beetje dom maar komt hopelijk goed

Stel jezelf en je auto voor.
mac666
Lid
Berichten: 53
Lid geworden op: 21 jun 2013 6:37

Re: beetje dom maar komt hopelijk goed

Bericht door mac666 »

en anders ga ik zijn vriendin even een bezoekje brengen in Oxford :twisted: Wat ze dan allemaal voor die 300 euro moet doen dat wil je niet weten :lol:
Gebruikersavatar
S. Gonzales
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1924
Lid geworden op: 02 jun 2009 19:21
Locatie: Noord Holland

Re: beetje dom maar komt hopelijk goed

Bericht door S. Gonzales »

mac666 schreef:en anders ga ik zijn vriendin even een bezoekje brengen in Oxford :twisted: Wat ze dan allemaal voor die 300 euro moet doen dat wil je niet weten :lol:
Mag ik even voorstellen? Christina Lamelollielos.......Uit Oxford, en ze zit met smart op je te wachten! :lol: :lol:
Bijlagen
image.jpg
image.jpg (26.93 KiB) 1399 keer bekeken
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
Gebruikersavatar
stefan
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1452
Lid geworden op: 30 jun 2008 9:18
Locatie: grobbendonk

Re: beetje dom maar komt hopelijk goed

Bericht door stefan »

joop SCHITTEREND :lol:
grasmaaiers..enz
mac666
Lid
Berichten: 53
Lid geworden op: 21 jun 2013 6:37

Re: beetje dom maar komt hopelijk goed

Bericht door mac666 »

S. Gonzales schreef:
mac666 schreef:en anders ga ik zijn vriendin even een bezoekje brengen in Oxford :twisted: Wat ze dan allemaal voor die 300 euro moet doen dat wil je niet weten :lol:
Mag ik even voorstellen? Christina Lamelollielos.......Uit Oxford, en ze zit met smart op je te wachten! :lol: :lol:
Beetje jammer, zo'n voorbarig oordeel :roll: Waarschijnlijk heeft die vrouw helemaal geen tanden meer en zuigt ze als een stofzuiger :yes: Licht uit en gaan met die banaan :oops:

En nu weer over speedsters.....
Gebruikersavatar
Neetmans
Mega lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 28 feb 2009 0:28
Locatie: Breda

Re: beetje dom maar komt hopelijk goed

Bericht door Neetmans »

veel succes met het ophalen! Leuke onderneming, heb het zelf ook zo gedaan!

mocht je nog op zoek zijn naar een net RHD dashboard, dan heb ik er nog 1 voor je liggen ;-)
mac666
Lid
Berichten: 53
Lid geworden op: 21 jun 2013 6:37

Re: beetje dom maar komt hopelijk goed

Bericht door mac666 »

Neetmans schreef:veel succes met het ophalen! Leuke onderneming, heb het zelf ook zo gedaan!

mocht je nog op zoek zijn naar een net RHD dashboard, dan heb ik er nog 1 voor je liggen ;-)
Ehh, dank je :? denk ik.....

Enig idee hoeveel de ombouwkosten zijn geweest?
Gebruikersavatar
aKra
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1778
Lid geworden op: 20 sep 2007 17:11
Locatie: NH

Re: beetje dom maar komt hopelijk goed

Bericht door aKra »

Gefeliciteerd! Leuk om te horen dat er meer Turbo's bijkomen ;)
mac666
Lid
Berichten: 53
Lid geworden op: 21 jun 2013 6:37

Re: beetje dom maar komt hopelijk goed

Bericht door mac666 »

De auto staat voor de deur :D . Was een aardig tripje. zeker met 2,5 uur file op de M25 (bijnaam: The car park), waardoor ik mijn Shutle heb gemist en met 32 graden in de file staan was ook geen pretje. :cry: Vannacht uiteindelijk om 2:00 thuis. :yawn:

Slechte nieuws: er zit een klein bastje in de clam. De schroef van het achterspatbordje is er uit gebroken. volgens mij vrij eenvoudig te maken. De banden moeten vervangen worden. DOT code 5102 :bangin: .
Goed nieuws: de banden moeten vervangen worden :D De originele banden zitten er nog op met een mm of 4 profiel. Samen met de afwezigheid van slijtplekken op de zijkant van de stoel, een rits aan stempeltjes in het boek een goede indicatie dat hij echt maar 11.000 mijl heeft gelopen en geen circuit gezien heeft. De motorruimte heeft ook maar 1 klein beugeltje waar roest op zit. Er zitten al gegroefde schijven op en een goede open luchtfilter, met siliconen aanzuigbuis.

