Even voorstellen

Stel jezelf en je auto voor.
Dagobert
Nieuw lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 jun 2005 21:20
Locatie: Omgeving Rotterdam

Even voorstellen

Bericht door Dagobert »

Ik herinner me nog goed hoe het begon. Ik zag haar, een prachtige exotische beauty in een oogverblindende rode parelmoeren outfit en ik zag dat ze mij ook aankeek. Als aan de grond genageld bleef ik staan, ik durfde eigenlijk nauwelijks te kijken. Zoiets moois had ik wel eens in een tijdschrift gezien maar in het echt was ze ronduit adembenemend. Ik nam een drankje en vanaf een afstandje drentelde ik wat rond, telkens wanneer ik me onbespied voelde bekeek ik haar prachtige figuur, haar stevige kont, slanke taille en haar prachtige voorkant. Volgens mij had ze me wel in de gaten, maar ze liet het niet merken. Na enige tijd verzamelde ik al mijn moed en stapte op haar af. Tot mijn verrassing was ze van dichtbij nog mooier dan van veraf. Mijn hart bonsde ik mijn keel, wat een schoonheid!
Helaas had ze een meedogenloze pimp die alleen maar aan haar wilde verdienen.
Na enig onderhandelen waarbij ik een prijs met vier (jaja..) nieuwe rubbers bedongen heb mocht ik mijn gang met haar gaan.
Al hoewel het duidelijk was dat ze al wat ervaring had, vertelde ze dat ze nog geen relatie gehad had. Ze was door haar familie verstoten en zodoende op de verkeerde plek terecht gekomen. Er waren wel genoeg kerels geweest met interesse maar met te weinig geld en dan houdt het op. Tijdens onze uitgebreide kennismaking zorgde zij voor muziek en haalde ik haar favoriete drankje, dat kostte wel 50 Euro extra, ik kreeg niets meer gratis van die pimp, de ellendeling. Daarna zijn we lekker tegen elkaar aan gaan liggen en liet ik mijn handen over haar wellustige rondingen glijden. Ik streelde en draaide aan haar prachtige knopjes en ze bleek het allemaal wel lekker te vinden. Ze rook heerlijk, ook van binnen. Toen ik een heel lekker glad knopje vooraan haar gleufje gevonden had en deze wat steviger streelde kwam ze met een grom in actie en begon ze te spinnen van genot. Mijn god, zoiets opwindends had ik niet verwacht. Langzaam tastte ik naar de staaf met de glanzende knop en schoof hem naar voren. Ik voelde haar heftig in beweging komen. “Langzaam, langzaam” fluisterde ik, “we gaan straks nog wel wild tekeer, ik wil je eerst nog even langzaam voelen”.
Ik voelde dat ze heel gespierd was en dat ze op iedere beweging van mij heftig maar volgzaam reageerde. Dit was echt heel bijzonder, ik kwam in een ongekende extase terecht. Gelukkig kon ik me, met moeite, beheersen en genoten we met volle teugen van ons eerste samenzijn. We hebben inmiddels al ruim drie weken een heftige relatie en we trekken veel met elkaar op, ze gaat zelfs mee op zakenreis om me onderweg te verwennen.
Het is heel speciaal om samen onderweg te zijn. Met zo’n beauty krijg je volop bekijks van allerlei kerels. De meeste vrouwen veinzen niets te zien of kijken stiekem, ook erg leuk.
Ik heb eigenlijk nog maar twee minder goede eigenschappen van haar ontdekt en dat is dat ze nogal veel drinkt (komt waarschijnlijk door de inspanningen die ik van haar verlang) en dat ze telkens nat wordt van binnen als het regent. Raar toch?
Uiteraard heb ik het over mijn Speedster, waarover anders?
Ze is een 2.2 helemaal origineel en het is een ex-demo van Opel Nederland 08/2002 met 7500 km toen we elkaar begin juni ontmoetten en nu inmiddels 9500 km.
Zelf moet ik erkennen dat ik al jaren Lotus enthousiast ben, momenteel heb ik ook een Caterham en een Dax Rush Cosworth (in aanbouw). Ik hoop nog veel contact te hebben via dit leuke forum! Have fun!
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Mooi verhaal Dagobert! Hebben wij hier een schrijver in ons midden nu? :wink:

Heb je de speedster bij Zwanenburgauto's gekocht in Rotterdam? Heb zo'n vermoeden van wel :)

Welkom hier, en als je nog eens op een meeting komt MOET je ook je andere auto's meenemen :wink:

Maikel
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

HAHAHA WELKOM !!!

LEUK VERZONNEN....

Zwanenburg jaa dat is hem denk ik, snap ik ook gelijk hoe hij aan het woordje PIMP komt :roll:

Veel plezier hier en met je ................SPEEDSTER :oops:
Gebruikersavatar
Martin
Mega lid
Berichten: 568
Lid geworden op: 03 dec 2004 8:14
Locatie: Noorden

Bericht door Martin »

Welkom,

Prachtig verhaal meer meer :lol:

Gr, 8) Martin
Gebruikersavatar
Gerard
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1520
Lid geworden op: 26 jan 2005 11:30

Bericht door Gerard »

Welkom wat een geweldig verhaal. :D
Gebruikersavatar
Dutch Boy
Actief lid
Berichten: 262
Lid geworden op: 03 dec 2004 7:42
Locatie: Nbrrrrrr
Contacteer:

bling

Bericht door Dutch Boy »

"Bling, Bling" 8)
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Re: bling

Bericht door jans »

Dutch Boy schreef:"Bling, Bling" 8)
Haket nie udach :lol:
Dagobert
Nieuw lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 jun 2005 21:20
Locatie: Omgeving Rotterdam

Bericht door Dagobert »

Bedankt voor jullie hartelijke reacties op mijn introductieverhaaltje.
Jullie mogen me ook Bert noemen, deze naam was echter al bezet als inlognaam, vandaar.

