Nieuwe software

Aankondigingen rondom het website en het forum van beheer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
markv
Beheerder
Berichten: 1541
Lid geworden op: 28 nov 2004 19:31
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Nieuwe software

Bericht door markv »

Het zal jullie niet ontgaan zijn, we draaien een nieuwe versie van de forum software :mrgreen:

Helaas was er de laatste tijd zo ongelofelijk veel spam dat we wel een nieuwe versie van de software moesten hebben om maatregelen te nemen. Gelukkig is daarmee het forum wel weer helemaal up-to-date en hebben we een betere en meer gebruikersvriendelijke registratie procedure.

Twee van de opties in het oude forum zijn niet mee gemigreerd. De eerste was de meeting planner en de tweede de foto gallery. De eerste is nooit echt gebruikt. De tweede had redelijk wat content, maar is de laatste tijd ook niet veel gebruikt. Ik heb nog op mijn todo lijst staan om te kijken naar een nieuwe fotogallerij, maar dan moet de integratie met het forum wel goed geregeld zijn (in het vorige forum was dit niet zo geweldig).

Voor mobiel en tablet gebruik heb ik de tapatalk add-on geinstalleerd. Alhoewel de tapatalk apps voor iPhone/iPad/Android etc wel betaald zijn leek het me toch de beste optie, aangezien we dan met 1 add-on support hebben op vrijwel alle smartphones en tablets.

Als laatste nog hartelijk dank aan Piet voor het helpen met testen van alle functionaliteit van het nieuwe forum. Volgens mij hebben we alles werkend, maar mocht er nog niets missen dan hoor ik het graag :beta: :lol:

Groeten,

Mark
C30-94@0.55bar
Gebruikersavatar
speedster
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1367
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:10

Re: Nieuwe software

Bericht door speedster »

Volgens mij alles in 1 keer goed gegaan.
Ik mis niks en heb ook geen rare dingen gezien.
Echt knap werk verricht door jullie.
Hoop nog vele jaren op het forum te blijven zitten.
Is elke dag weer genieten.
Gebruikersavatar
Manta79
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1061
Lid geworden op: 14 mei 2009 21:26
Locatie: Zuid Holland

Re: Nieuwe software

Bericht door Manta79 »

Ziet er goed uit hoor, netjes !
Gebruikersavatar
speedster
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1367
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:10

Re: Nieuwe software

Bericht door speedster »

Bericht plaatsen met de telefoon gaat ook. Kost 2,29 euro maar dan heb je ook wat.
Gebruikersavatar
aKra
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1778
Lid geworden op: 20 sep 2007 17:11
Locatie: NH

Re: Nieuwe software

Bericht door aKra »

(Het is mij opgevallen dat de foto's gecropped worden met scrollbalken, kan deze functie wellicht uitgezet worden?)
Plaats reactie