gele speedy

Je auto te koop aanbieden.
hitman
Actief lid
Berichten: 293
Lid geworden op: 03 jun 2012 19:47
Locatie: Lo Reninge Belgie

gele speedy

Bericht door hitman »

Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

Is dat die niet van Gert??
Speedster 75
Gebruikersavatar
martinb
Mega lid
Berichten: 796
Lid geworden op: 30 mar 2009 9:53

Bericht door martinb »

Inderdaad die van Gert.
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

Ik dacht altijd dat hij heel lovend was over de speedster (kan ook niet anders :p)
Hoe gaan we hem overtuigen om hem NIET te verkopen? :). Verkoop lijkt me enige zonde maar het is natuurlijk een persoonlijke keuze waar ze respect voor moeten hebben. Alleen omruiling voor een exige is een goed excuus ;).
Speedster 75
RCduck7
Actief lid
Berichten: 265
Lid geworden op: 19 jun 2006 19:19
Locatie: Wetteren

Bericht door RCduck7 »

Zo, succes met de verkoop!
Laatst gewijzigd door RCduck7 op 19 aug 2012 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Bericht door tibby »

:shock: (aankoop turbo?)
captain slow
Blitz

Bericht door Blitz »

dit is idd mijn Speedster, maar ik heb dit zoekertje niet geplaats en zal ook aan die persoon vragen om het te verwijderen :?

de Speedster staat idd te koop en ik heb aan die persoon gevraagd of hij toevallig iemand wist die er intresse in had, maar ik had niet gedacht dat hij mijn auto op het net zou zetten en nog een paar 1000 EUR bij de vraagprijs zou doen :shock:
tevens is de hardtop al verkocht en sommige onderdelen, zoals de turbo velgen, haal ik er ook nog af...
Philip
Actief lid
Berichten: 148
Lid geworden op: 25 jul 2005 11:23
Locatie: brakel-belgie

Bericht door Philip »

als je je speedster effectief wil verkopen kan je hem even goed op de site laten staan hé gert ... of is er nog twijfel?
mijn 2de speedster is verkocht 8)
1 februari 2005 ... mijn echte kennismaking met de SPEEDSTER!!!!
Blitz

Bericht door Blitz »

twijfel is er niet, maar hetgene dat er op de foto's te zien is klopt niet + de uitleg van iemand die niet weet waar het over gaat, als er iemand hem belt of mailt, komt alles behalve professioneel over.
ik wil mijn speedster eerst volledig in orde hebben vooralleer ik hem echt officieel te koop zet en dat wil ik graag helemaal zelf doen.
Gebruikersavatar
Sir_Bongiovi
Mega lid
Berichten: 986
Lid geworden op: 14 aug 2009 18:52
Contacteer:

Bericht door Sir_Bongiovi »

goed nieuws dus :D Stel je voor dat je Netherust moet missen :p
Blitz

Bericht door Blitz »

daar ga ik in ieder geval zeker nog naartoe, maar de kans is groot dat het de laatste meeting wordt voor mij met deze Speedster. het is ook niet zo dat hij dringend weg MOET, zolang hij niet verkocht is, blijf ik er met alle plezier mee rondrijden ;)
RCduck7
Actief lid
Berichten: 265
Lid geworden op: 19 jun 2006 19:19
Locatie: Wetteren

Bericht door RCduck7 »

Sorry als ik dit topic een beetje kaap maar door de vele reacties op korte tijd (terwijl ik schreef) mijn post wat uitgesteld.

Maar wat vinden jullie een juiste prijs voor een Speedster in goede staat? voor minimum die prijs (18000 eur) overweeg ik ook wel sterk mijn Europa blauwe speedster van de hand te doen. Mijn speedster was idem ook tot 2006 showroommodel en is een vrij laat model voor een NA 2.2 (nr 3949), nog geen 35000 km gereden. Is vanzelfsprekend in goede staat, geraakt telkens zonder problemen door de (Belgische) keuring en is ongevalvrij. Ik heb in de tijd dat ik hem bezit de wielen laten zwart poederlakken, een short shifter ingebouwd, de (kwetsbare) middenconsole laten bekleden, de motorsteunen zijn vervangen door betere en de 2.4 luchtinlaat is ook gemonteerd.

Wat denken jullie? Is 18000-19000 eur een verkoopbare prijs of teveel??
Enkel voor deze prijs zou ik er (min of meer) vrede mee kunnen nemen de auto te laten gaan. Voor minder vind ik het niet de moeite, ik heb sowieso een 2 de wagen weer nodig mocht de speedster er niet meer zijn.
Gebruikersavatar
gertje
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2358
Lid geworden op: 10 sep 2010 11:22
Locatie: kasterlee

Bericht door gertje »

denk dat je hem voor de moment op de blegische markt redelijk snel wil verkopen is 12000 denk ik de prijs. 10000 snelverkoop
14500 staan er veel te koop(met veel bedoelt ik een 4 a 5)
30/08/14 meet and greet.
Philip
Actief lid
Berichten: 148
Lid geworden op: 25 jul 2005 11:23
Locatie: brakel-belgie

Bericht door Philip »

zelf mijn speedster net verkocht via het franse speedsterforum ... daar eens je kans wagen 8)
maar de prijs die je voor ogen hebt 18 à 19000euro kreeg ik wel maar mijn speedster had maar 5900km op de teller ... voor een speedster in nieuwstaat is die prijs van toepassing, met meer km op de teller ga je snel naar de 15.000euro ...
onlangs ook een mandarin verkocht bij exclusive car design in aalst ...14900euro met 28000km op de teller ...oogde ook als nieuw
1 februari 2005 ... mijn echte kennismaking met de SPEEDSTER!!!!
Gebruikersavatar
Sir_Bongiovi
Mega lid
Berichten: 986
Lid geworden op: 14 aug 2009 18:52
Contacteer:

Bericht door Sir_Bongiovi »

Philip schreef:zelf mijn speedster net verkocht via het franse speedsterforum ... daar eens je kans wagen 8)
maar de prijs die je voor ogen hebt 18 à 19000euro kreeg ik wel maar mijn speedster had maar 5900km op de teller ... voor een speedster in nieuwstaat is die prijs van toepassing, met meer km op de teller ga je snel naar de 15.000euro ...
onlangs ook een mandarin verkocht bij exclusive car design in aalst ...14900euro met 28000km op de teller ...oogde ook als nieuw
Klopt en blijkbaar is de nieuwe eigenaar ook uit de omgeving van aalst; kwam hem daar tegen: Afbeelding
Plaats reactie