Pagina 2 van 2

Re: andere uitlaat!

Geplaatst: 25 jun 2013 11:40
door Smiley
Daan schreef:Zijn die bouten van de uitlaat trouwens van die vaste bouten (geklonken in de flens zeg maar) of kan je de bout en moer normaal gesproken helemaal los halen?
oem is geklonken in de flens op de u-bend en het uitlaatspruitstuk.
Als alles doorgeroest is, moet je zo slijpen, dat het systeem tot aan het blok eruit moet om die schroefdraden te vervangen denk ik.

Re: andere uitlaat!

Geplaatst: 01 jul 2013 11:52
door speedster1234
thanks voor alle reacties en het mee denken! Ik zit momenteel door een verhuizing nog zonder internet, dus vandaar de late reactie :bangin:

Het grootste probleem zit hem denk ik in de draadeinden die aan een kan vast in de flens verbinding zit. De andere kant is geen probleem want hierop zit een moer, deze kan ik dus of doorslijpen/dremmelen of een moerensplijter of is dergelijks. De andere kant is dus een groter probleem, omdat deze vast in de flens zit.

Ik heb er ff een tekening van om het een en ander duidelijk te maken

Afbeelding

Deel 1 wil ik dus vernieuwen, hiervoor moet ik deel 2 ook verwijderen omdat er anders te weinig ruimte is om de einddemper uit te bouwen. Alle draadeinden en moeren op elke flens verbinding zijn verrot. Maar zoals te zien is bij de dikke pijl zitten de draadeinden aan een kant vast erin, deze zal ik dan waarschijnlijk moeten uitboren?? of is dit een draad verbinding?? zodat ik hem er met bijvoorbeeld een griptang eruit kan draaien?