Zandvoort 1 aug 2014

Aanstaande evenementen.
Gebruikersavatar
Dominique
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1663
Lid geworden op: 15 jan 2006 22:01
Locatie: Noord Holland

Re: Zandvoort 1 aug 2014

Bericht door Dominique »

Ik ga er van uit dat in geval van een ververlende schade met serieus letsel een verzekeraar zijn voorwaarden in de breedst mogelijke zin zal interpreteren.
prettig gevecht dan maar he... :wink:

LoT verbood enige jaren geleden tijdwaarnemingapparaten in of aan de auto. Dat werd ook gesteld tijdens de briefing. De afgelopen 2 jaar heb ik dat idd niet meer gehoord...
Afbeelding
Mazeratie
Nieuw lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 03 sep 2012 14:30

Re: Zandvoort 1 aug 2014

Bericht door Mazeratie »

Beste Speedsterforum leden,

Helaas heb ik het erg druk gehad met verschillende evenementen. Ook ben ik net terug van een week Berlijn, en
ga Maandag alweer weg naar de Ardennen voor een paar dagen. dus het zal nog wel even duren. Sorry daarvoor :(
Daarna probeer ik ze zo snel mogleijk op het forum te zetten.

Gr Jarno (Jarno V Photography)
Exmantaa
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2177
Lid geworden op: 06 dec 2006 20:14
Locatie: Alkmaar

Re: Zandvoort 1 aug 2014

Bericht door Exmantaa »

Hier even een copy-mail over de foto's van Mazeratie op deze LOT dag:

Als eerst wil ik mijn excuses aanbieden dat het zo langheeft geduurt, dit omtrend drukte op mijn nieuwe school (HBO).

Ik heb een selectie gemaakt van de gelukte foto’s van de Ned/UK Opel Speedsters, het zijn er niet zo erg veel en niet van vele verschillende speedsters, maar dit komt omdat ik nog veel aan het oefenen ben met circuit fotografie (Tracking/Panning shots etc) en er nog veel bewogen en niet goed gelukte foto's waren :(

Voor de foto's vraag ik een kleine vergoeding, dit vanwege de kosten van mijn apparatuur en fotografie benodigheden. De prijzen voor foto's zijn 4 euro per stuk.

Ik heb ze nu allemaal geupload op mijn website pagina.
http://jarnovphotography.weebly.com/blo ... speedsters
Hier kunnen de fotos worden bekeken en uitgezocht worden door de klant in welke foto's hij of zij intresse heeft.

Het bestellen van de foto's gaat via mijn email adres mazeratie@gmail.com
Door mij een email te sturen met de juiste omschrijving van de Wagen(Kleur,Kenteken etc) kunnen de foto's digitaal bestelt worden. Na betaling stuur ik de foto's in HQ via wetransfer en zonder watermerk naar de klant toe.

Zou je voor mij ook aan de UK leden en andere leden/forums die deze dag aanwezig waren inlichten over de stand van zaken omtrent de foto's van die dag en hoe ze ze kunnen bekijken en bestellen. Alvast ontzettend bedankt !

En tot naar de de volgende editie! of Speedstermeeting :)

Gr Jarno (Jarno V Photography)
Plaats reactie