mijn speedy
-
- Actief lid
mijn speedy
Hallo.
ik ben Udo volg al een tijdje het forum en heb nu ook eindelijk mijn eigen speedster staan
nr 0924 een dolphin grey
is een belgische speedster
Wil er nog een paar kleine dingen aan veranderen maar voorlopig vooral genieten
ik ben Udo volg al een tijdje het forum en heb nu ook eindelijk mijn eigen speedster staan
nr 0924 een dolphin grey
is een belgische speedster
Wil er nog een paar kleine dingen aan veranderen maar voorlopig vooral genieten
- Bijlagen
-
- speedy01.jpg (155.79 KiB) 5237 keer bekeken
Laatst gewijzigd door speedywilmske op 07 mei 2014 19:18, 1 keer totaal gewijzigd.
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Re: mijn speedy
Welkom Udo.
Daar zijn er maar bitter weinig van, dat dolphin grey (2 in NL, BE onbekend)
Daar zijn er maar bitter weinig van, dat dolphin grey (2 in NL, BE onbekend)
Laatst gewijzigd door Smiley op 08 mei 2014 7:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
- S. Gonzales
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Welkom Udo. Hij staat al een tijdje stil zie ik. Hopelijk kan je snel wat kilometers maken en dan horen we graag wat je er allemaal aan gaat veranderen ( al denk jij nu nog van niet )
Veel plezier!
Veel plezier!
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
- Sir_Bongiovi
- Mega lid
- Contacteer:
Welkom Udo; waar heb je hem gekocht? Ik heb een 2tal verschillende in België gespot in dat kleurtje (waarvan 1 iemand uit Kampenhout)
-
- Actief lid
Heeft de laatste 3 jaar veel stil gestaan. Wel elk jaar naar de keuring geweest (was van een garage).S. Gonzales schreef:Welkom Udo. Hij staat al een tijdje stil zie ik. Hopelijk kan je snel wat kilometers maken en dan horen we graag wat je er allemaal aan gaat veranderen ( al denk jij nu nog van niet )
Veel plezier!
Hij is ondertussen wel ingeschreven.
-
- Actief lid
Heb hem in Boutersem gekocht, de historie van de auto is me bekend. Er gaan er wel meer zijn die hem kennen denk ik.Sir_Bongiovi schreef:Welkom Udo; waar heb je hem gekocht? Ik heb een 2tal verschillende in België gespot in dat kleurtje (waarvan 1 iemand uit Kampenhout)
Ik ben zelf van Zolder.
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Ik dacht al dat ik het nummer en de velgen herkende. Zoveel dolphin-greys zijn er trouwens niet in België vermoed ik. Het is de ex-Speedster van mijn vriend Luc. Bij de meesten niet gekend, daar hij nooit op het forum kwam. Hij heeft zijn Speedster omgeruild voor een jacht (nou ja - omgeruild, met een bescheiden opleg natuurlijk ). Dat gaat wel trager vooruit, maar drijft beter
A thing of beauty is a joy forever!
Unieke kleur. Veel veilige km-ers
four wheels move the body, its the turbo that moves the soul
four wheels move the body, its the turbo that moves the soul
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo
-
- Actief lid
Klopt Pipo. luc is ook familie daar mee dat ik de speedster ken. Hij heeft 3 jaar bijna niet gereden. Zonde, Luc ook gelukkig dat hij in de familie blijft.Pipo schreef:Ik dacht al dat ik het nummer en de velgen herkende. Zoveel dolphin-greys zijn er trouwens niet in België vermoed ik. Het is de ex-Speedster van mijn vriend Luc. Bij de meesten niet gekend, daar hij nooit op het forum kwam. Hij heeft zijn Speedster omgeruild voor een jacht (nou ja - omgeruild, met een bescheiden opleg natuurlijk ). Dat gaat wel trager vooruit, maar drijft beter
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Haha, heeft hij me daarstraks ook gezegd Ook een hartelijk welkom van mij, Udo. Hopelijk zien we elkaar op de Lotus Ypres Tour de 29ste mei. Probeer Luc mee te krijgen. Dan voelt hij nog eens wat hij moet missenspeedywilmske schreef:Klopt Pipo. luc is ook familie daar mee dat ik de speedster ken. Hij heeft 3 jaar bijna niet gereden. Zonde, Luc ook gelukkig dat hij in de familie blijft.
A thing of beauty is a joy forever!
-
- Actief lid
Zal eens polsen, als hij dan weer nie de zeeman spelen isPipo schreef:Haha, heeft hij me daarstraks ook gezegd Ook een hartelijk welkom van mij, Udo. Hopelijk zien we elkaar op de Lotus Ypres Tour de 29ste mei. Probeer Luc mee te krijgen. Dan voelt hij nog eens wat hij moet missenspeedywilmske schreef:Klopt Pipo. luc is ook familie daar mee dat ik de speedster ken. Hij heeft 3 jaar bijna niet gereden. Zonde, Luc ook gelukkig dat hij in de familie blijft.
-
- Actief lid
Speedster weer op de baan. Stage 1
192pk met dank aan Hitman!!!
192pk met dank aan Hitman!!!
Laatst gewijzigd door speedywilmske op 30 apr 2015 0:19, 2 keer totaal gewijzigd.