Nieuwe poetser erbij ! ! (Turborijder dus)

Stel jezelf en je auto voor.
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

Marcel schreef:Hahaha...........als mijn vrouw meeleest krijg ik een forum verbod :!:

HJ.....als je een foto heb gemaakt, ben je hem even vergeten bij te voegen :cry: je schade weer netjes verholpen hoop ik :?:

Ja ik werd al gebeld vanavond, morgen idd de folie erop en dan poetsen, dus de aflevering woensdag gaat door JOEPIE :!::!: het hing er nog om :lol: maar dus gelukkig gelukt :lol:
Ik heb geprobeerd de foto's naar mijn adres te mailen maar dat lukt niet echt. Leuk hoor om hi-tech spul te hebben, alleen jammer dat ik niet weet hoe het werkt. :|

Vandaag waren er 3 turbo's en 4 2.2's bij Opelcentrum. Die Opels blijven burgerbakkies. :bangin:

Nog even met de Speedster monteur gesproken. Die jongen weet wel waar hij over praat.

Ga je morgen nog kijken? :shock:
Lotus Elise S2
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

jans schreef: Kan anders ook wel even bellen, en zeggen dat je er absoluut geen drukte met hebt :lol:
:twisted: Hij weet wel beter, heeft de halve wereld voor me lopen bellen om te regelen dat het allemaal klaar zou zijn, de folieplakker was tot gisteren in het buitenland.........en kon alleen vandaag.......dan pas donderdag :shock: en woensdag begint mijn weekend, en ik haal een nieuwe auto altij dmijn eerste weekenddag op ;)........ik blijf het, ondanks dat ik vaak een andere koop, iets speciaals vinden :wink: ik snap mensen ook niet die even na hun werk hun nieuwe auto gaan halen :?
Hendrik-jan schreef: Ik heb geprobeerd de foto's naar mijn adres te mailen maar dat lukt niet echt. Leuk hoor om hi-tech spul te hebben, alleen jammer dat ik niet weet hoe het werkt.

Vandaag waren er 3 turbo's en 4 2.2's bij Opelcentrum. Die Opels blijven burgerbakkies.

Nog even met de Speedster monteur gesproken. Die jongen weet wel waar hij over praat.

Ga je morgen nog kijken?
Ik doe dat altijd via de infra rood of de blue tooth :P

Nu stond de gele Turbo er weer wel dus :wink:

Denk niet dat ik vandaag nog ga kijken, moet zo weer werken :shock: 8) :(
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Marcel schreef:Denk niet dat ik vandaag nog ga kijken, moet zo weer werken :shock: 8) :(
Niks zo veranderlijk als een Marcel.........toch even wezen kijken.

Toen ik aankwam kwam de folieplakker er ook net aan.......dus gelijk even een stukje gekeken, kon helaas niet blijven tot het klaar is, maar dat zien we woensdag wel.......;)
Bijlagen
t4.JPG
t4.JPG (73.77 KiB) 1779 keer bekeken
lichten zijn gewoon uit !
lichten zijn gewoon uit !
t3.JPG (72.68 KiB) 1782 keer bekeken
t1.JPG
t1.JPG (82.96 KiB) 1800 keer bekeken
Fabian
Actief lid
Berichten: 124
Lid geworden op: 15 jul 2005 18:43
Locatie: Zeist
Contacteer:

Bericht door Fabian »

