nieuwe spoiler op de tomaat

Vragen over bekleding, velgen e.d.
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

nieuwe spoiler op de tomaat

Bericht door Maik »

Ik heb het een beetje stil gehouden, maar ik heb er nu sinds heel kort een jetser van een spoiler op geknoopt :) . Ik moet hem nog een beetje afstellen want hij staat nog een beetje schuin... Wat vinden we er van? :jump:
Bijlagen
spoiler voor 1.JPG
spoiler voor 1.JPG (80.8 KiB) 3146 keer bekeken
spoiler zij 1.JPG
spoiler zij 1.JPG (71.37 KiB) 3186 keer bekeken
spoiler achter1.JPG
spoiler achter1.JPG (76.55 KiB) 3164 keer bekeken
Afbeelding
Gebruikersavatar
hellspeedster
Actief lid
Berichten: 157
Lid geworden op: 12 mar 2005 18:43
Locatie: -Belgie

Bericht door hellspeedster »

ONE DAY I FLY AWAY......
EX-2.2 rijder nr : 945
EX-Turbo-rijder nr: 4440
stef666
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1130
Lid geworden op: 03 jun 2005 19:08

Bericht door stef666 »

Lijkt wel een EVO :mrgreen:
Grtn. Stefan

Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer... :cry:
#0731
Gebruikersavatar
linne150
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1649
Lid geworden op: 23 jan 2005 14:09
Locatie: duh haag

747-spoiler

Bericht door linne150 »

Hai Maik Dat is nou is een mannen spoiler .Ik zag hem vandaag in amsterdam en hoorde dat jij belangstelling had.Je kan je post onderschrijven met Pimpy Patsy from LEIDEN.En dan zeggen dat de techniek het eerst komt HOE GROOT was die spoiler geweest als je de looks op de eerste plaats had gezet :P :P :P en dan even over ons plan Jan zei:hoe meer hoe beter,er is geen limiet.nou 2 Pack misschien tot zondag 8) vr.gr.Wilbert
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

heb al veel lelijke dingen in mijn leven gezien maar dit ziet er niet uit :shock: en heeft ook totaal geen nut.
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Persoonlijk kan ik me bijna niet voorstellen dat je je tomaat zo erg mishandeld.........maar smaken verschillen.....dus mocht je dit echt gedaan hebben, hoop ik in ieder geval dat je het zelf wel mooi vindt ;) dat is en blijft toch het belangrijkste :roll:
Gebruikersavatar
Martin
Mega lid
Berichten: 568
Lid geworden op: 03 dec 2004 8:14
Locatie: Noorden

Bericht door Martin »

:bag:
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Sjongejonge, jullie kunnen wel wat enthousiaster zijn hoor! :wink:

Wilbert verraadt het al een beetje, hij ligt nog in Amsterdam bij v/d Kooi.
Ik was daar zaterdag een week geleden voor een praatje en ik zag die picknicktafel liggen achter de balie. Het is een achterspoiler van een lotus esprit en die had hij over (er was een carbon spoiler op die esprit gezet).

Ik vroeg mij af of het wat zou zijn voor de speedster en voordat ik het wist liepen we ermee naar buiten om even te passen. Op 2 foto's zie je ook dat ik hem vasthoud aan de zijkant :lol: .

Grappig is dat de kleur echt precies hetzelfde was! Ik moet zeggen dat zo op de foto het geheel er minder mooi uitziet als in het echt. Ook is hij een beetje te lang, maw, hij steekt tever uit naar achteren. Meer naar de voorkant kon hij niet omdat dan de klep niet open zou kunnen. Ook staat de spoiler iets te laag voor mijn smaak.

Dat die tafel geen nut zou hebben klopt niet echt denk ik Jans, lotus gooit zo'n ding echt niet voor de sier op een esprit, hij is flink groot en met een heel mooi vleugelprofiel. Ik zou juist op moeten passen met de body van de tomaat als je hem er zo op zou schroeven, op hoge snelheid zou hij weleens de body kunnen beschadigen door teveel kracht die erop zou komen. je zou dan een soort van subframe kunnen maken in de bagageruimte.

Het was leuk om even te proberen maar het is het niet helemaal, dus wees gerust, hij komt er niet op :thumbdown:

gr,
Maikel
Afbeelding
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Bericht door SteV6 »

Ik begon mij al zorgen te maken Maik.

Eerst Jans die z'n Turbo al weer te koop aanbiedt en nu jij met zo'n vreselijke boekenplank op de Tomaat :shock:

Gelukkig is jouw voorstel een grapje, anders zou ik me kunnen voorstellen dat de terroristen ook al een aanslag op het Nederlandse verstand hebben gepleegd.

Persoonlijk vind ik alleen de orginele Turbo-spoiler mooi, en dan gecombineerd met een alu of carbon diffusor onder de auto. Maar niets er op.

