MaartenMemorial 2005

Na praten over een evenement.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

MaartenMemorial 2005

Bericht door Hendrik-Jan »

Hier moeten we napraten, niet bij 'evenementen'. :toot:

Zie ook in het fotoalbum. :wink:
Lotus Elise S2
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

Lotus Elise S2
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Ik heb het ook al eens geprobeerd om in dit hoofdstuk na te praten, maar echt logisch is het niet. Iedereen gaat toch automatisch verder in het originele topic, wat ik helemaal niet vreemd vind.
Misschien een ideetje om dit "na praten" hoofdstuk te sluiten of er een ander hoofdstuk van te maken?
Ik vind het zo ook wel best hoor, we merken het wel.

M.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

Maik schreef:Ik heb het ook al eens geprobeerd om in dit hoofdstuk na te praten, maar echt logisch is het niet. Iedereen gaat toch automatisch verder in het originele topic, wat ik helemaal niet vreemd vind.
Misschien een ideetje om dit "na praten" hoofdstuk te sluiten of er een ander hoofdstuk van te maken?
Ik vind het zo ook wel best hoor, we merken het wel.

M.
Sluit ik mij bij aan. Een beetje verwarrend is het (ik wilde mij alleen aan de regeltjes houden).
Lotus Elise S2
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Vandaar ook dat jij in het truttengroepje was ingedeeld 8) (en ik ook :( :wink: )
Afbeelding
van dijk
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1072
Lid geworden op: 03 feb 2005 23:44

Bericht door van dijk »

Ik vond het een mooie dag. Er reed een jongen mee met mij waarvan zijn broer ziek is, en dat is de jongen die met de Spyker mee reed. Alleen tom tom liet ons in de steek, volgende keer toch maar weer mijn stratenboek meenemen :wink: En weer nieuwe gezichten van de club gezien. Gewoon een top dag :D
erik
Lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 18 apr 2005 17:30

Bericht door erik »

Nou, zo te lezen (en te zien!) hebben jullie een mooie dag gehad! Zelf kon ik helaas niet dit jaar; op 4 augustus is mijn zoontje Colin geboren. Maar volgend jaar ben ik zeker van de partij!
van dijk
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1072
Lid geworden op: 03 feb 2005 23:44

Bericht door van dijk »

erik schreef:Nou, zo te lezen (en te zien!) hebben jullie een mooie dag gehad! Zelf kon ik helaas niet dit jaar; op 4 augustus is mijn zoontje Colin geboren. Maar volgend jaar ben ik zeker van de partij!
Gefeliciteerd :jump:
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

erik schreef:Nou, zo te lezen (en te zien!) hebben jullie een mooie dag gehad! Zelf kon ik helaas niet dit jaar; op 4 augustus is mijn zoontje Colin geboren. Maar volgend jaar ben ik zeker van de partij!
Colin, mooie naam. Misschien toeval maar Colin Chapman was de oprichter van Lotus. En mede door hem rijden we nu in de Speedsters.
Gefeliciteerd!
Lotus Elise S2
erik
Lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 18 apr 2005 17:30

Bericht door erik »

Hendrik-Jan schreef:Colin, mooie naam. Misschien toeval maar Colin Chapman was de oprichter van Lotus. En mede door hem rijden we nu in de Speedsters.
Gefeliciteerd!
Dank je! :D En inderdaad, het is geen toeval... :D :D :D
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

erik schreef:
Hendrik-Jan schreef:Colin, mooie naam. Misschien toeval maar Colin Chapman was de oprichter van Lotus. En mede door hem rijden we nu in de Speedsters.
Gefeliciteerd!
Dank je! :D En inderdaad, het is geen toeval... :D :D :D
Ik heb bij mijn dochter noch gedacht aan Lotte Elise. Gelukkig maar niet gedaan want een paar maanden later kwam de Speedster op de markt.
Lotus Elise S2
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

En speedstere noemen :?: denk dat je dan wel veel junks over de vloer krijgt. :?
Plaats reactie