Hendrik-Jan schreef: Vandaag waren er 3 turbo's en 4 2.2's bij Opelcentrum. Die Opels blijven burgerbakkies. :bangin:
Het aantal 2.2's zal wel gelijk blijven, nu marcel die van hem daar achterlaat. Maarr ik hoop mijn 2.2 toch dinsdag te kunnen halen, zodat er dinsdagmiddag eentje minder staat. Ik had hem liever de eerste dag van de vakantie gehad, maar dan had ik ietsje sneller moeten beslissen. Ach nu heb ik nog bjna twee weken, dus dat gaat ook wel goed komen :D
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Fabian schreef: Het aantal 2.2's zal wel gelijk blijven, nu marcel die van hem daar achterlaat. Maarr ik hoop mijn 2.2 toch dinsdag te kunnen halen, zodat er dinsdagmiddag eentje minder staat. Ik had hem liever de eerste dag van de vakantie gehad, maar dan had ik ietsje sneller moeten beslissen. Ach nu heb ik nog bjna twee weken, dus dat gaat ook wel goed komen :D
Ze waren vandaag aan een zwarte bezig.....ca 1 jaar oud volgens mij, middelste twee letters begon met een P.
Fabian
Actief lid
Berichten: 124
Lid geworden op: 15 jul 2005 18:43
Locatie: Zeist
Contacteer:

Bericht door Fabian »

Vorige week maandag heb ik de 10/01 grijze 2.2 gekocht. Helaas zaten er wat lelijke krassen op de linkerdeur en dat is nu verholpen. Toen ik er was stonden er twee turbo's (de zwarte en de gele die de verkoper als demo gebruikte) en twee 2.2's (de oranje en de grijze).

De grijze voelde een stuk beter dan de blauwe waar ik vorig jaar meegereden heb. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik nu wat meer in de stemming was. Maar de blauwe bij een volvo dealer in de haarlem maakte mij in ieder geval niet blij en stond ook al erg lang stil.

Ik ga dinsdag zeker een blik werpen op jouw turbo, maar ik ben erg blij met de grijze. Als het begeren net zo leuk is als het hebben, dan komt het allemaal goed :D Ik zal tzt wel een eigen topic openen ipv dat van jouw te vervuilen met offtopic reacties :wink:
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Fabian schreef:Vorige week maandag heb ik de 10/01 grijze 2.2 gekocht. Helaas zaten er wat lelijke krassen op de linkerdeur en dat is nu verholpen. Toen ik er was stonden er twee turbo's (de zwarte en de gele die de verkoper als demo gebruikte) en twee 2.2's (de oranje en de grijze).

De grijze voelde een stuk beter dan de blauwe waar ik vorig jaar meegereden heb. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik nu wat meer in de stemming was. Maar de blauwe bij een volvo dealer in de haarlem maakte mij in ieder geval niet blij en stond ook al erg lang stil.

Ik ga dinsdag zeker een blik werpen op jouw turbo, maar ik ben erg blij met de grijze. Als het begeren net zo leuk is als het hebben, dan komt het allemaal goed :D Ik zal tzt wel een eigen topic openen ipv dat van jouw te vervuilen met offtopic reacties :wink:
okee gefeliciteerd :!:

Ik heb hem niet gezien, de zilveren 2.2 ....... :!:

De speedster is een heerlijke auto om te rijden, een goede keus ..vindt ik ;) anders had ik geen tweede gekocht :D

In ieder geval alvast veel plezier :!:

Misschien ook zo leuk om je gegevenshier te vermelden.

Op de www.opel-speedster.tk site is ook een lijst met nederlandse eigenaren ;)
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

Fabian schreef:
Hendrik-Jan schreef: Vandaag waren er 3 turbo's en 4 2.2's bij Opelcentrum. Die Opels blijven burgerbakkies. :bangin:
Het aantal 2.2's zal wel gelijk blijven, nu marcel die van hem daar achterlaat. Maarr ik hoop mijn 2.2 toch dinsdag te kunnen halen, zodat er dinsdagmiddag eentje minder staat. Ik had hem liever de eerste dag van de vakantie gehad, maar dan had ik ietsje sneller moeten beslissen. Ach nu heb ik nog bjna twee weken, dus dat gaat ook wel goed komen :D
Ik kwam op 3 zwarte en de oranje 2.2. Ik heb ook geen zilvergrijze gezien. :?
Lotus Elise S2
Fabian
Actief lid
Berichten: 124
Lid geworden op: 15 jul 2005 18:43
Locatie: Zeist
Contacteer:

Bericht door Fabian »

Twee verkoper beweerden vrijdag dat hij weer binnen was van de spuiter, dus dat zal ik dan maar geloven. De persoon die hem af moeten leveren verwachte geen probleem met dinsdagmorgen, maar maandagmiddag gingen ze niet halen. Dat laatste blijf ik erg jammer vinden.

