Nieuwe poetser erbij ! ! (Turborijder dus)

Stel jezelf en je auto voor.
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Bericht door SteV6 »

Marcel schreef:Trouwens, ik blijf toch liever voorkomen ;)
Marcel heb jij wel eens snelle auto's gezien die zo'n folie er langer dan 1-2 jaar op hebben zitten?

Toen ik mijn Speedster net had wilde ik ook folie laten aanbrengen. Totdat ik bij Munsterhuis in Enschede Ferrari's heb gezien met folie, daarna wist ik zeker dat ik die kosten in de knip zou houden voor een eventuele respray. Allereerst ga je na verloop van tijd de randen zien als een donkere lijn en de folie wordt toch wat gelig. Kleine steenslagputjes kan je misschien voorkomen, maar grotere inslagen zien er met folie erger uit dan een steenslagput van enkele vierkante milimeters :shock:
De folie stroopt en krult op en die randen worden zwart, zeker op een licht auto.

Dus ik ben benieuwd hoe jij er over 2 jaar over bericht.

SteV6
S4 Avant
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

Fabian schreef:Twee verkoper beweerden vrijdag dat hij weer binnen was van de spuiter, dus dat zal ik dan maar geloven. De persoon die hem af moeten leveren verwachte geen probleem met dinsdagmorgen, maar maandagmiddag gingen ze niet halen. Dat laatste blijf ik erg jammer vinden.

Ik ben benieuwd waar hij dan stond als twee liefhebbers van die auto hem niet zien staan.

Wie is wie etc had ik al gevonden, maar behalve de km-stand en de kleur kan ik er nog weinig over zeggen. Ik heb het forum pas ontdekt na mijn aankoop dus heb de overige gegevens ook niet opgeschreven.
Mijn auto kwam vrijdag terug van de spuiter (ivm dorpelschade). De grijze zat daar niet bij maar de mensen die de auto's brachten zeiden dat ze afgelopen week 3 Speedsters in de spuiterij hadden staan. Dus daar zal ie dan wel bij zitten.
Het schijnt dat de Speedsters bij OpelCentrum nog steeds als warme broodjes worden verkocht.

Veel plezier met je auto.
Lotus Elise S2
van dijk
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1072
Lid geworden op: 03 feb 2005 23:44

Bericht door van dijk »

Fabian, kan je misschien wat schrijven bij wie is wie. Dan weten wij wie je bent :wink: Wel balen dat je 4 Juni hebt gemist als Zeisternaar, Heb je er wel iets van meegekregen :?: Welkom bij de club, en veel plezier met je Speedster. Ik zie hem vast wel is rijden in Zeist.
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

SteV6 schreef: Marcel heb jij wel eens snelle auto's gezien die zo'n folie er langer dan 1-2 jaar op hebben zitten?

Toen ik mijn Speedster net had wilde ik ook folie laten aanbrengen. Totdat ik bij Munsterhuis in Enschede Ferrari's heb gezien met folie, daarna wist ik zeker dat ik die kosten in de knip zou houden voor een eventuele respray. Allereerst ga je na verloop van tijd de randen zien als een donkere lijn en de folie wordt toch wat gelig. Kleine steenslagputjes kan je misschien voorkomen, maar grotere inslagen zien er met folie erger uit dan een steenslagput van enkele vierkante milimeters :shock:
De folie stroopt en krult op en die randen worden zwart, zeker op een licht auto.

Dus ik ben benieuwd hoe jij er over 2 jaar over bericht.

SteV6
Stephan, nee ik heb nog nooit auto's gezien met de folie, dus ik zie het wel.
Als hij te lelijk wordt trekken we hem er gewoon weer af :wink:
Gebruikersavatar
Martin
Mega lid
Berichten: 568
Lid geworden op: 03 dec 2004 8:14
Locatie: Noorden

Bericht door Martin »

Hendrik-Jan schreef:
Mijn auto kwam vrijdag terug van de spuiter (ivm dorpelschade). De grijze zat daar niet bij maar de mensen die de auto's brachten zeiden dat ze afgelopen week 3 Speedsters in de spuiterij hadden staan. Dus daar zal ie dan wel bij zitten.
Het schijnt dat de Speedsters bij OpelCentrum nog steeds als warme broodjes worden verkocht.

Veel plezier met je auto.
Toch geen garage krikje :shock: .

Gr, 8) Martin
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

Martin schreef:
Hendrik-Jan schreef:
Mijn auto kwam vrijdag terug van de spuiter (ivm dorpelschade). De grijze zat daar niet bij maar de mensen die de auto's brachten zeiden dat ze afgelopen week 3 Speedsters in de spuiterij hadden staan. Dus daar zal ie dan wel bij zitten.
Het schijnt dat de Speedsters bij OpelCentrum nog steeds als warme broodjes worden verkocht.

Veel plezier met je auto.
Toch geen garage krikje :shock: .

Gr, 8) Martin
Jawel, een garagebedrijf vond het nodig om een gat in mijn dorpel te prikken. Nu is ie weer de oude.
Lotus Elise S2
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

Marcel,

Op www.autowereld.com vindt je mooie wallpapers van een zilvere turbo.

HJ
Lotus Elise S2
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Hendrik-Jan schreef:Marcel,

Op www.autowereld.com vindt je mooie wallpapers van een zilvere turbo.

HJ
Dank je Hendrik Jan..........ik had ze nog niet allemaal :lol:
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Nu het zo dichterbij komt, de wissel......nog maar 24 uur :shock: :jump:

Krijg ik toch een beetje een gevoel van een :lol: en een :cry:

De :lol: uiteraard omdat ik daarna in een zilveren kogel rijd.......en de :cry: omdat ik als ik de rode in de garage zie staan, het toch wel jammer vindt dat hij weg gaat..........dat is echt voor het eerst dat ik dat bij een auto heb :?

Hij zit er ook zo goed uit, de mooie rode lak, die prachtige dikke wielen en het beetje verlaagd, ik hoop echt dat hij een liefhebber krijgt als volgende baasje........ 8)
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Marcel schreef:Nu het zo dichterbij komt, de wissel......nog maar 24 uur :shock: :jump:

Krijg ik toch een beetje een gevoel van een :lol: en een :cry:

De :lol: uiteraard omdat ik daarna in een zilveren kogel rijd.......en de :cry: omdat ik als ik de rode in de garage zie staan, het toch wel jammer vindt dat hij weg gaat..........dat is echt voor het eerst dat ik dat bij een auto heb :?

Hij zit er ook zo goed uit, de mooie rode lak, die prachtige dikke wielen en het beetje verlaagd, ik hoop echt dat hij een liefhebber krijgt als volgende baasje........ 8)
Marcel . Die 2.2 was eigenlijk óók wel héél mooi :bag:
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

jans schreef: Marcel . Die 2.2 was eigenlijk óók wel héél mooi :bag:
WAS :?:

:twisted:
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

Heb je hem al?
Lotus Elise S2
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Hendrik-Jan schreef:Heb je hem al?
JA :!:
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Marcel schreef:
Hendrik-Jan schreef:Heb je hem al?
JA :!:
En Marcel "" is ie nog aan één stuk :?: 8)
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Nou Marcel"" :?: Al gedacht aan tunen :?: voor 649 euro 35 pk erbij 8)
Plaats reactie