Kumho's
Kumho's
Heb i.v.m. de aankoop van semi slicks mijn Kumoh's binnenkort te koop.
De voorbanden 215-40-17 zijn nog ruim 90 %. Achterbanden 245-35-17
Voor wie er iets aan heeft.
Nu ik toch bezig ben,Heb er ook nog een einddemper liggen van een turbo.En een vóór pijp vanaf de turbo.Heb er ook nog een orginele accu staan van nog geen half jaar oud.en een orginele intercooler.
Orginele verlagingset van Kreiss tuning, voor de turbo. Schokbr + veren.
En nog wat blikwerk
jans
De voorbanden 215-40-17 zijn nog ruim 90 %. Achterbanden 245-35-17
Voor wie er iets aan heeft.
Nu ik toch bezig ben,Heb er ook nog een einddemper liggen van een turbo.En een vóór pijp vanaf de turbo.Heb er ook nog een orginele accu staan van nog geen half jaar oud.en een orginele intercooler.
Orginele verlagingset van Kreiss tuning, voor de turbo. Schokbr + veren.
En nog wat blikwerk
jans
Laatst gewijzigd door jans op 01 jul 2005 7:11, 3 keer totaal gewijzigd.
- linne150
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1649
- Lid geworden op: 23 jan 2005 14:09
- Locatie: duh haag
onderdelen
hai Jans,aan het verliezen met het dammen? vr.gr.linne150
Re: Kumho's
Gewoon door blijven rijden worden van zelf slicks .jans schreef:Heb i.v.m. de aankoop van semi slicks mijn Kumoh's binnenkort te koop.
De voorbanden 215-40-17 zijn nog ruim 90 %. Achterbanden 245-35-17
Voor wie er iets aan heeft.
Nu ik toch bezig ben,Heb er ook nog een einddemper liggen van een turbo.En een vóór pijp vanaf de turbo.Heb er ook nog een orginele accu staan van nog geen half jaar oud.en een orginele intercooler.
jans
Gr, Martin
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2804
- Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
- Locatie: Gelderland
- Contacteer:
Jan,
als ik deze thread zo lees, waar een 2.2 rijder turboschokbrekers en veren onder zijn 2.2 heeft gelegd, moet je zo ook gewoon aan een 2.2 rijder kunnen slijten..........als ik hem zo hoor dan zit er toch comfortverschil tussen........ dus de 2.2 rijder heeft een verlaagde 2.2 met beter comfort
Misschien vast iets voor stef666.........die is al aan het sparen hij heeft al:
- Xenon
- Demper
- Verlagingsset
als ik deze thread zo lees, waar een 2.2 rijder turboschokbrekers en veren onder zijn 2.2 heeft gelegd, moet je zo ook gewoon aan een 2.2 rijder kunnen slijten..........als ik hem zo hoor dan zit er toch comfortverschil tussen........ dus de 2.2 rijder heeft een verlaagde 2.2 met beter comfort
Misschien vast iets voor stef666.........die is al aan het sparen hij heeft al:
- Xenon
- Demper
- Verlagingsset
- SteV6
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2473
- Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
- Locatie: Twente
Verlaagd? Marcel ik begin me toch een beetje zorgen te maken om jouw visuele vermogen Eerst een karweitje voor kwartiertje lezen en nu denk je gelezen te hebben dat die Poolse 2.2 lager staat terwijl duidelijk te zien en te lezen is dat de auto 2cm omhoog is gegaan naar het plaatsen van Turbo veren + dempersMarcel schreef:Jan,
als ik deze thread zo lees, waar een 2.2 rijder turboschokbrekers en veren onder zijn 2.2 heeft gelegd, moet je zo ook gewoon aan een 2.2 rijder kunnen slijten..........als ik hem zo hoor dan zit er toch comfortverschil tussen........ dus de 2.2 rijder heeft een verlaagde 2.2 met beter comfort
Misschien vast iets voor stef666.........die is al aan het sparen hij heeft al:
- Xenon
- Demper
- Verlagingsset
SteV6
S4 Avant
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2804
- Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
- Locatie: Gelderland
- Contacteer:
Klopt..........maar Jan zijn set is toch 2,5 - 3 cm lagerSteV6 schreef:Verlaagd? Marcel ik begin me toch een beetje zorgen te maken om jouw visuele vermogen Eerst een karweitje voor kwartiertje lezen en nu denk je gelezen te hebben dat die Poolse 2.2 lager staat terwijl duidelijk te zien en te lezen is dat de auto 2cm omhoog is gegaan naar het plaatsen van Turbo veren + dempersMarcel schreef:Jan,
als ik deze thread zo lees, waar een 2.2 rijder turboschokbrekers en veren onder zijn 2.2 heeft gelegd, moet je zo ook gewoon aan een 2.2 rijder kunnen slijten..........als ik hem zo hoor dan zit er toch comfortverschil tussen........ dus de 2.2 rijder heeft een verlaagde 2.2 met beter comfort
Misschien vast iets voor stef666.........die is al aan het sparen hij heeft al:
- Xenon
- Demper
- Verlagingsset
SteV6
Tevens zegt hij dat hij voor geen verschil ziet........dus die snap ik niet
Zal jullie even uit de droom helpen.
De voor én achter dempers van een turbo zijn langer als die van een 2.2.
Als je de verlagings veren van een 2.2 neemt, en die daar op zet,Dan passen álleen de voorste veren goed. de achterste passen bij lange na niet, scheelt wel 5 cm
Die zilveren 2.2 kan dus 2 dingen doen.
1-- de orginele turbo set.Dan komt ie dus iets hoger uit dan standaard.
2-- de orginele dempers, i.c.m. 2.2 veren alleen aan de voor zijde, want er bestaan nog geen verlagings veren voor een turbo. in dat geval zakt ie vóór 2 cm
De voor én achter dempers van een turbo zijn langer als die van een 2.2.
Als je de verlagings veren van een 2.2 neemt, en die daar op zet,Dan passen álleen de voorste veren goed. de achterste passen bij lange na niet, scheelt wel 5 cm
Die zilveren 2.2 kan dus 2 dingen doen.
1-- de orginele turbo set.Dan komt ie dus iets hoger uit dan standaard.
2-- de orginele dempers, i.c.m. 2.2 veren alleen aan de voor zijde, want er bestaan nog geen verlagings veren voor een turbo. in dat geval zakt ie vóór 2 cm
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2804
- Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
- Locatie: Gelderland
- Contacteer:
Jan de man heeft naar ik begrijp een originele turboset onder zijn 2.2 gezet, en staat idd hoger.jans schreef:Zal jullie even uit de droom helpen.
De voor én achter dempers van een turbo zijn langer als die van een 2.2.
Als je de verlagings veren van een 2.2 neemt, en die daar op zet,Dan passen álleen de voorste veren goed. de achterste passen bij lange na niet, scheelt wel 5 cm
Die zilveren 2.2 kan dus 2 dingen doen.
1-- de orginele turbo set.Dan komt ie dus iets hoger uit dan standaard.
2-- de orginele dempers, i.c.m. 2.2 veren alleen aan de voor zijde, want er bestaan nog geen verlagings veren voor een turbo. in dat geval zakt ie vóór 2 cm
Hij zegt ook dat zijn speedster iets hoger staat.....maar wel beter rijd.
Als een 2.2 rijder dus jouw aangepaste turboset eonder set.....is hij iets lager en rijd beter......dacht ik zo