Ypres Lotus Day 2014

Aanstaande evenementen.
Gebruikersavatar
Super7
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1119
Lid geworden op: 08 jan 2006 20:08

Re: Ypres Lotus Day 2014

Bericht door Super7 »

Mannen,

Ik was er helaas niet bij..
maar ik ben benieuwd; weer top als alle jaren?
Iedereen veilig thuis gekomen?
Gebruikersavatar
speedokus
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1576
Lid geworden op: 23 jan 2010 12:12
Locatie: noord brabant
Contacteer:

Re: Ypres Lotus Day 2014

Bericht door speedokus »

Hoi Toine het was inderdaad geweldig [ mijn eerste keer].
Wat is dat een organisatie zeg, werkelijk ze hebben het echt voor elkaar.
Ook allemaal vriendelijk volk, en dan die autoos.
We zijn allemaal wel goed thuisgekomen denk ik zo, maar wat hebben we een plezier gehad met de Speedsterbende.
De paar laatste honderd meter heb ik misschien wel met mijn ogen dicht gereden, man ik was kapot.
Al met al zeer zeker de moeite waard geweest.
Grt Speedokus. 8) 8) 8)
wrap your ass in fiberglass.
Afbeelding
Gebruikersavatar
riva gert
Actief lid
Berichten: 241
Lid geworden op: 09 dec 2013 20:53
Locatie: Antwerpse Kempen

Re: Ypres Lotus Day 2014

Bericht door riva gert »

watje.. :bangin:
Speedster 2527
speedywilmske
Actief lid
Berichten: 125
Lid geworden op: 10 jan 2014 19:12

Re: Ypres Lotus Day 2014

Bericht door speedywilmske »

Heerlijk was het, s'avonds moe maar voldaan. Deze morgen wakker worden en hopen dat het een droom was, zodat het allemaal nog eens opnieuw kon beginnen!
:D
Gebruikersavatar
sooike
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1058
Lid geworden op: 09 jan 2009 20:46
Locatie: Noorderkempen (België)

Re: Ypres Lotus Day 2014

Bericht door sooike »

Einfach nur ein nackter Sportler
Gebruikersavatar
Neetmans
Mega lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 28 feb 2009 0:28
Locatie: Breda

Re: Ypres Lotus Day 2014

Bericht door Neetmans »

Nice!! Op 2:21 kom ik voorbij gevolgd door 'the yellow brothers' ;-)
Gebruikersavatar
XiPHiAS
Lid
Berichten: 39
Lid geworden op: 11 jan 2010 16:16
Locatie: Waregem (B)

Re: Ypres Lotus Day 2014

Bericht door XiPHiAS »

Bedankt aan alle deelnemers, we hopen dat jullie allemaal een zeer leuke dag hebben gehad.
We hebben ons uiterste best gedaan om van YLD alweer een zeer fijne dag te maken en het evenement weer een trapje hogerop te tillen.
De werkzaamheden voor 2015 worden binnenkort al gestart ... :)

Foto's video's en commentaren kan je vinden in deze thread : http://www.lotusforum.be/viewtopic.php?f=17&t=6055 (post gerust jouw commentaren, suggesties, ervaringen ... )

Helaas hebben we voor de eerste keer in onze 8-evenementen-carrière (YLD en LSE samen) iemand moeten uitsluiten voor al onze toekomstige organisaties.
Als men na een zeer duidelijke verwittiging nog steeds onze opmerkingen naast zich neerlegt en zich bij verschillende mensen negatief laat opmerken, wel, dat kunnen wij niet tolereren.
Deze persoon brengt andere weggebruikers en zijn collega deelnemers in gevaar, maar besmeurt vooral onze reputatie én die van alle andere organisatoren van dergelijke evenementen.
Er zijn reeds evenementen bekend waarbij de Politie ingrijpt en de roadbooks opeist bij alle deelnemers die voorbijkomen, en ik denk niet dat we dat willen? en al zeker geen algemeen verbod op dergelijke rondritten.

We hebben geen probleem met "eens goed doorgaan" maar "roekeloos en asociaal rijden" dat willen we niet, als dat tijdens de Gumball 3000 getolereert wordt, dat is hun zaak, maar niet bij ons!
Je hoeft je evenmin met je Opel Speedster te bewijzen tov de Lotussen ... de wagens hebben dezelfde filosofie en komen uit hetzelfde fabriek met dezelfde achtergrond. Zoveel verschil maakt het niet.
We houden van jullie, maar maak niet dat de liefde overgaat ...

De deelnemer die we uitgesloten hebben is lid van dit forum, maar we treden liever niet in detail, zelfs in dit geval respecteren we zijn privacy.
Toch willen we duidelijk stellen dat we ook het gedrag van onze deelnemers in het oog houden, teneinde ons evenement kwaliteitsvol, respectvol en veilig te houden maar ook het bestaan ervan te garanderen.

Aan alle Speedsterrijders, tot volgend jaar (YLD2015) of tot September (LSE2014)!

