Tibby's beest
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 7343
- Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
- Locatie: Etten-Leur
Wat zijn de specs ook weer?vauxhall schreef:Met die van mij valt allezins niet te rijden.
Iedere versnelling is wielspin.
Nev in de Uk heeft er een roemeense (ofzo) achterclam op, waarmee hij nu met 285 achter rijdt.
http://www.vx220.org.uk/forums/topic/85 ... t-project/
Jonnyboy van het UK forum is nu bezig met replicaclams, en had wel oren naar een widebody versie. Vraag hem eens voor mogelijke opties zou ik zeggen.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
- speedokus
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1576
- Lid geworden op: 23 jan 2010 12:12
- Locatie: noord brabant
- Contacteer:
Re: Tibby's beest
waar Dre?tibby schreef:De snelste in Belgie
grtz en zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
@ Sooike: inderdaad , als je die specs van Vauxhal ziet
Goed, de 2de snelste dan
Even wat uitleg. Ik doe nachtwerk van 21 uur tot 8 uur. Ik kom dus zaterdagsmorgens thuis van m'n werk. Nu merkte ik dat ik een mail van Uwe had voor het bezichtigen van de wagen. Ik ben dus halsoverkop vertrokken naar vx performance. Niet fijn als je niet geslapen hebt en files had dmv skivakanties
's Avons aangekomen en een hotel gezocht.
avondeten met een slaapkop
Grote dag
EN GIJ GAAT DIENE OTTO KOPEN
controle van de wagen
op de brug gezet
interieur
De specs van de wagen hoe hij te koop wordt aangeboden zijn deze
http://www.vx-performance.de/catalog/pr ... ucts_id=30
De wagen heeft dus een stage 2.
Dan nu mijn opties die ik genomen heb (bey bey wallet )
- Nieuwe zijdelingse OEM motorsteunen. Ikzelf wou de Vibratechnics maar hij raade me deze af omdat ze TE stijf waren en er TE veel trillingen veroorzaakte.
-een set Powerflex inserts
-de volledige distributieriemset (riem,spanner,2rollen en waterpomp)
-alle vloeistoffen vervangen
Deze voorgaande opties zijn gewoon als zekerheid genomen.
De performance mods
-uprated toelinks
-underdrive pulley met de kortere riem (spanner valt weg)
-Nextgen1 turbocharger
-versterkte wastegatedoos
-chargecooler watergekoeld (proalloy)
-LMM 80 mm
-Nextgen airboxkit
-EDS intake manifold
-Tullet 3 inch uitlaat.
-oliekoeler
-sachs koppeling
-blow off
-Klasen naftbak (kan ik wat verder dan 180 km rijden)
-krachtigere naftpomp
-
Exterieur mod
Edel Car parts luchtinlaten in de clam.
De wagen krijgt dus een stage 4+ upgrade. Geschatte vermogen 350 pk (maar het zou meer kunnen zijn) koppel van een stage 4 is 500 nm. Door de EDS inlaat kan er een 25 nm verloren gaan zei Uwe.
Dit allemaal op een STANDAARD blok.
Volgens een test van Uwe (blok met 100000 km uiteengehaald en er was niets te zien) Dit kan wel van blok tot blok verschillen.
Ik kan een hoger vermogen draaien omdat -de boost niet hoog is
-chargelucht koeler is en blijft
-oliekoeler aanwezig is
De prijsberekening
foto van de uitlaat
Enkele fotos van de speedsterhemel
De wagen wordt voor de prijs voor m'n deur afgeleverd door Uwe himself.
grtz
Goed, de 2de snelste dan
Even wat uitleg. Ik doe nachtwerk van 21 uur tot 8 uur. Ik kom dus zaterdagsmorgens thuis van m'n werk. Nu merkte ik dat ik een mail van Uwe had voor het bezichtigen van de wagen. Ik ben dus halsoverkop vertrokken naar vx performance. Niet fijn als je niet geslapen hebt en files had dmv skivakanties
's Avons aangekomen en een hotel gezocht.
avondeten met een slaapkop
Grote dag
EN GIJ GAAT DIENE OTTO KOPEN
controle van de wagen
op de brug gezet
interieur
De specs van de wagen hoe hij te koop wordt aangeboden zijn deze
http://www.vx-performance.de/catalog/pr ... ucts_id=30
De wagen heeft dus een stage 2.
Dan nu mijn opties die ik genomen heb (bey bey wallet )
- Nieuwe zijdelingse OEM motorsteunen. Ikzelf wou de Vibratechnics maar hij raade me deze af omdat ze TE stijf waren en er TE veel trillingen veroorzaakte.
-een set Powerflex inserts
-de volledige distributieriemset (riem,spanner,2rollen en waterpomp)
-alle vloeistoffen vervangen
Deze voorgaande opties zijn gewoon als zekerheid genomen.
De performance mods
-uprated toelinks
-underdrive pulley met de kortere riem (spanner valt weg)
-Nextgen1 turbocharger
-versterkte wastegatedoos
-chargecooler watergekoeld (proalloy)
-LMM 80 mm
-Nextgen airboxkit
-EDS intake manifold
-Tullet 3 inch uitlaat.
-oliekoeler
-sachs koppeling
-blow off
-Klasen naftbak (kan ik wat verder dan 180 km rijden)
-krachtigere naftpomp
-
Exterieur mod
Edel Car parts luchtinlaten in de clam.
De wagen krijgt dus een stage 4+ upgrade. Geschatte vermogen 350 pk (maar het zou meer kunnen zijn) koppel van een stage 4 is 500 nm. Door de EDS inlaat kan er een 25 nm verloren gaan zei Uwe.
Dit allemaal op een STANDAARD blok.
Volgens een test van Uwe (blok met 100000 km uiteengehaald en er was niets te zien) Dit kan wel van blok tot blok verschillen.
Ik kan een hoger vermogen draaien omdat -de boost niet hoog is
-chargelucht koeler is en blijft
-oliekoeler aanwezig is
De prijsberekening
foto van de uitlaat
Enkele fotos van de speedsterhemel
De wagen wordt voor de prijs voor m'n deur afgeleverd door Uwe himself.
grtz
captain slow
- sooike
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1058
- Lid geworden op: 09 jan 2009 20:46
- Locatie: Noorderkempen (België)
Knap spul!
Ge bent nu beloond voor het zoeken hé, hopelijk is je Elise verhaal met deze supersnelle Speedster vlug vergeten.
Ik heb ook de indruk dat hij lekker breed rubber heeft achteraan, nodig voor de stoplichtsprintjes hé, toffe ATS velgen!
Ophanging is ook wel aangepast zeker?
Alvast veel succes er mee!
Ge bent nu beloond voor het zoeken hé, hopelijk is je Elise verhaal met deze supersnelle Speedster vlug vergeten.
Ik heb ook de indruk dat hij lekker breed rubber heeft achteraan, nodig voor de stoplichtsprintjes hé, toffe ATS velgen!
Ophanging is ook wel aangepast zeker?
Alvast veel succes er mee!
Einfach nur ein nackter Sportler