iets stuk van het Subframe???

Alle overige technische zaken.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
timmyboy55
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1590
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:34
Locatie: Schoorl
Contacteer:

iets stuk van het Subframe???

Bericht door timmyboy55 »

Vanaf dat ik de Speedster gekocht heb, heb ik al last van iets wat klapt en dof klopt/tokt...
Als ik een tijdje gereden heb, heb het vooral met een oneffen wegdek, klinkerwegen ofzo.. dan begint er achter iets te torderen, kloppen, je hoord dan tok... Tok tok...tok... Tok... Ik dacht dat het mijn uitlaat was die los zat, maar die heb ik onderhand al helemaal uit elkaar gehad :p
Nou weet ik wel dat mijn achterkant een keer volledig in elkaar heeft gelegen en er aan het subframe is gelast. (Volgens Lotus gewoon netjes gedaan)
Kan het zo zijn dat de bevestigingspunten van het subframe op het hoofdframe, of niet meer goed vast zit of gewoon naar de kl*te is.. of iets heel anders?
Verder kan ik niet bedenken wat het is, maar het lijkt toch echt met het subframe temaken te hebben, het is best een luid 'getok :p' dus het is ook erg irritant :bag:
Gebruikersavatar
Sir_Bongiovi
Mega lid
Berichten: 986
Lid geworden op: 14 aug 2009 18:52
Contacteer:

Re: iets stuk van het Subframe???

Bericht door Sir_Bongiovi »

Ik heb altijd gehoord dat er pas iets mis was als de speedster niet kraakte; dus wellicht staat ie perfect in orde :p
Exmantaa
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2177
Lid geworden op: 06 dec 2006 20:14
Locatie: Alkmaar

Re: iets stuk van het Subframe???

Bericht door Exmantaa »

timmyboy55 schreef:
Als ik een tijdje gereden heb, heb het vooral met een oneffen wegdek, klinkerwegen ofzo.. dan begint er achter iets te torderen, kloppen, je hoord dan tok... Tok tok...tok... Tok... Ik dacht dat het mijn uitlaat was die los zat, maar die heb ik onderhand al helemaal uit elkaar gehad :p
Ik begrijp dat ie het in het begin (koud) niet heeft, maar zodra een beetje warm begint het te kloppen en te bonken?? :mrgreen:
=> Toe-link kogelkoppeling ff checken, en dan met name links-achter nabij de uitlaatbocht. (die op subframe vastzit),
Gebruikersavatar
timmyboy55
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1590
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:34
Locatie: Schoorl
Contacteer:

Re: iets stuk van het Subframe???

Bericht door timmyboy55 »

Klopt exmantaa, echt pas als ik een tijd gereden heb heb ik het..
Wat moet ik met die Toe-link? Vervangen?
Maar dan moet dat het zijn, komt dit vaker voor?
Kan ik hier op het forum er iets over vinden?
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Re: iets stuk van het Subframe???

Bericht door tibby »

Zie je links op je ander topic, staan er ook tussen.
grtz
captain slow
Plaats reactie