Verlaagt

Vragen over bekleding, velgen e.d.
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

WOW ziet er goed uit......mooie velgen in het echt hé die barracuda's.

Jij hebt helemaal chroom :?: of zie ik dat verkeerd ;)

Wel uitkijken voor die rand.....pfff

Waarom ik nu weer :cry:
Gebruikersavatar
Martin
Mega lid
Berichten: 568
Lid geworden op: 03 dec 2004 8:14
Locatie: Noorden

Bericht door Martin »

Alleen de rand is gepolijst, de rest is gespoten, binnen kant zwart.

Zodra ik het weer mooi weer is dan maak ik wel even nieuwe foto's
Zoals we weten digitaal kan nog wel eens raar doen met kleuren :?

Opmoment regen regen en nog eens regen :cry: :cry: :cry: .


Gr, 8) Martin
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Martin schreef:Alleen de rand is gepolijst, de rest is gespoten, binnen kant zwart.

Zodra ik het weer mooi weer is dan maak ik wel even nieuwe foto's
Zoals we weten digitaal kan nog wel eens raar doen met kleuren :?

Opmoment regen regen en nog eens regen :cry: :cry: :cry: .


Gr, 8) Martin
Hoi is bij jou de rand echt gepolijst :?:

Bij mij was gewoon alles gespoten, de binnenkant(spaken) grijs en de rand chroomlook of zoiets.......erg kwetsbaar :!:
Gebruikersavatar
Martin
Mega lid
Berichten: 568
Lid geworden op: 03 dec 2004 8:14
Locatie: Noorden

Bericht door Martin »

Echt waar :yes: de rand is gepolijst.

De banden steken de velgen net iets voorbij, dus als ik een stoeprand zou raken dan komt eerst de band er tegen :wink: .

Wand als ik het goed heb was bij jou de velg die naar buiten stond, en dit komt omdat je in verhouding een te kleine band hebt genomen dan gaan ze bol staan.

Wij hebben gekozen voor 17inc en et 35 geloof ik voor en achter, banden maat achter 225-45 dunlop sport 9000 en voor 205-45 dunlop sport 9000
Je kunt voor zien dat de band al iets verder naar binnen staat.


Gr, 8) Martin
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Martin schreef:Echt waar :yes: de rand is gepolijst.

De banden steken de velgen net iets voorbij, dus als ik een stoeprand zou raken dan komt eerst de band er tegen :wink: .

Wand als ik het goed heb was bij jou de velg die naar buiten stond, en dit komt omdat je in verhouding een te kleine band hebt genomen dan gaan ze bol staan.

Wij hebben gekozen voor 17inc en et 35 geloof ik voor en achter, banden maat achter 225-45 dunlop sport 9000 en voor 205-45 dunlop sport 9000
Je kunt voor zien dat de band al iets verder naar binnen staat.


Gr, 8) Martin
Zit toch wel een hoop verschil tussen de diverse barracuda velgen :!:

Band / velgbreedte.......
Bij mij was voor 8J = 203,2mm en 215mm is dus 11,8 mm bredere band, bij jou 14,5mm
Achter 9J = 228,6mm en 255 is dus 26,4mm bredere band bij jou 34,5mm.

Maar denk dat het merk/type band ook zal uitmaken :!:
Gebruikersavatar
Martin
Mega lid
Berichten: 568
Lid geworden op: 03 dec 2004 8:14
Locatie: Noorden

Bericht door Martin »

Marcel schreef:
Martin schreef:Echt waar :yes: de rand is gepolijst.

De banden steken de velgen net iets voorbij, dus als ik een stoeprand zou raken dan komt eerst de band er tegen :wink: .

Wand als ik het goed heb was bij jou de velg die naar buiten stond, en dit komt omdat je in verhouding een te kleine band hebt genomen dan gaan ze bol staan.

Wij hebben gekozen voor 17inc en et 35 geloof ik voor en achter, banden maat achter 225-45 dunlop sport 9000 en voor 205-45 dunlop sport 9000
Je kunt voor zien dat de band al iets verder naar binnen staat.


Gr, 8) Martin
Zit toch wel een hoop verschil tussen de diverse barracuda velgen :!:

Band / velgbreedte.......
Bij mij was voor 8J = 203,2mm en 215mm is dus 11,8 mm bredere band, bij jou 14,5mm
Achter 9J = 228,6mm en 255 is dus 26,4mm bredere band bij jou 34,5mm.

Maar denk dat het merk/type band ook zal uitmaken :!:

Denk het zelf ook, en natuurlijk de J Maat bij mij 7,5J.

