hulp bij het zoeken naar een speedster voor een newbie

Je auto te koop aanbieden.
Plaats reactie
type_116
Nieuw lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 sep 2012 11:55
Locatie: Gent, BE

hulp bij het zoeken naar een speedster voor een newbie

Bericht door type_116 »

Hallo,

Ik ben sinds kort ook op zoek naar een Speedster. Ik zou graag de wagens die me interesseren hier online zetten met de info die ik van de verkoper kan verkrijgen en de vragen die ik eventueel heb over de wagen in kwestie.

Momenteel en ik geïnteresseerd in de volgende wagens;

[url]http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?i ... 9580000000[/url]

Dit zou de #60 zijn, de verkoper is de tweede eigenaar, eerste eigenaar zou de baas van Q-Cars (Mechelen) geweest zijn.

De prijs lijkt me zeer redelijk, alleen krijg ik geen antwoord op mijn vraag naar foto's van het interieur.

[url]http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?i ... 4730000000[/url]

Dit is #1279, ook de 2de eigenaar die verkoopt. De eerste eigenaar was een oudere man, tussen 2003 en 2010 heeft deze wagen slechts 14000 km gereden. Steeds onderhouden bij een Opel dealer in Namen. Alle terugroepacties zouden ook uitgevoerd zijn voor deze wagen.
Helaas is er een andere kaper op de kust, maar normaal gezien -als ie niet verkocht is tegen dan- ga ik volgend weekend een testrit met deze gaan doen.
Oh ja, is dit kleur het zgn 'Calypso Red'? Ziet er op foto niet zo heel mooi uit, maar misschien net wel mooi in het echt...


Wat denken jullie van deze wagens? Prijs/aantal km's/...
Enige dingen waar ik moet op letten, buiten de gebruikelijke zaken zoals osmose van de lak, water in de lichten, ...

Thx!
Steven
Grtz, Steven

speed < speedier < speedster !!
Gebruikersavatar
gertje
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2358
Lid geworden op: 10 sep 2010 11:22
Locatie: kasterlee

Re: hulp bij het zoeken naar een speedster voor een newbie

Bericht door gertje »

Vooral goed kijken naar accidenten. Osmose is normaal, water in de lichten ook, rammelen doet hij ook. Binnen regenen bij de meeste ook, al blijft het bij de mijne goed droog.
Km kunne die motoren wel een paar 100d mee als hij goed onderhouden en Warm gereden is.
Denk vooral wat wil je eraan geven en wat Wil je ervoor. verhalen van die is van mij vrouw geweest of mijn grootvader heeft er altijd mee gereden, dit is toch allemaal zever. Ze willen de auto verkopen hè, dus gaan ze niet zeggen ik heb er veel mee op circuit gereden, ik duwde hem altijd plat.
En controleer of hij echt de recals gehad heeft.
Ik denk dat je wel eens bij een forum lid mag binnenspringen om eens te kijken hoe hij er juist moet uitzien

type_116 schreef:Hallo,

Ik ben sinds kort ook op zoek naar een Speedster. Ik zou graag de wagens die me interesseren hier online zetten met de info die ik van de verkoper kan verkrijgen en de vragen die ik eventueel heb over de wagen in kwestie.

Momenteel en ik geïnteresseerd in de volgende wagens;

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?i ... 9580000000

Dit zou de #60 zijn, de verkoper is de tweede eigenaar, eerste eigenaar zou de baas van Q-Cars (Mechelen) geweest zijn.

De prijs lijkt me zeer redelijk, alleen krijg ik geen antwoord op mijn vraag naar foto's van het interieur.

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?i ... 4730000000

Dit is #1279, ook de 2de eigenaar die verkoopt. De eerste eigenaar was een oudere man, tussen 2003 en 2010 heeft deze wagen slechts 14000 km gereden. Steeds onderhouden bij een Opel dealer in Namen. Alle terugroepacties zouden ook uitgevoerd zijn voor deze wagen.
Helaas is er een andere kaper op de kust, maar normaal gezien -als ie niet verkocht is tegen dan- ga ik volgend weekend een testrit met deze gaan doen.
Oh ja, is dit kleur het zgn 'Calypso Red'? Ziet er op foto niet zo heel mooi uit, maar misschien net wel mooi in het echt...


Wat denken jullie van deze wagens? Prijs/aantal km's/...
Enige dingen waar ik moet op letten, buiten de gebruikelijke zaken zoals osmose van de lak, water in de lichten, ...

Thx!
Steven
Laatst gewijzigd door gertje op 22 sep 2012 17:21, 1 keer totaal gewijzigd.
30/08/14 meet and greet.
Werner
Actief lid
Berichten: 106
Lid geworden op: 18 jul 2012 16:33
Locatie: Antwerpen

Bericht door Werner »

Die zilvergrijze stond inderdaad een jaar geleden bij Q-cars in de buurt van Mechelen, ben er toen zelf naar gaan kijken. De wagen was afkomstig uit een inbeslagname vertelde de verkoper. Dat ze niet snel foto's van het interieur opsturen zal wel met de staat ervan te maken hebben.... Van alle zilvergrijze delen middenconsole, dashboard, deurpanelen, was de lak aan het afbladeren toen. 't was ni echt een mooi zicht binnenin. Buitenkant zag er nog redelijk netjes uit, 'kheb er toen wel niet mee gereden omdat de batterij volledig plat was, wegens te lang stilgestaan
Gebruikersavatar
Sir_Bongiovi
Mega lid
Berichten: 986
Lid geworden op: 14 aug 2009 18:52
Contacteer:

Bericht door Sir_Bongiovi »

Ik heb afgelopen week een zilvere speedster te koop zien staan in Kobbegem; is (nog) niet te bekennen op een verkoopsite echter dus geen idee van de prijs/km.
hitman
Actief lid
Berichten: 293
Lid geworden op: 03 jun 2012 19:47
Locatie: Lo Reninge Belgie

Bericht door hitman »

zeker er eens onder liggen om eventuele schade te kunnen vinden van verkeerd opkrikken

ramen open en dicht draaien

eronder liggen en de achterste velgen controleren welke code erin staat
pt of ht (ht oké)

er eens mee rijden en zien of hij recht rijdt met het stuur mooi recht te houden
Plaats reactie