik krijg niet het idee dat je daar kijkt maar als je gaat zoeken zie je er veel bij Target in Eindhoven. Ik kan het even niet meer vinden en weet niet of het nog zo is maar iemand had er daar een vandaan en omdat er geen bpm over betaald is en nog geen nl kenteken uiteraard mocht diegene alleen een paar rondjes om het pand, niks dus om te kijken hoe een auto rijdt of is. Volgens mij was het iemand die de grote pech had hem het eerste weekend ook ergens tegenaan te parkeren ...

Misschien kan iemand anders dit aanvullen met het draadje erbij misschien?

Iig zou ik daar niets kopen maar da's mijn mening en ik denk dat bijna iedereen hier het daar mee eens is.

Verder kan je goed uitgaan van auto's die de mensen hier op het forum kennen en/of laten weten dat het de moeite is te gaan kijken.

Ik zou er de tijd voor nemen, tenzij je op slag verliefd wordt op een Speedster die van een van de leden hier is en je ook echt zullen vertellen als er iets aan zit te komen bv ... Of juist niets natuurlijk.

Wij hebben heel veel tijd uitgetrokken om er een te vinden die in ons budget paste en eventueel alles mee te nemen in de prijs met als uitgangspunt schadevrij chassis. We zijn ook in Duitsland geweest, België om te kijken, soms waren prijs en foto's prima maar in het echt vaak tegenvallers. Maar je budget speeld daarbij ook een belangrijke rol natuurlijk. uiteindelijk komt die van ons uit België, absoluut niet de mooiste denk ik maar voor het prijsverschil was er ruimte genoeg daar wat aan te doen. Ik wil hem voor geen goud meer weg doen.

Heel veel succes met zoeken,
Jason
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

Ik was degene die hem bij Target Cars had gekocht en hem op elkaar had gereden.
Uiteindelijk was het wel een zeer goede aankoop. Tot op heden niets gevonden wat ik heb moeten vervangen (met mijn eigen ongevalschade buiten beschouwing). Uiteindelijk heb ik 1 van de eerste (nr 75) en met een aanvaardbare km stand (73.000 km) Mijne is links gestuurd was. De speedsters die er nu staan zijn volgens mij allen rechtsgestuurd.

Schakel gewoon iemand in die er wat van kent om de auto te inspecteren ter plekke. Bij target cars is what you see is what you get. In mijn geval heb ik misschien wel wat geluk gehad met een perfecte aankoop, had ook anders kunnen zijn met dat groen achter mijn oren. Het is in ieder geval een genot om daar een middag rond te wandelen :). Uiteindelijk ben ik 3 keer terug gegaan voordat ik op aankoop over ging.

PS. Bij mij ging het niet om de BPM. Was louter toeval dat ik hem in Nederland was tegen gekomen. De inverkeerstreding op de weg heeft me zo`n 300 euro gekost. Het papiertje van inschrijving bij de douane zelf 25 cent.
Speedster 75
Gebruikersavatar
speedster2008
Actief lid
Berichten: 139
Lid geworden op: 15 aug 2008 11:02

Bericht door speedster2008 »

Oblivion schreef:Ik was degene die hem bij Target Cars had gekocht en hem op elkaar had gereden.
Uiteindelijk was het wel een zeer goede aankoop. Tot op heden niets gevonden wat ik heb moeten vervangen (met mijn eigen ongevalschade buiten beschouwing). Uiteindelijk heb ik 1 van de eerste (nr 75) en met een aanvaardbare km stand (73.000 km) Mijne is links gestuurd was. De speedsters die er nu staan zijn volgens mij allen rechtsgestuurd.

Schakel gewoon iemand in die er wat van kent om de auto te inspecteren ter plekke. Bij target cars is what you see is what you get. In mijn geval heb ik misschien wel wat geluk gehad met een perfecte aankoop, had ook anders kunnen zijn met dat groen achter mijn oren. Het is in ieder geval een genot om daar een middag rond te wandelen :). Uiteindelijk ben ik 3 keer terug gegaan voordat ik op aankoop over ging.

PS. Bij mij ging het niet om de BPM. Was louter toeval dat ik hem in Nederland was tegen gekomen. De inverkeerstreding op de weg heeft me zo`n 300 euro gekost. Het papiertje van inschrijving bij de douane zelf 25 cent.
Idd, thanks Oblivion!

Even gekeken bij je oude berichten, en dat was het draadje wat ik bedoelde idd! Ik weet dat echt nog goed, vond het toen zo erg voor je. Super naar toe geleefd en toen die foto's :( !
Ik herkende hem niet meer omdat ik zeker wist dat het een zilveren was :wink: ... klopt dus. Daar staat ook alles over de testrit rond het gebouw etc.

Dat het al ruim 3 jaar geleden is :shock: ...
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

Ja Speedster2008 (je echte naam ontgaat me :p) het is een hele poos geleden.
Ik ervaar het nog een beetje als een droom/nachtmerrie in mijn gedachten al is het zo lang geleden. Ik zie me nog steeds zo glijden tegen die boom. Raam springt kapot. Ik stap uit, droom geheel in diggelen. Weg passie. Woedend rond mij heen aan het schreeuwen tegen mezelf.

Ondertussen is het een heel ander verhaal. Ik ben heel blij dat het is gebeurd. De looks van de auto zijn helemaal afgesteld op mijn persoonlijke smaak (spoiler, turbo-oren, andere kleur, ... anders had ik dat allemaal nooit meer gedaan) Ik rij bovendien veel verstandiger als tevoren. Het heeft me dus alleen maar voordelen opgeleverd. Het heeft met andere woorden zo moeten zijn.

Vanmorgen kreeg ik nog op straat te horen "chique wagen!". Als je zoiets hoort weet je dat je de juiste beslissing hebt gemaakt :).
Speedster 75
Gebruikersavatar
speedster2008
Actief lid
Berichten: 139
Lid geworden op: 15 aug 2008 11:02

Bericht door speedster2008 »

Kan ik me voorstellen, zoiets vergeet je niet snel, je leefde er toen zo naar toe en dan zo snel al die ellende, daarom wist ik alles nog behalve wie het was.

Ik heb de auto voor de Speedster Total loss (achterop oude vrouw die besloot op te trekken en toen van gedachte veranderde en hard op de rem ging) gereden en merk dat ik na 4 jaar nog steeds erg veel afstand van andere auto's hou ...

Mooi dat je er zo tegenaan kijkt. Met zo'n schade kijk je idd veel eerder naar: ok, de auto maar helemaal spuiten en dan andere kleur (zou ik ook doen) en dan koop je ook sneller de spoiler, inlaten etc omdat dan alles mee gespoten en gemonteerd kan worden. En idd het voorzichtiger rijden is slim.

Leuk hè, die opmerkingen van mensen, hij/zei had wel gelijk, je Speed ziet er chique uit :D !

Groetjes,
Jason
Gebruikersavatar
speedster2008
Actief lid
Berichten: 139
Lid geworden op: 15 aug 2008 11:02

Bericht door speedster2008 »

@ Toq: Komen er 16 naar voren met auto trader app.

Staat een hoop tussen qua prijzen, km's, voor zover je het kunt zien op foto's netjes mee om gegaan opties etc ...


Van wie is die rode geweest die titanium is gewrapped?
Plaats reactie