ook op zoek naar een 'type 116'

Stel jezelf en je auto voor.
type_116
Nieuw lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 sep 2012 11:55
Locatie: Gent, BE

ook op zoek naar een 'type 116'

Bericht door type_116 »

Hallo,

Sinds een goeie twee weken schuim ik dit forum af op zoek naar info over de Speedster, dus stel ik me ook even voor.

Ik ben Steven, 31 en ik woon in Gent.

Reeds een aantal jaar kan ik af en toe de Lotus Elise van m'n broer van stal halen, dus ik ben vertrouwd met het plezier van het echte autorijden die zo'n auto biedt.

Een Lotus ligt buiten m'n budget, maar nu ik me wat aan het verdiepen ben in de Speedster weet ik niet of ik dit wel erg vind ;-)

Om eerlijk te zijn, is het nog niet 100% zeker dat ik er één aanschaf. Autorijden is voor mij eigenlijk puur functioneel: van a naar b, eventueel via c, en dit met de nodige ballast in de wagen gepropt.
Langs de andere kant rijd ik ook niet vaak met de wagen - ik ga werken met de fiets en het openbaar vervoer, en ook in het dagelijkse leven doe ik veel verplaatsingen op die manier - dus dan kan ik beter de keren dat ik wel met de wagen rijd extra leuk maken. En het lijkt me ook fantastisch om de wereld (of toch Europa) op zo'n manier te ontdekken.

In ieder geval, ik ben wel aan het uitkijken naar een Speedster, in de '2de hands' sectie zal ik een thread openen met eventuele wagens die me interesseren om naar voorgeschiedenis en andere info te vragen.

Ik zou zeggen; nu al bedankt voor de hulp die dit forum mij biedt (en ongetwijfeld nog zal bieden), en wie weet tot op een Speedster meeting!

Steven
Grtz, Steven

speed < speedier < speedster !!
Plaats reactie