Ruim 34.000 voor een jaar oude in Leiden

Je auto te koop aanbieden.
Gesloten
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Ruim 34.000 voor een jaar oude in Leiden

Bericht door SteV6 »

Ongelovelijk, wat een vraagprijs :shock: :bash:

Ik kan me niet voorstellen dat de vraagprijs van jonge Speedsters de verkoopprijs nu al overstijgt, net nadat de productie is gestopt :roll:

http://www.motorhuis.nl/occasions/25263 ... &show=list

Weet iemand de achtergrond van deze auto?

SteV6
S4 Avant
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Re: Ruim 34.000 voor een jaar oude in Leiden

Bericht door jans »

SteV6 schreef:Ongelovelijk, wat een vraagprijs :shock: :bash:

Ik kan me niet voorstellen dat de vraagprijs van jonge Speedsters de verkoopprijs nu al overstijgt, net nadat de productie is gestopt :roll:

http://www.motorhuis.nl/occasions/25263 ... &show=list

Weet iemand de achtergrond van deze auto?

SteV6
Geloof dat ik de prijs ook maar moet aanpassen :shock:
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Tja......het is dat er geen nieuwe meer zijn, anders konden we nog een goede inruilprijs scoren misschien :?
Gebruikersavatar
speedyfan
Actief lid
Berichten: 139
Lid geworden op: 16 mei 2005 11:28
Locatie: Midden-Limburg

Bericht door speedyfan »

mijn Speedy kostte in 2001 nieuw 41.295,- "euries" (excl. jewel pack, leder, mistlampen, voetensteun en radio) dus de uiteindelijke prijs is zeker een paar duizend euro hoger uitgevallen. bij toekomstige inruil zal ik dan ook zeker wijzen op de destijds hogere catalogusprijs van mijn Speedy in vergelijking met de laatste Speedstermodellen.
Gebruikersavatar
speedyfan
Actief lid
Berichten: 139
Lid geworden op: 16 mei 2005 11:28
Locatie: Midden-Limburg

Bericht door speedyfan »

ik vind dus dat bij de afschrijving van mijn auto NIET moet worden uitgegaan van de 28.995 eurootjes van de laatst geleverde Speedsters.
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

speedyfan schreef:ik vind dus dat bij de afschrijving van mijn auto NIET moet worden uitgegaan van de 28.995 eurootjes van de laatst geleverde Speedsters.
Dat kun je vinden, maar als de markt(toekomstige speedsterkopers) in de toekomst maar € 10.000,- voor onze speetljes geeft zul je er echt niet meer voor gaan krijgen............net als met kunst, het is maar net wat de gek ervoor geeft :roll:
Matsuru
Actief lid
Berichten: 166
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:27
Locatie: Noord-holland

Bericht door Matsuru »

speedyfan schreef:ik vind dus dat bij de afschrijving van mijn auto NIET moet worden uitgegaan van de 28.995 eurootjes van de laatst geleverde Speedsters.
Jammer maar helaas voor jouw, maar er wordt echterwel van die 30k uitgegaan. Ik heb het net zelf ondervonden :( . Ik heb mijn auto ook tegen de hoge aanschafprijs gekocht.
Deze Speedster is een demo van Het Motorhuis en tijdens mijn gesprek over inruil op een Turbo hier ook naar verwezen, maar maakte niks uit voor "mijn inruil".

Vr.gr. Erwin
Gebruikersavatar
speedyfan
Actief lid
Berichten: 139
Lid geworden op: 16 mei 2005 11:28
Locatie: Midden-Limburg

Bericht door speedyfan »

als dat echt zo is, dan is dit mijn eerste & tevens laatste Opel...ik word niet graag genaaid met mijn kleren aan :x
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Bericht door SteV6 »

speedyfan schreef:als dat echt zo is, dan is dit mijn eerste & tevens laatste Opel...ik word niet graag genaaid met mijn kleren aan :x
De enige andere optie is heel lang de trotse eigenaar blijven. Na 10-15 jaar zal de waarde wel gestabiliseerd zijn, en zal het verschil tussen de "oude" en de "laatste" aanschafprijs volledig genivelleerd zijn ...

SteV6
S4 Avant
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Jahreswagen

Bericht door SteV6 »

Ongelovelijk :shock:

http://www.rossmann-jahreswagen.de/
(en dan zoeken onder Fahrzeuge op merk!)

Had ik maar wat meer reserves op de bank, dan kocht ik er meteen een stuk of 5 ... Morgen maar even een lot van de Staatsloterij kopen :?
Hier zijn ongeveer 13 Speedsters Turbo van 2004-2005 op voorraad, met 1000 tot 4000 km op de teller en allemaal full options en hardtop.

:wacko: :bangin: :bangin: :wacko:

SteV6
S4 Avant
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Re: Jahreswagen

Bericht door jans »

SteV6 schreef:Ongelovelijk :shock:

http://www.rossmann-jahreswagen.de/
(en dan zoeken onder Fahrzeuge op merk!)

Had ik maar wat meer reserves op de bank, dan kocht ik er meteen een stuk of 5 ... Morgen maar even een lot van de Staatsloterij kopen :?
Hier zijn ongeveer 13 Speedsters Turbo van 2004-2005 op voorraad, met 1000 tot 4000 km op de teller en allemaal full options en hardtop.

:wacko: :bangin: :bangin: :wacko:

SteV6
Ja, en omgerekend voor 42.000 euro incl bpm :lol
En wat kleine kosten ongeveer 1000 euro ,kosten totaal 43000 euro.
Laatst gewijzigd door jans op 05 jul 2005 15:06, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Een paar....nee zou ik niet durven, te weinig mensen die ervoor in de markt zijn.........

Blijft ongelooflijk dat je er hier 55 voor neer legt en bij de buren 15 minder, kijkt of wat hier gebeurd is met de 2.2 daar een beetje met de Turbo aan de hand is.
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Marcel schreef:Een paar....nee zou ik niet durven, te weinig mensen die ervoor in de markt zijn.........

Blijft ongelooflijk dat je er hier 55 voor neer legt en bij de buren 15 minder, kijkt of wat hier gebeurd is met de 2.2 daar een beetje met de Turbo aan de hand is.
Je zit hier in Nederland met de unieke luxe belasting van 38 % :twisted:
en verder niks.
Gesloten