Ik ga wel een stage 1 tuning laten doen. Dat dipje bij 3500 toeren is hinderlijk en het ding is trager dan ik verwacht had. Ik heb nog geen foto's gemaakt. Moets vanmorgen weer om 7:00 opstaan dus was niet echt fris en fruitg genoeg....
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7343
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Re: beetje dom maar komt hopelijk goed

Bericht door Smiley »

mac666 schreef:Ik ga wel een stage 1 tuning laten doen. Dat dipje bij 3500 toeren is hinderlijk en het ding is trager dan ik verwacht had.
Ik voel al op mijn kompen aan waar dit naartoe gaat, binnen nu en een half jaartje :yes:
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
TissiRS
Actief lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 28 sep 2009 20:07
Locatie: Oud Gastel

Re: beetje dom maar komt hopelijk goed

Bericht door TissiRS »

Smiley schreef:
mac666 schreef:Ik ga wel een stage 1 tuning laten doen. Dat dipje bij 3500 toeren is hinderlijk en het ding is trager dan ik verwacht had.
Ik voel al op mijn kompen aan waar dit naartoe gaat, binnen nu en een half jaartje :yes:
Inderdaad!

Maar gaaf zeg, gefeliciteerd met je aankoop en kom maar op met die foto's.
mac666
Lid
Berichten: 53
Lid geworden op: 21 jun 2013 6:37

Re: beetje dom maar komt hopelijk goed

Bericht door mac666 »

Dikke vette domper op de feestvreugde. Ben bezig met de achterlichten ombouwen. Lens gescheurd. En het afzagen van de glaasjes is ook niet echt mooi.

Waar haal ik nu een neiwe lens vandaan voor linksachter? A.s. Dinsdag moet ik naar de keuring. Ik hoop dat ik er doorkom met een kapotte lens. En ik ben nog niet eens begonnen aan de koplampen. Als die kapot gaan, kan ik wel inpakken.

Heeft er iemand ervaring met een kapotte lens en keuring?
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7343
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Re: beetje dom maar komt hopelijk goed

Bericht door Smiley »

De dubbelzijdige tape tussen de lensen en de lampen moet eerst losgebakken worden.
Daarna met minimale vervorming losmaken, omdat ze maar minimaal buigbaar zijn.

De totale waarde van een setje voor en achterlampen is 4000 euro.
Doe je een beetje voorzichtig, en lees je goed in. Vragen stellen VOOR je je schroevendraaier ergens inzit kost ook niks. :mrgreen:
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
Richard
Mega lid
Berichten: 574
Lid geworden op: 13 feb 2005 13:06
Locatie: Berkel en Rodenrijs

Re: beetje dom maar komt hopelijk goed

Bericht door Richard »

Moet je voor de keuring je mistlicht wisselen met het achteruitrijlampje?
Maar dat is toch alleen een kwestie van het hele lamphuisje losmaken? dus die keiharde witte lijm breken?
Wat heb je afgezaagd dan?
De lens is dat de doorzichtige behuizing, deze moet je eerst in de oven voorverwarmen niet smelten.

De koplampen moeten ook eerst de oven in aangezien je de hele achterschelp uit elkaar moet halen voordat je bij de lamp met beeldplaatje kan komen.
Een uiterst precies karweitje en kan voor al je lampen een dag duren.
Oja, vergeet niet wanneer je de koplampen weer in elkaar zet het glazenbolletje goed schoon te maken ivm vlekken in je beeld.

Succes.
CASSA uitdeuken zonder spuiten (cardetailer)
Gebruikersavatar
vauxhall
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1104
Lid geworden op: 17 jun 2007 18:57
Locatie: Beverlo

Re: beetje dom maar komt hopelijk goed

Bericht door vauxhall »

Ik ga wel een stage 1 tuning laten doen. Dat dipje bij 3500 toeren is hinderlijk en het ding is trager dan ik verwacht had.

Ben je zeker dat je een turbo gekocht hebt? :lol: Welke auto reed je ervoor dat je een turbo trager dan verwacht vindt?
"BLACK SHEEP OF THE FAMILY"
mac666
Lid
Berichten: 53
Lid geworden op: 21 jun 2013 6:37

Re: beetje dom maar komt hopelijk goed

Bericht door mac666 »

Ik heb mijns inziens netjes de instructies gevolgd. Corne had het over het verwijderen van de :oops: reflector met een mesje en de lijm schijnt zo hard te zijn dat die bijna niet te verwijderen is.

Eerst in de oven gelegd. De eerste ging perfect. De tweede zat zo verschrikkelijk vast, niet normaal dus daar ging het fout. Volgens mij komt ie niet door de keuring. Ik heb gelezen in de uk dat de schade hersteld moet worden met een transparante folie. Anders komt ie daar niet door de mot. Zal hier wel hetzelfde zijn.
Plaats reactie