SteV6
S4 Avant
Gebruikersavatar
linne150
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1649
Lid geworden op: 23 jan 2005 14:09
Locatie: duh haag

kleur

Bericht door linne150 »

Hai Maik.even over de kleur van je tuintafeltje, dat het dezelfde kleur is verbaasd mij niks.Toen ik de spoiler + spiegelsteunen liet spuiten keken zij in de comp.en bij opel was die kleur niet te vinden.Op mijn advies bij lotus gekeken en jahoor 2ju! juist, lotus rood.even tussen haakjes ,ik heb eindelijk mijn lamp unit droog een uurtje of 3 een straalkacheltje voor gezet :oops: vr.gr.Wilbert
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Maik schreef:Sjongejonge, jullie kunnen wel wat enthousiaster zijn hoor! :wink:

Wilbert verraadt het al een beetje, hij ligt nog in Amsterdam bij v/d Kooi.
Ik was daar zaterdag een week geleden voor een praatje en ik zag die picknicktafel liggen achter de balie. Het is een achterspoiler van een lotus esprit en die had hij over (er was een carbon spoiler op die esprit gezet).

Ik vroeg mij af of het wat zou zijn voor de speedster en voordat ik het wist liepen we ermee naar buiten om even te passen. Op 2 foto's zie je ook dat ik hem vasthoud aan de zijkant :lol: .

Grappig is dat de kleur echt precies hetzelfde was! Ik moet zeggen dat zo op de foto het geheel er minder mooi uitziet als in het echt. Ook is hij een beetje te lang, maw, hij steekt tever uit naar achteren. Meer naar de voorkant kon hij niet omdat dan de klep niet open zou kunnen. Ook staat de spoiler iets te laag voor mijn smaak.

Dat die tafel geen nut zou hebben klopt niet echt denk ik Jans, lotus gooit zo'n ding echt niet voor de sier op een esprit, hij is flink groot en met een heel mooi vleugelprofiel. Ik zou juist op moeten passen met de body van de tomaat als je hem er zo op zou schroeven, op hoge snelheid zou hij weleens de body kunnen beschadigen door teveel kracht die erop zou komen. je zou dan een soort van subframe kunnen maken in de bagageruimte.

Het was leuk om even te proberen maar het is het niet helemaal, dus wees gerust, hij komt er niet op :thumbdown:

gr,
Maikel
Maik ,ik bedoel dat die behang plak tafel niet alleen voor geen meter lijkt
maar je auto zal hierdoor de 200km p uur zeker niet meer halen. :shock:
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Maik schreef:Sjongejonge, jullie kunnen wel wat enthousiaster zijn hoor! :wink:

Wilbert verraadt het al een beetje, hij ligt nog in Amsterdam bij v/d Kooi.
Ik was daar zaterdag een week geleden voor een praatje en ik zag die picknicktafel liggen achter de balie. Het is een achterspoiler van een lotus esprit en die had hij over (er was een carbon spoiler op die esprit gezet).

Ik vroeg mij af of het wat zou zijn voor de speedster en voordat ik het wist liepen we ermee naar buiten om even te passen. Op 2 foto's zie je ook dat ik hem vasthoud aan de zijkant :lol: .

Grappig is dat de kleur echt precies hetzelfde was! Ik moet zeggen dat zo op de foto het geheel er minder mooi uitziet als in het echt. Ook is hij een beetje te lang, maw, hij steekt tever uit naar achteren. Meer naar de voorkant kon hij niet omdat dan de klep niet open zou kunnen. Ook staat de spoiler iets te laag voor mijn smaak.

Dat die tafel geen nut zou hebben klopt niet echt denk ik Jans, lotus gooit zo'n ding echt niet voor de sier op een esprit, hij is flink groot en met een heel mooi vleugelprofiel. Ik zou juist op moeten passen met de body van de tomaat als je hem er zo op zou schroeven, op hoge snelheid zou hij weleens de body kunnen beschadigen door teveel kracht die erop zou komen. je zou dan een soort van subframe kunnen maken in de bagageruimte.

Het was leuk om even te proberen maar het is het niet helemaal, dus wees gerust, hij komt er niet op :thumbdown:

gr,
Maikel
Oeffff gelukkig :lol:
Gebruikersavatar
markv
Beheerder
Berichten: 1541
Lid geworden op: 28 nov 2004 19:31
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Re: nieuwe spoiler op de tomaat

Bericht door markv »

Maik schreef:Ik heb het een beetje stil gehouden, maar ik heb er nu sinds heel kort een jetser van een spoiler op geknoopt :) . Ik moet hem nog een beetje afstellen want hij staat nog een beetje schuin... Wat vinden we er van? :jump:
Wow, hij is wel GROOT! Met recht een echte vleugel.. Hoe ga je de bevestiging doen? Neem aan dat er wel wat versteviging dan door je bagage ruimte moet wil ie dit kunnen houden.

Ga je nou ter compensatie een splitter voor zetten?

Mark

PS. Nou gaat wel je topsnelheid omlaag he, met dat soort mods :). Naja, niet belangrijk, harder door de bochten :P
C30-94@0.55bar
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Mark, hij gaat er niet op hoor, het was een geintje, dat lees je iets verderop :wink:
Daar zeg ik dus ook dat je de boel zou moeten verstevigen, anders scheurt je body...
Ik kijk verder voor een mooiere spoiler, het is zowiezo niet wat het eerste gaat veranderen aan de tomaat.

M.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

....

Deze:

Afbeelding

Afbeelding

Of deze:

Afbeelding

Afbeelding

:?: :?: :?:

8)

M.
Afbeelding
Plaats reactie