Re: Balance shaft delete, or not?
Geplaatst: 31 jan 2014 18:15
Deleted
De Nederlandse Opel Speedster Club
http://www.speedsterclub.nl/forum/
Je gaat ook wel gelijk van een gekietelde NA naar een stage III SC setup, en dan lopen de kosten wat meer op. (vergeleken met een stage II kit op het standaard blok)Dominique schreef:Serieus, ik weet niet in wat voor wespennest ik terecht ben gekomen, maar het koopje van het blok ben ik al een tijdje vergeten!
Herman schreef:Dominique schreef: Daarmee konden Saturn en de Ion eigenaren een flinke powerboost aan hun auto geven.
Dat hierbij niet de garantie zou komen te vervallen zegt wat over het vertrouwen van GM in hun OEM B207 / LSJ blokje.
En waarom een supercharger en geen turbo? Die laatste lijkt meer voor de hand liggende keuze bij dit blok? En dat kost niet eerst 50 pk om er vervolgens meer-meer pk uit te moeten halen...
En betere uitlaat demping....
Je hebt wel een punt hoor, wanneer het puur om getallen gaat. En om de kosten die er bij komen.Herman schreef:En waarom een supercharger en geen turbo? Die laatste lijkt meer voor de hand liggende keuze bij dit blok? En dat kost niet eerst 50 pk om er vervolgens meer-meer pk uit te moeten halen...Dominique schreef: Daarmee konden Saturn en de Ion eigenaren een flinke powerboost aan hun auto geven.
Dat hierbij niet de garantie zou komen te vervallen zegt wat over het vertrouwen van GM in hun OEM B207 / LSJ blokje.
En betere uitlaat demping....