I'll be back ! :-)
Geplaatst: 14 nov 2012 20:27
Ik heb mijn best gedaan mijn vorige Speedsters te vergeten, maar tevergeefs
. Ook in de italiaanse screamer vond ik niet hetzelfde gevoel terug. Dus stel ik jullie hier nr 3 voor
. Na het chique zilver, en het gedistingeerde Europablauw, nu het aggressieve Calipsorood
. Ik heb er al heel wat bekijks met gehad op mijn eerste rit huiswaarts
.
Foto 1: Hier mag hij voor het eerst van de Belgische benzine proeven. Natuurlijk is alleen het beste goed genoeg
Foto 2: Voor het eerst in zijn nieuwe verwarmde stal. Hij staat er nog wat onwenning bij, maar dat komt wel goed
(betere foto's volgen nog)
Enkele bijzonderheden:
Dashboardnr: 4232
Eerste inschrijving: 2004
Ik ben de tweede eigenaar.
De velgen die je ziet is de Rial Nogaro; banden vooraan een 215 en achteraan een 245.
Enige andere modificatie is een uitlaatdemper van VX Performance van Uwe Regelin. (Goede sound maar niet té luid)
Ik heb er de originele uitlaatdemper en wielen bijgekregen.
Plannen:
- Eerst gedetailleerd onderhoud om hem naar Pipo-standaard op te werken
(zal meevallen daar hij heel nauwgezet verzorgd is geweest)
- De witte foliestickers op voorruit, drempels en spoiler verwijderen.
- Schakelweg iets korter (en sneller) maken.
- Uitlaatlijn aanpassen om maximaal rendement uit de einddemper te halen.
- Voor de rest hem zo origineel mogelijk houden. Iedere mod moet eenvoudig terug te draaien zijn.
Groetjes aan allemaal,
Ivo




Foto 1: Hier mag hij voor het eerst van de Belgische benzine proeven. Natuurlijk is alleen het beste goed genoeg

Foto 2: Voor het eerst in zijn nieuwe verwarmde stal. Hij staat er nog wat onwenning bij, maar dat komt wel goed

(betere foto's volgen nog)
Enkele bijzonderheden:
Dashboardnr: 4232
Eerste inschrijving: 2004
Ik ben de tweede eigenaar.
De velgen die je ziet is de Rial Nogaro; banden vooraan een 215 en achteraan een 245.
Enige andere modificatie is een uitlaatdemper van VX Performance van Uwe Regelin. (Goede sound maar niet té luid)
Ik heb er de originele uitlaatdemper en wielen bijgekregen.
Plannen:
- Eerst gedetailleerd onderhoud om hem naar Pipo-standaard op te werken

- De witte foliestickers op voorruit, drempels en spoiler verwijderen.
- Schakelweg iets korter (en sneller) maken.
- Uitlaatlijn aanpassen om maximaal rendement uit de einddemper te halen.
- Voor de rest hem zo origineel mogelijk houden. Iedere mod moet eenvoudig terug te draaien zijn.
Groetjes aan allemaal,
Ivo