Past perfect !

Weetjes en tips voor onze auto.
Gebruikersavatar
damnedt
Actief lid
Berichten: 308
Lid geworden op: 02 dec 2004 22:11

Past perfect !

Bericht door damnedt »

Heb de volgende hendels en handremgreep bij elise-shop gekocht en aangebracht. Simpel de bestaande hendels afzagen net voorbij nokje waar rubber afdichting overeen valt.
Zaagje is er overigens bijgeleverd. Verder zitten de alu hendels vast met vier verzonken inbus boutjes. Weer wat anders dan het standaard plastic en het gewicht is ook erg laag.
Foto van hendels aan stuurkolom volgt nog.
Laatst gewijzigd door damnedt op 31 jul 2005 8:00, 4 keer totaal gewijzigd.
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Re: Past perfect !

Bericht door jans »

damnedt schreef:Heb de volgende hendels en handremgreep bij elise-shop gekocht en aangebracht. Simpel de bestaande hendels afzagen net voorbij nokje waar rubber afdichting overeen valt.
Zaagje is er overigens bijgeleverd. Verder zitten de alu hendels vast met vier verzonken inbus boutjes. Weer wat anders dan het standaard plastic en het gewicht is ook erg laag.
Foto van hendels aan stuurkolom volgt nog.
Die linker lijkt mij :idea: wel wat, en die rechts wil de zus van mijn vrouw gráág :idea: zitten bij die rechter ook batterijen bij 8) :?:
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Re: Past perfect !

Bericht door Marcel »

jans schreef: die rechts wil de zus van mijn vrouw gráág :idea: zitten bij die rechter ook batterijen bij 8) :?:
Jaja dat is een hele bekende ;) een kennis, vriend, broer of zus :P
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Re: Past perfect !

Bericht door Hendrik-Jan »

damnedt schreef:Heb de volgende hendels en handremgreep bij elise-shop gekocht en aangebracht. Simpel de bestaande hendels afzagen net voorbij nokje waar rubber afdichting overeen valt.
Zaagje is er overigens bijgeleverd. Verder zitten de alu hendels vast met vier verzonken inbus boutjes. Weer wat anders dan het standaard plastic en het gewicht is ook erg laag.
Foto van hendels aan stuurkolom volgt nog.
Ik zag ze ook op de site van Yvo Tuk. Zou je een foto willen maken en op de site zetten? 8)
Lotus Elise S2
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Re: Past perfect !

Bericht door jans »

Hendrik-Jan schreef:
damnedt schreef:Heb de volgende hendels en handremgreep bij elise-shop gekocht en aangebracht. Simpel de bestaande hendels afzagen net voorbij nokje waar rubber afdichting overeen valt.
Zaagje is er overigens bijgeleverd. Verder zitten de alu hendels vast met vier verzonken inbus boutjes. Weer wat anders dan het standaard plastic en het gewicht is ook erg laag.
Foto van hendels aan stuurkolom volgt nog.
Ik zag ze ook op de site van Yvo Tuk. Zou je een foto willen maken en op de site zetten? 8)
Weet niet of de zus van mijn vrouw dat wel wil :shock:
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Re: Past perfect !

Bericht door Marcel »

Hendrik-Jan schreef: Ik zag ze ook op de site van Yvo Tuk. Zou je een foto willen maken en op de site zetten? 8)
Ten eerste......volgens mij moet er nog iemand foto's plaatsen :P

Ten tweede:
Hendrik-Jan schreef: Het is voorlopig wel het laatste dat ik op mijn auto heb gezet. Hij is nu "af". Ik heb nu: Milltek, spoorverbreders, K&N filter en een goed alarm.
:?::?::?:
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Re: Past perfect !

Bericht door Marcel »

jans schreef: Weet niet of de zus van mijn vrouw dat wel wil :shock:
:lol:
Bijlagen
dildo.jpg
dildo.jpg (91.33 KiB) 6721 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Marcel op 29 jul 2005 7:23, 1 keer totaal gewijzigd.
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Hahahahah die Hendrik-Jan wil óók al verder niks meer aan zijn speedster veranderen :shock: Het virus verspreid zich snel :lol:
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

jans schreef:Hahahahah die Hendrik-Jan wil óók al verder niks meer aan zijn speedster veranderen :shock: Het virus verspreid zich snel :lol:
:jump: :jump: :jump:
jans schreef:Dat zou kunnen ja, maar daar wordt ie niet sneller van, en voor de wegenbelasting maakt het ook niets uit mooier wordt ie er ook niet van.M.A.W prima zo het nu is.
:jump: :jump: :jump:
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Re: Past perfect !

Bericht door Hendrik-Jan »

Marcel schreef:
Hendrik-Jan schreef: Ik zag ze ook op de site van Yvo Tuk. Zou je een foto willen maken en op de site zetten? 8)
Ten eerste......volgens mij moet er nog iemand foto's plaatsen :P

Ten tweede:
Hendrik-Jan schreef: Het is voorlopig wel het laatste dat ik op mijn auto heb gezet. Hij is nu "af". Ik heb nu: Milltek, spoorverbreders, K&N filter en een goed alarm.
:?::?::?:
Marcel, sommige mensen moeten hard en veel werken om te kunnen overleven.

En ja, voorlopig.... Hoe lang is voorlopig? Gelukkig heb ik dat woordje erbij gezet. Er zijn ook mensen die dat woordje niet hebben gebruikt en die kunnen helemaal geen accessoire bestellen. :jump:
Lotus Elise S2
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Hahaha , jullie weten dat ik daarna de sper nog heb laten monteren, én
hij staat nu bij Vmax voor de rest. :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

jans schreef:Hahahahah die Hendrik-Jan wil óók al verder niks meer aan zijn speedster veranderen :shock: Het virus verspreid zich snel :lol:
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Lotus Elise S2
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Re: Past perfect !

Bericht door Marcel »

Hendrik-Jan schreef: Marcel, sommige mensen moeten hard en veel werken om te kunnen overleven.
Okee okee fysiek hard werken hoef ik niet, maar ik moet wel in mijn ééntje alle centjes opbrengen :P
Hendrik-Jan schreef: En ja, voorlopig.... Hoe lang is voorlopig? Gelukkig heb ik dat woordje erbij gezet. Er zijn ook mensen die dat woordje niet hebben gebruikt en die kunnen helemaal geen accessoire bestellen. :jump:
O ken ik hem/haar :?:

Ik zat net te denken er toch maar onderstaande velgen onder te gooien, leek mij wel apart :thumbsup:
Bijlagen
black.jpg
black.jpg (7.28 KiB) 6716 keer bekeken
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Re: Past perfect !

Bericht door Hendrik-Jan »

Marcel schreef:
Hendrik-Jan schreef: Marcel, sommige mensen moeten hard en veel werken om te kunnen overleven.
Okee okee fysiek hard werken hoef ik niet, maar ik moet wel in mijn ééntje alle centjes opbrengen :P
Ik ook hoor.
Lotus Elise S2
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Re: Past perfect !

Bericht door Hendrik-Jan »

Marcel schreef:
Ik zat net te denken er toch maar onderstaande velgen onder te gooien, leek mij wel apart :thumbsup:
Foei! Mooie velgen.
Lotus Elise S2
Plaats reactie