Eindelijk wat tijd gevonden om eens wat van m'n aantekeningen en foto's uit te werken. Vorig jaar is er (o.a.) wat tijd gaan zitten in het veranderen van de manier waarop je de achterkant van mijn Speedster kunt verwijderen. Ik vond een aantal dingen irritant en/of te veel tijd kosten, wat jammer is want even de achterkant verwijderen geeft je veel meer ruimte om aan de auto te werken. Misschien dat er mensen zijn die nog wat hebben aan de wijzigingen die ik heb gemaakt.
Mooie uitleg weer, maar aangezien ik ook net de clam eraf heb gehaald 1 opmerking;
De rollbar cover zit bovenin met de 4 M6 moeren vast, maar normaal ook nog links en rechts op de achterclam met 2 kleine m5 moertjes waar je heel slecht bij komt en ook nog vaak verroest zijn
Die mis ik in je guide.
Exmantaa schreef:De rollbar cover zit bovenin met de 4 M6 moeren vast, maar normaal ook nog links en rechts op de achterclam met 2 kleine m5 moertjes waar je heel slecht bij komt en ook nog vaak verroest zijn
Die worden ook vaak niet terug gezet
Kun je zien aan de dunne naad tussen de rollbarcover en de clam aansluiting.
Incl bij mezelf
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Exmantaa schreef:Mooie uitleg weer, maar aangezien ik ook net de clam eraf heb gehaald 1 opmerking;
De rollbar cover zit bovenin met de 4 M6 moeren vast, maar normaal ook nog links en rechts op de achterclam met 2 kleine m5 moertjes waar je heel slecht bij komt en ook nog vaak verroest zijn
Die mis ik in je guide.
Klopt, die mis ik ook, zitten er niet meer in namelijk Ruimt lekker op en ik merk geen verschil in de passing van de kap.