Ik ben benieuwd waar hij dan stond als twee liefhebbers van die auto hem niet zien staan.

Wie is wie etc had ik al gevonden, maar behalve de km-stand en de kleur kan ik er nog weinig over zeggen. Ik heb het forum pas ontdekt na mijn aankoop dus heb de overige gegevens ook niet opgeschreven.
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Fabian schreef:Twee verkoper beweerden vrijdag dat hij weer binnen was van de spuiter, dus dat zal ik dan maar geloven. De persoon die hem af moeten leveren verwachte geen probleem met dinsdagmorgen, maar maandagmiddag gingen ze niet halen. Dat laatste blijf ik erg jammer vinden.

Ik ben benieuwd waar hij dan stond als twee liefhebbers van die auto hem niet zien staan.

Wie is wie etc had ik al gevonden, maar behalve de km-stand en de kleur kan ik er nog weinig over zeggen. Ik heb het forum pas ontdekt na mijn aankoop dus heb de overige gegevens ook niet opgeschreven.
Als hun zeggen dat hij dinsdag klaarstaat is het toch goed.........

Je hoeft je gegevens ook niet gelijk in te vullen.....je zal ook nog een mooie foto moeten maken :!:
Gebruikersavatar
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471
Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe

Bericht door Piet »

Ik ga ff een paar dagen weg en gelijk een nieuwe Turbo er bij. Mooi werk Marcel 8) veel plezier gewenst me je nieuwe wagen. Gelijk aan de folie zie ik. Ik wou dat ik dat wist toen ik de mijne kocht had ik dat ook gelijk gedaan. Nu heeft dat niet zo'n zin meer. Misschien als ik de bumper nog eens laat overspuiten.
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

piet schreef:Ik ga ff een paar dagen weg en gelijk een nieuwe Turbo er bij. Mooi werk Marcel 8) veel plezier gewenst me je nieuwe wagen. Gelijk aan de folie zie ik. Ik wou dat ik dat wist toen ik de mijne kocht had ik dat ook gelijk gedaan. Nu heeft dat niet zo'n zin meer. Misschien als ik de bumper nog eens laat overspuiten.
Compleet overspuiten van mijn bumper 'én grondverf kost 200 euro :!:
Dus dat valt wel mee.In jou geval Piet kun je hier weer 2 jaar mee vooruit.
Gebruikersavatar
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471
Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe

Bericht door Piet »

Compleet overspuiten van mijn bumper 'én grondverf kost 200 euro Exclamation
Dus dat valt wel mee.In jou geval Piet kun je hier weer 2 jaar mee vooruit.
Dat valt inderdaad wel mee Jans! :thumbup:
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

piet schreef:
Compleet overspuiten van mijn bumper 'én grondverf kost 200 euro Exclamation
Dus dat valt wel mee.In jou geval Piet kun je hier weer 2 jaar mee vooruit.
Dat valt inderdaad wel mee Jans! :thumbup:
Bedankt Piet :lol:

Geen idee of ik dat hier red € 200,-, lijkt mij in de praktijk toch wel iets duurder (ik heb geen connecties ;)), en dan kun je nog kleurverschil krijgen........

Trouwens, ik blijf toch liever voorkomen ;)
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Een zeer goede en zeer bekwame en ook nog eens een goede kennis van me heeft het gratis gedaan. Kost normaal 200 euro.
Vandaar dat er bij mij géén plastic of iets dergelijks op komt.Uiteindelijk beschadigd dit óók, en voelt dan ruw aan.
Plaats reactie