beetje dom maar komt hopelijk goed

Stel jezelf en je auto voor.
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Re: beetje dom maar komt hopelijk goed

Bericht door Hendrik-Jan »

Inderdaad een hele mooie auto. Ga je veel plezier nee beleven.
Lotus Elise S2
Gebruikersavatar
Neetmans
Mega lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 28 feb 2009 0:28
Locatie: Breda

Re: beetje dom maar komt hopelijk goed

Bericht door Neetmans »

Hendrik-Jan schreef:Inderdaad een hele mooie auto. Ga je veel plezier nee beleven.
ik vrees van niet :

http://forum.opel-speedster-club.de/ind ... opic=32932
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Re: beetje dom maar komt hopelijk goed

Bericht door Hendrik-Jan »

Ik kan niets zien op dat forum, waar gaat het over?
Lotus Elise S2
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7343
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Re: beetje dom maar komt hopelijk goed

Bericht door Smiley »

Hendrik-Jan schreef:Ik kan niets zien op dat forum, waar gaat het over?
Te koop. Maand geleden getuned naar 240. 18.5k
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
mac666
Lid
Berichten: 53
Lid geworden op: 21 jun 2013 6:37

Re: beetje dom maar komt hopelijk goed

Bericht door mac666 »

Het gaat over mijn auto die te koop is :(

Dagen aan dat ding gewerkt, ander stoelframe gemaakt, hoofdsteunen verwijderd. OZ superlegerra's gekocht, remblokken vervangen, remvloeistof verwisseld, laten tunen en nu heeft mijn vrouw besloten zwanger te worden :bash: dus ipv rondjes Nurburgring ben ik deze zomer luiers aan het verschonen :cry:

In duitsland zijn turbo's veel duurder en ik kan ook nog de BPM terug vorderen dus als ik hem goed kan verkopen, gaat ie er uit. Die vent waarvan ik de velgen heb verkocht, wilde hem eigenlijk kopen, vandaar dat ik op het idee ben gekomen. Uiteindelijk is zijn vrouw er voor gaan liggen (figuurlijk dan), maar het idee van verkopen was geboren.

Erg jammer. ik heb veel, heel veel auto's gehad, maar dit is echt het beste wat ik ooit heb gehad. Welke mongool heeft stuurbekrachtiging en onzinnige kilo's airco/navigatie/isolatie en andere onzin voor een auto bedacht? Opknopen aan de hoogste boom :evil: Mijn nieuwe 320 D had zoooooveel beter kunnen zijn zonder electrische stuurbekrachtiging, runflatbanden en 200 kilo rotzooi. De speedster is een prachtig statement voor alles wat overbodig is aan een hedendaagse auto. Amen.
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Re: beetje dom maar komt hopelijk goed

Bericht door tibby »

Ge had beter meer met de speedster gereden ipv met je vrouw! :lol:
grapje he. :(
captain slow
Gebruikersavatar
aKra
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1778
Lid geworden op: 20 sep 2007 17:11
Locatie: NH

Re: beetje dom maar komt hopelijk goed

Bericht door aKra »

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:bag:
Gebruikersavatar
jaydee
Mega lid
Berichten: 780
Lid geworden op: 15 mei 2006 9:35
Locatie: Flevoland

Re: beetje dom maar komt hopelijk goed

Bericht door jaydee »

Goh, in de categorie "hij moet weg want ik heb een huis gekocht" is dit wel een originele reden... Verder net zo'n slecht argument natuurlijk :bangin:
Jägertee
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Re: beetje dom maar komt hopelijk goed

Bericht door Hendrik-Jan »