Gr, 8) Martin
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Even contact gehad met de dealer van de velgen, ook al heb ik ze niet meer, ze waren volgens hem wel gepolijst met een blanke laklaag erover 8)
Gebruikersavatar
Martin
Mega lid
Berichten: 568
Lid geworden op: 03 dec 2004 8:14
Locatie: Noorden

Bericht door Martin »

Marcel schreef:Even contact gehad met de dealer van de velgen, ook al heb ik ze niet meer, ze waren volgens hem wel gepolijst met een blanke laklaag erover 8)

Oke' dat is altijd goed zeker als er zout bij komt in de winter, :? maar tegen de winter gaan bij mij de orginelen er weer onder als ik de auto dan nodig heb (hoop van niet) dan hoef ik me geen zorgen te maken over de velgen :lol: .

Gr, 8) Martin
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Martin schreef:
Marcel schreef:Even contact gehad met de dealer van de velgen, ook al heb ik ze niet meer, ze waren volgens hem wel gepolijst met een blanke laklaag erover 8)

Oke' dat is altijd goed zeker als er zout bij komt in de winter, :? maar tegen de winter gaan bij mij de orginelen er weer onder als ik de auto dan nodig heb (hoop van niet) dan hoef ik me geen zorgen te maken over de velgen :lol: .

Gr, 8) Martin
Verstandig :!:

Ook om je STD velgen te bewaren, toen ik de mijne inruilde vroegen ze ook of ik de STD velgen nog had, en als het goed is hebben de nieuwe eigenaren er weer STD velgen onder laten leggen :roll:
Gebruikersavatar
Martin
Mega lid
Berichten: 568
Lid geworden op: 03 dec 2004 8:14
Locatie: Noorden

Bericht door Martin »

Alles wat ik verander aan de speedy moet zonder al te veel problemen terug gemonteerd worden in de orginele staat :lol:


Gr, 8) Martin
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Martin schreef:Alles wat ik verander aan de speedy moet zonder al te veel problemen terug gemonteerd worden in de orginele staat :lol:


Gr, 8) Martin
Yep.....mocht het bij mij weer gaan kriebelen, zal dit ook mijn uitgangspunt zijn, zodat ik hem bij verkoop inderdaad weer origineel kan maken :!::!:
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Bij mij spelen die dingen wat minder. Ik ben van plan HEEL lang met deze auto te doen. Het maakt mij aan het eind van de rit niet uit of hij nog precies standaard is (of gemaakt kan worden) of niet, na die 20 jaar ofzo mag hij best een euro'tje of 2000 minder waard worden door bepaalde veranderingen die een ander waardeverlagend vind... Ik vind dat dan niet zo boeiend, ik wil gewoon nu plezier hebben van mijn auto en eraan kunnen veranderen wat ik wil. Ook heb ik niet de illusie dat de speedster meer waard gaat worden als hij ouder wordt. Heel misschien brengt hij nog wel 20.000 op over 20 jaar, maar dan is de euro ook al weer veel minder waard geworden. Je ziet het nu ook heel veel met oudere klassiekers. Er zijn er maar een handjevol van die ECHT meer waard worden, en dan zit je aan de echte exoten te denken (Ferrari/Bugatti/sommige Jaguars/Mercedessen bv).
Mijn twee centjes :wink:

M.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Maik schreef:Bij mij spelen die dingen wat minder. Ik ben van plan HEEL lang met deze auto te doen. Het maakt mij aan het eind van de rit niet uit of hij nog precies standaard is (of gemaakt kan worden) of niet, na die 20 jaar ofzo mag hij best een euro'tje of 2000 minder waard worden door bepaalde veranderingen die een ander waardeverlagend vind... Ik vind dat dan niet zo boeiend, ik wil gewoon nu plezier hebben van mijn auto en eraan kunnen veranderen wat ik wil. Ook heb ik niet de illusie dat de speedster meer waard gaat worden als hij ouder wordt. Heel misschien brengt hij nog wel 20.000 op over 20 jaar, maar dan is de euro ook al weer veel minder waard geworden. Je ziet het nu ook heel veel met oudere klassiekers. Er zijn er maar een handjevol van die ECHT meer waard worden, en dan zit je aan de echte exoten te denken (Ferrari/Bugatti/sommige Jaguars/Mercedessen bv).
Mijn twee centjes :wink:

M.
Ja klopt, ik denk ook niet dat hij ooit veel waard wordt :!:

En hoe lang ik hem houd, geen idee langer als alle andere auto's die ik gehad heb in ieder geval ;)
Gebruikersavatar
Martin
Mega lid
Berichten: 568
Lid geworden op: 03 dec 2004 8:14
Locatie: Noorden

Bericht door Martin »

Hi, nog één foto rest helaas mislukt :evil: dus deze volgen nog.

Gr, 8) Martin
Bijlagen
wiel.JPG
wiel.JPG (74.33 KiB) 4432 keer bekeken
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Hoi,

ziet er goed uit, ik zie alleen niet dat het centrale deel donker(grijs) is, je hebt ook chroom boutjes genomen zie ik :!:
Plaats reactie