Dashcam

Voor alles wat niet met de Speedster te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
André R
Mega lid
Berichten: 715
Lid geworden op: 23 mei 2006 8:52
Locatie: Alblasserdam

Dashcam

Bericht door André R »

Heeft iemand hier al een dashcam? Dan bedoel ik niet zo’n sjiek ding om de actie’s op het circuit vast te leggen, maar meer voor als het mis zou gaan in het dagelijks verkeer.
Eentje die gaat lopen als het contact aan gaat en blijft loopen (flashdisc herschrijven) totdat hij uit wordt gezet (bijvoorbeeld bij ongeval).
D’r zitten tegenwoordig rare snuiters op de weg en wordt het mijn woord tegen het zijne/hare, dan is het toch fijn als je wat beeldmateriaal tot je beschikking hebt.

Er zijn behoorlijk wat verschillende te koop op internet en marktplaats. Maar ik zoek eigenlijk iets met een brede kijkhoek en niet te groot. Ik heb m’n originele spiegel al vervangen door zo’n mini exemplaar, omdat ik toch graag zo goed mogelijk zicht heb. Er hoeft bijvoorbeeld ook geen schermpje op te zitten of zo. Of zo’n mega zuignap. Desnoods maak ik zelf een klein beugeltje.
Opel Speedster 2.2 zwart
Gebruikersavatar
Herman
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2481
Lid geworden op: 02 okt 2006 19:28
Locatie: Zeeland

Bericht door Herman »

Deleted
2017 target: Spexige 550+pk/840kg, Europa SE 329+pk/995kg
Gebruikersavatar
André R
Mega lid
Berichten: 715
Lid geworden op: 23 mei 2006 8:52
Locatie: Alblasserdam

Bericht door André R »

Zoiets ja. Maar die is dan wel weer een beetje erg sjiek. GPS tracking en G kracht meting is een beetje overbodig.
Ik wil hem in de auto laten zitten en dit wordt al weer prijzig als ze hem er uit halen. En het liefst koop ik er gelijk 2; voor de GT ook 1. :wink:
Opel Speedster 2.2 zwart
Plaats reactie