Werner

Stel jezelf en je auto voor.
Gebruikersavatar
Dominique
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1663
Lid geworden op: 15 jan 2006 22:01
Locatie: Noord Holland

Re: Werner

Bericht door Dominique »

Werner schreef:Eerste keer naar de keuring geweest.... nen tweede keer ..........en nen derde keer, toen kreeg'k eindelijk een groen papierke.
m'n koplampen waren niet meer te best af te stellen wegens losse en afgebroken regelvijzen... heel wat geplak en geknutsel aan te pas gekomen om deze terug functioneel te krijgen.
Maar bij de eerste keuring hadden ze me een tuning-rapport voor mijn velgen aan m'n broek gelapt(en 'khad het pas gezien toen 'k thuiskwam).
Ik moest toch terug, dus wat uitleg gevraagd.... "Ah meneer, der staat VXR op de wieldekseltjes en das niet origineel van het europese vasteland, dus tuning" :wacko: :wacko:
Ikke : "das maar een stickerke zenne, dit zijn de originele velgen met de juiste maat banden erop"
Ze hebben het nogmaals gecontroleerd en moeten toegeven dat'k gelijk had...... tuning rapport verwijderd en m'n geld voor het tuningrapport teruggekregen(zeer correct afgehandeld dus).
Tis precies of ze met een vergrootglas zoeken om toch maar iets extra te kunnen aanrekenen, en als ge ni reageerd hebt ge het zitten.
Kennis bij deze mensen is toch zeer beperkt, de dingen waar ze wel iet op zouden kunnen zeggen zien ze niet :lol: , das dan weer een voordeel natuurlijk.
Beter voor m'n lichten afgekeurd dan voor één van die andere dingen.
Welkom , veel veilige kms gewenst!

Het is niet te hopen dat die keuringseisen ooit in NL geintroduceerd worden. :shock:
Ik denk dat er direct een groupbuy voor car-trailers georganiseerd wordt! :lol:
Afbeelding
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Re: Werner

Bericht door tibby »

Ik denk dat alle Nederlandse speedsters afgekeurd worden! :lol:
captain slow
Werner
Actief lid
Berichten: 106
Lid geworden op: 18 jul 2012 16:33
Locatie: Antwerpen

Re: Werner

Bericht door Werner »

sooike schreef:Amai Werner, Big Brother is watching you, ze houden u nogal in't oog man! :lol:
'kweet't hij staat der ni zo goe geparkeerd..... 'kheb al verschillende briefjes en kaartjes tussen de ramen en deuren gevonden,
van geïnteresseerde kopers. Nog efkes en dan staat em warm en droog EN uit het zicht :lol:
Gebruikersavatar
Racerke
Actief lid
Berichten: 181
Lid geworden op: 23 sep 2007 11:52
Locatie: Merksem, België
Contacteer:

Re: Werner

Bericht door Racerke »

sooike schreef:Amai Werner, Big Brother is watching you, ze houden u nogal in't oog man! :lol:
Is nogal moeilijk naast te kijken... Klein straatje waar ik dagelijks parkeer staat hij telkens te pronken :P
Plaats reactie