gele speedy

Je auto te koop aanbieden.
RCduck7
Actief lid
Berichten: 265
Lid geworden op: 19 jun 2006 19:19
Locatie: Wetteren

Bericht door RCduck7 »

gertje schreef:denk dat je hem voor de moment op de blegische markt redelijk snel wil verkopen is 12000 denk ik de prijs. 10000 snelverkoop
14500 staan er veel te koop(met veel bedoelt ik een 4 a 5)
Tja, zoals Blitz al meedeelde had de persoon die de advertentie plaatste er een paar 1000 euro bij gedaan. Vandaar werd ik wel benieuwd voor dit bedrag. Ik ga mooi de speedster houden, als ik voor de gangbare verkoopprijs er een nieuwe kleine wagen moet voor kopen hou ik er niets aan over. Velen schrikken als ik hun zeg dat het bouwjaar van mijn speedster bijna 10 jaar geleden is terwijl sommigen denken dat ze die nog produceren. :lol:
hitman
Actief lid
Berichten: 293
Lid geworden op: 03 jun 2012 19:47
Locatie: Lo Reninge Belgie

Bericht door hitman »

Philip schreef:zelf mijn speedster net verkocht via het franse speedsterforum ... daar eens je kans wagen 8)
maar de prijs die je voor ogen hebt 18 à 19000euro kreeg ik wel maar mijn speedster had maar 5900km op de teller ... voor een speedster in nieuwstaat is die prijs van toepassing, met meer km op de teller ga je snel naar de 15.000euro ...
onlangs ook een mandarin verkocht bij exclusive car design in aalst ...14900euro met 28000km op de teller ...oogde ook als nieuw

die van bij exclusive cars was binnenin een ramp en van buiten alles behalve prof herspoten
was ooit herspoten geweest voor een televisie programma
de lichten zijn gewoon afgetapet geweeste en er gewoon rondom gespoten
handen nog hier en daar stukjes tape bij de lichten
die was inderdaad rond de 15000 euro
voor de mijne heb ik 16500 euro neergeteld was mooi van lak enkel vooraan de steenslag en binnenin ook goed onderhouden
dan komen nog de bijkomende kosten niet te vergeten als je ereen koopt met de verborgen gebreken
watertankje
radiator
niet uitgelijnd naar behoren
banden van 9 jaar
het loopt zo snel op

voor 18 a 19 000 is mogelijk denk ik wel als hij werkelijk tip top staat
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Bericht door tibby »

Ja, maar gij blijft ook uitbreiden aan uwe speedy he. 8)
grtz
captain slow
hitman
Actief lid
Berichten: 293
Lid geworden op: 03 jun 2012 19:47
Locatie: Lo Reninge Belgie

Bericht door hitman »

moet wel wie gaat er hier anders de economy staande houden
Plaats reactie