Plaats op LOT zandvoort 3 aug te koop

Aanstaande evenementen.
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

@meneer Gonzales: ik zag in je onboard filmpje hier een 2:16 voorbij komen en dat is helegaar niet slecht hoor 8) . De lijnen die je rijd zagen er ook wel redelijk goed uit, soms stuur je alleen net iets te vroeg in wat ik zo even kon zien, in Scheivlak en Arie L bijvoorbeeld :wink:
(zal straks ook je pb nog even beantwoorden trouwens :oops: ).

@Peter: heb je ook geen camera'tje mee laten lopen ofzo? Jammer :wink:
Volgas Arie L uit lukt mij trouwens niet meer met mijn lege Tullet en een soort van short shift naar IV, tenminste, vorig jaar niet :idea: En dan was dat natuurlijk ook nog zonder SC... Ik heb daar dus al een zwarte vlag voor gehad. Lucky guy 8) . Dit jaar nog niet gereden op CPZ helaas (met eigen auto dan, afgelopen maandag wel nog 3 rondjes met Stefan z'n speedster gereden, nog bedankt daarvoor Stefan :wink: ).
Afbeelding
Gebruikersavatar
Pw
Mega lid
Berichten: 693
Lid geworden op: 12 feb 2011 13:39
Locatie: Almere

Bericht door Pw »

Mooie foto's en leuke filmpjes! Heb ook maar wat foto's gedownload uit je album, leuke foto's ook van m'n eigen Speedster.

Zal zo eens proberen of mij dat ook lukt, hoef ik Piet er ook niet mee lastig te vallen! ;)

Gr. Paul

(Zal volgende keer eens zelf wat maar plaatjes schieten en iets minder brandstof opstoken misschien.... De tandjes wat lust zo'n ding een boel op 't circuit!!)
Nr.0672
Gebruikersavatar
Pw
Mega lid
Berichten: 693
Lid geworden op: 12 feb 2011 13:39
Locatie: Almere

Bericht door Pw »

Voor de liefhebbers : http://www.mijnalbum.nl/Album=CHSEYPIS

Gr. Paul
Bijlagen
Pitstraat CPZ.jpg
Pitstraat CPZ.jpg (79.09 KiB) 1329 keer bekeken
Nr.0672
Gebruikersavatar
speedokus
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1576
Lid geworden op: 23 jan 2010 12:12
Locatie: noord brabant
Contacteer:

Bericht door speedokus »

,mooie fotoos Paul
wrap your ass in fiberglass.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dominique
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1663
Lid geworden op: 15 jan 2006 22:01
Locatie: Noord Holland

Bericht door Dominique »

Was een gezellig mooi dagje zo dat beslist naar meer smaakt! op de voor mij vrij late opening van het trackday seizoen. :oops:
Leuk ook om eens wat meer Speedsters te zien dan op de gemiddelde LoT dag! En tevens een Speedstervrouw die er goed de sokken in had!
Voor zover ik weet is ze (nog) geen forumlid?

Speerke zijn set-up blijkt op het circuit betrouwbaar en uiterst bruikbaar! Ik zag hem telkens op het rechte eind kleiner worden en heb een aantal ronden kunnen genieten van de vlam in de pijp, tot mijn auto een black out kreeg in de audi S bocht en ik moest afhaken. :shock:
Eenmaal naast de baan startte hij gelukkig weer, ik heb nog niet de oorzaak kunnen vinden. Zal eens beginnen met foutcodes etc. en bij de accu controleren op vlamboogmarkeringen :shock: :lol: .

Rondetijden vind ik beperkt interresant. Ik was de GoPro voor eventuele referentie helaas vergeten, maar ik heb nog even gebabbeld met de chauffeurs van de race-prepped Z3, direct na de sessie waar ik even snel was, en hoorde rondetijden genoemd worden van 2:04 / 2:05.
De Gerlach bocht en het Schei vlak neem ik aan de veilige kant, daar valt mogelijk nog wat te verbeteren...

Mooie plaatjes hoor, heren fotograven!
Afbeelding
Gebruikersavatar
aKra
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1778
Lid geworden op: 20 sep 2007 17:11
Locatie: NH

Bericht door aKra »

Ik heb drie rondjes achter die Z3 aangereden vol gas en hem niet uit het zicht verloren tot het hard moeten aanremmen voor het scheivlak en marlboro bocht waardoor mijn remmen "kookten" en ik rustig naar de pitstraat ben gereden...
Gebruikersavatar
Pw
Mega lid
Berichten: 693
Lid geworden op: 12 feb 2011 13:39
Locatie: Almere

Bericht door Pw »

Blackout?! Motorlampje? Branden of knipperen?! Vermogen weg?!
Nr.0672
Gebruikersavatar
Dominique
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1663
Lid geworden op: 15 jan 2006 22:01
Locatie: Noord Holland

Bericht door Dominique »

neeej, black out is black out, anders had ik wel motor lampje, knipperen, vermogen weg etc. gepost :lol:

black out is zoals tie is zonder dat de contactsleutel er in zit. helemaal niets meer!
Was dus een kwestie van koppeling in en uit laten rollen naar een veilige plek. In dit geval de afrit naar de parking, normaal gesloten, aan de binnenzijde van de Kumhobocht. Daar heb ik na een halve minuut met succes de normale startprocedure gevolgd.

Er zijn geen foutcodes volgens de scangauge....
Afbeelding
Plaats reactie