Hey Marc gefeliciteerd! Ik hoop dat je hem niet verkocht krijgt en dan er toch nog meer van kan genieten volgend jaar... Dat is stiekem wat jij ook wil.
En stel je voor dat het een meisje wordt (Elise is een mooie naam btw) dan gaat ze over een paar jaar shoppen met haar moeder en dan zou jij thuis moeten blijven en op dit forum lezen hoeveel plezier wij beleven aan onze auto's.
Dus niet te actief te koop zetten, doe thuis een mooie hoes over de auto en doe de komende maanden erg je best om de babykamer te verven en in te richten. Het woord Speedster niet laten vallen thuis. Gebruik het woord Prenatal veel en laat vooral merken dat je het erg leuk vindt.
Over iets minder dan 9 maanden kan je je leven weer oppakken en dagjes naar de Ring gaan.
Lotus Elise S2
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Re: beetje dom maar komt hopelijk goed

Bericht door tibby »

Afbeelding

probleem opgelost!
captain slow
mac666
Lid
Berichten: 53
Lid geworden op: 21 jun 2013 6:37

Re: beetje dom maar komt hopelijk goed

Bericht door mac666 »

Dank je dank je. Logische oplossingen en logische redeneringen maarre, jullie hebben toch ook een vrouw? :yes: Dan valt er niet meer logische te redeneren. :bangin:

Zaterdag komt er een kerel uit duitsland kijken. Mocht ie em willen voor het geld wat ik er voor vraag mag ie weg. Dan een jaar luiers overleven en dan koop ik er weer eentje in de UK. Maar dan een oude, puur voor te racen. Het is eigenlijk zonde om met dat ding van mij de baan op te gaan. In zo'n verschrikkelijk goede conditie en om er dan een paar deuken in te rijden :cry:

PS: ben 3x van mijn motor afgedonderd in 1 jaar tijd, dus enige zelfbeheersing is niet van toepassing -> het deukenverhaal, mocht iemand daarop commentaar willen leveren :roll:
mac666
Lid
Berichten: 53
Lid geworden op: 21 jun 2013 6:37

Re: beetje dom maar komt hopelijk goed

Bericht door mac666 »

jaydee schreef:Goh, in de categorie "hij moet weg want ik heb een huis gekocht" is dit wel een originele reden... Verder net zo'n slecht argument natuurlijk :bangin:
Zonder kinderen en geen vrouw? "Schatje, hou jij de peuter even in de gaten en verschoon de baby even en doe hem in bed, ik ga een rondje rijden." :roll: "Ja ik weet dat we vannacht 4x wakker zijn geworden, maar op het circuit rijd toch iedereen dezelfde kant op, dus je hoeft niet zo erg op te letten......" :bash:
Gebruikersavatar
Richard
Mega lid
Berichten: 574
Lid geworden op: 13 feb 2005 13:06
Locatie: Berkel en Rodenrijs

Re: beetje dom maar komt hopelijk goed

Bericht door Richard »

Het zijn alleen geen deuken die je kan rijden, maar uiteen spattend polyester.
Duct tape doet een hoop gaten dichten en bij elkaar houden :D
CASSA uitdeuken zonder spuiten (cardetailer)
mac666
Lid
Berichten: 53
Lid geworden op: 21 jun 2013 6:37

Re: beetje dom maar komt hopelijk goed

Bericht door mac666 »

Richard schreef:Het zijn alleen geen deuken die je kan rijden, maar uiteen spattend polyester.
Duct tape doet een hoop gaten dichten en bij elkaar houden :D
Bij wijze van dan he, ik zit nog niet helemaal in het jargon........ :bag:
Gebruikersavatar
Daan
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1034
Lid geworden op: 18 apr 2012 18:34
Locatie: Goes

Re: beetje dom maar komt hopelijk goed

Bericht door Daan »

Als je kinderen hebt lazer je minder van je motor af, geloof me ik kan het weten. En twee setjes steppies en sliders per seizoen zijn ook voorbij. Je denkt van niet, maar op de een of andere manier gaat het verantwoordelijke vaderschap echt in je kop zitten.

Succes iig met de Speedster en de kleine.
Opel Speedster 2.2 Turbo
Plaats reactie