Met sportieve groet,
Frederik Van Cauwenberghe
Namens de voltallige organisatie
http://www.ypreslotusday.be - http://www.lotussummersend.be
Laatst gewijzigd door XiPHiAS op 30 mei 2014 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2038
Lid geworden op: 17 dec 2004 14:40
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Ypres Lotus Day 2014

Bericht door Pipo »

@ Frederik:
Het is juist dat er dezelfde filosofie (en fabrikant) achter de Speedster en de Lotus staat. En achter het stuur van allebei zitten soms rustige, en soms 'iets minder' rustige :P bestuurders. Laten we daarom aub geen label kleven op geen van hen :|
Je hebt gelijk dat je als organisator geen roekeloos en asociaal gedrag dat het evenement in gevaar kan brengen kunt tolereren. Als je echt voluit wil gaan, moet je maar een racecircuit opzoeken. En zelfs daar gelden regels. Maar ik wil hier toch even een lans breken voor de onbekende die je hebt uitgesloten. Hij is blijkbaar met recht en reden uit het evenement verwijderd, en daarover is geen discussie nodig. Maar we weten allen dat dergelijke groepsevenementen soms een euforie opwekken waardoor sommige bestuurders eens wat te ver gaan. Ik denk dat de betrokken bestuurder nu wel zijn lesje geleerd heeft eens hij het heeft kunnen laten bezinken. Hem bannen voor 2014 lijkt me voldoende als straf. Voor altijd bannen is een beetje 'overkill' en gaat weinig positiefs teweegbrengen :roll:
Laatst gewijzigd door Pipo op 30 mei 2014 22:06, 1 keer totaal gewijzigd.
A thing of beauty is a joy forever!
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7343
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Re: Ypres Lotus Day 2014

Bericht door Smiley »

Ik zag een ontbrekende achterlicht lens op een van die foto's Neetmans.
Misschien is dit iets voor je?
http://www.vx220.org.uk/forums/topic/13 ... ing-lenses
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Re: Ypres Lotus Day 2014

Bericht door tibby »

En wie zou dat zijn???? :lol: :lol: :lol:
captain slow
Gebruikersavatar
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2038
Lid geworden op: 17 dec 2004 14:40
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Ypres Lotus Day 2014

Bericht door Pipo »

tibby schreef:En wie zou dat zijn???? :lol: :lol: :lol:
Geen idee van :yawn: Vertel me nou niet dat jij het was, hé :bangin:
A thing of beauty is a joy forever!
Gebruikersavatar
riva gert
Actief lid
Berichten: 241
Lid geworden op: 09 dec 2013 20:53
Locatie: Antwerpse Kempen

Re: Ypres Lotus Day 2014

Bericht door riva gert »

ik heb een vaag vermoeden wie de uitgesloten rijder is :D toen ie voorbij kwam werd het helemaal zwart voor mijn ogen :wacko:
Speedster 2527
Gebruikersavatar
sooike
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1058
Lid geworden op: 09 jan 2009 20:46
Locatie: Noorderkempen (België)

Re: Ypres Lotus Day 2014

Bericht door sooike »

Pipo schreef: En achter het stuur van allebei zitten soms rustige, en soms 'iets minder' rustige :P bestuurders. Laten we daarom aub geen label kleven op geen van hen :|
En dan heb je nog bestuurders die eigenlijk geen bestuurders zijn maar poetsers :lol:

Waar zat je pipo?
Eerst ingeschreven maar iets mis met de overschrijving, dit recht gezet maar toch niet in de deelnemerslijst, voorvelg nog niet hersteld zeker :bag:

Nee, het was prachtig weer, droog, niet te warm, ideaal eigenlijk :D

Wat het rijgedrag betreft, er wordt zoals vorige edities altijd stevig doorgereden vind ik, dit jaar zonder incidenten bij mijn weten.
Het is al enkele keren anders geweest (Elise YLD2012 en Elise LSE2013)
Einfach nur ein nackter Sportler
Gebruikersavatar
Neetmans
Mega lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 28 feb 2009 0:28
Locatie: Breda

Re: Ypres Lotus Day 2014

Bericht door Neetmans »

Smiley schreef:Ik zag een ontbrekende achterlicht lens op een van die foto's Neetmans.
Misschien is dit iets voor je?
http://www.vx220.org.uk/forums/topic/13 ... ing-lenses
Thanks, had ze al gespot. Maar daar zit nog wel het nodige werk aan. Ben de lens verloren op de heenweg op de E19 net voor St. Job.

Mijn 1e keus is toch een complete unit van een turbo eigenlijk.

Los van alles heb ik ook gehoord dat de oorzaak van dit alles eens 'stevig doorrijden' was tussen een Lotus en een Speedster.
Is de Lotus rijder ook voor eeuwig verbannen? Staat dit bericht ook op het Lotus forum als waarschuwing vraag ik mij dan af...?

"Waar er 2 'vechten', hebben er 2 'schuld'" zo gaat een oud Nederlandsch gezegde...
Gebruikersavatar
speedokus
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1576
Lid geworden op: 23 jan 2010 12:12
Locatie: noord brabant
Contacteer:

Re: Ypres Lotus Day 2014

Bericht door speedokus »

riva gert schreef:watje.. :bangin:
En ik zal nog eens stoppen als de sneeuwpop zijn dak dicht moet doen voor 4 druppels regen. :bag:
Laatst gewijzigd door speedokus op 31 mei 2014 7:40, 1 keer totaal gewijzigd.
wrap your ass in fiberglass.
Afbeelding
Plaats reactie