Maikel, was het jouw Speedster die ik geparkeerd zag staan op het (veel te kleine!) parkeerterrein van de firma H te L? Het was voor het eerst dat ik een rode zag, erg mooi. Die van mij is rabiata red, een kleur die ik nog niet kende.
Maar hoe moet ik nou met meerder auto's naar een meeting komen? Ik heb wel een paar vrijgezelle vriendinnen om ze te rijden maar ik weet niet of die welkom zijn :?

Het is inderdaad de Zwanenburg auto. ze stond er volgens hen al 2 jaar. Voor mijn is het een goede auto, weinig gelopen, en het is een BTW auto wat voor mij erg aantrekkelijk is. Ze hebben me verder prima behandeld hoor en de auto valt ook niet tegen. Alleen de betaling, die deed ik ter plekke via internetbankieren en dat waren ze duidelijk niet gewend. Ze dachten dat ze on-line bedrogen werden, zelfs nog toen ze een minuutje later het bedrag op hun eigen rekening zagen staan :o



Bert
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Hey Bert,
Ja, dat zal mijn rode tomaatje geweest zijn. En ons parkeerterrein is inderdaad veel te klein! Maar volgend jaar zitten we in het nieuwe gebouw met meer parkeerplaatsen en dan ook nog overdekt, wel zo handig. Kom je weleens bij H te L dan? Als mijn auto er staat dan staatie eigenlijk altijd aan de achterkant, vanaf de straat niet te zien....

Ik heb nog in jouw speedster gezeten. Hij zag er goed uit. Alleen dat hij demo was geweest en dat er meer keus was heb ik uiteindelijk een andere gekocht. Wel vond ik toen raar dat de voorbanden 205 breed waren. Is ten eerste niet zo'n mooi gezicht vind ik (van die bolle wangen), maar het komt de rij-eigenschappen ook niet ten goede. Zitten die er nog op? Sparen voor een nieuw setje dan (banden waren ook niet erg goede, lees: echte sportband, als ik mij herinner) :wink:

En jouw idee over wie je andere wagens moeten besturen bevalt mij wel..... :jump:

gr,
M.
Afbeelding
Dagobert
Nieuw lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 jun 2005 21:20
Locatie: Omgeving Rotterdam

Bericht door Dagobert »

Maikel,

Het viel me al op dat je auto aan de achterzijde van het gebouw geparkeerd stond. Maar we moeten voorzichtig zijn nietwaar :wink: ?

Ik ben kom wel eens bij een collega van je op bezoek i.v.m. conditiebewaking van toplagers en bogie lagers. Ik heb een bedijf op het gebied van conditiebewaking, vandaar.

Die banden waren echt verschrikkelijk, vooral voor veel te breed. Het waren Vredestein Sporttrac's. Ik zag ze echt door de grond zakken toen ik over de banden begon..."Ja, ja, daar heeft een andere meneer het ook al over gehad..." Ik kreeg er zonder probleem en zonder kosten voor mij een setje nieuwe Bridgestone Potenza's op :) .

Ik zal de dames eens voorzichtig polsen of ze tot assistentie bereid zijn.... 8)

Bert
van dijk
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1072
Lid geworden op: 03 feb 2005 23:44

Bericht door van dijk »

Welkom bij de club Bert.
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Dagobert schreef:Maikel,

Het viel me al op dat je auto aan de achterzijde van het gebouw geparkeerd stond. Maar we moeten voorzichtig zijn nietwaar :wink: ?

Ik ben kom wel eens bij een collega van je op bezoek i.v.m. conditiebewaking van toplagers en bogie lagers. Ik heb een bedijf op het gebied van conditiebewaking, vandaar.
Aha, de wereld is toch weer klein... Is die collega P. de G. of E. V. toevallig (laten we het interessant houden :wink: )?

Ik zal de dames eens voorzichtig polsen of ze tot assistentie bereid zijn.... 8)

Bert
Ja, DOE DAT EENS! :thumbup:

gr.
M.
Afbeelding
Dagobert
Nieuw lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 jun 2005 21:20
Locatie: Omgeving Rotterdam

Bericht door Dagobert »

Aha, de wereld is toch weer klein... Is die collega P. de G. of E. V. toevallig (laten we het interessant houden )?


Het is E.V. Doe je hem de groeten als het uitkomt? (Hier snapt niemand anders meer wat van).
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Dagobert schreef:
Aha, de wereld is toch weer klein... Is die collega P. de G. of E. V. toevallig (laten we het interessant houden )?


Het is E.V. Doe je hem de groeten als het uitkomt? (Hier snapt niemand anders meer wat van).
Is dat de geheim taal van Kwik-Kwek en Kwak :alone:
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Inderdaad Jans, en waarschijnlijk alweer te moeilijk voor jou om te begrijpen als ik je zo zielig naar dat struikje zie kijken.... 8)

Bert, ik zal hem de groeten doen, heb hem vanmiddag nog voor mij aan het werk gezet! :)

gr,
M.
Afbeelding
Plaats reactie