Zal hem dan wel eens zien als hij af is.p13 schreef:Je kan altijd is komen kijken.
Ben één keer met m'n Speedster bij FKM geweest en zet er geen voet meer binnen!
Zal hem dan wel eens zien als hij af is.p13 schreef:Je kan altijd is komen kijken.
oei. nare ervaring gehad?sooike schreef:Zal hem dan wel eens zien als hij af is.p13 schreef:Je kan altijd is komen kijken.
Ben één keer met m'n Speedster bij FKM geweest en zet er geen voet meer binnen!
Is het blok versterkt?p13 schreef:280 volgens de ECU man.
Eagle drijfstangen, dus blok kan het aan.Smiley schreef:Is het blok versterkt?p13 schreef:280 volgens de ECU man.
2.25 ... 2.5 ... 2.75 wie zal het zeggen? Straks stage 0 als hem ontplofttibby schreef:Een stage 2.5... interessant
p13 schreef:2.25 ... 2.5 ... 2.75 wie zal het zeggen? Straks stage 0 als hem ontplofttibby schreef:Een stage 2.5... interessant
Dat is idd het blok van Rob. Uitlaat zal in theorie zorgen voor iets minder top, en iets meer koppel, maar aangezien er niks in de weg zit denk ik dat het uiteindelijk beter flowt dan eender welke andere oplossingExmantaa schreef:p13 schreef:2.25 ... 2.5 ... 2.75 wie zal het zeggen? Straks stage 0 als hem ontplofttibby schreef:Een stage 2.5... interessant
Dit is het 2,2 blok van Rob (Speedster4fun) toch? Eagle drijfstangen en een licht vliegwiel. Dat liep toen best aardig met een 3,1 poelie, alleen op de dynobank toen last van een slippende riem. Ben benieuwd hoe dat nu met OBD Tuner en jouw uitlaat loopt.
Krijg je inderdaad voor geen meter gekeurd in België De velgen vind ik wel mooi; ze hebben wat weg van de Rial Nogaro's.tibby schreef:Als jij die gekeurd krijgt in de staat zoals hij zich nu bevind val ik achterover
Ben wel benieuwd hoeveel horsies erin zitten