wel in veel betere staat dan op de foto
zij roosters 2.2
- fredjespeedster
- Mega lid
zij roosters 2.2
zij-roosters gezocht in goede staat.
- timmyboy55
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Contacteer:
Re: zij roosters 2.2
Geen turbo oren? Ik ben daar wel nog naar op zoek, maar ik neem aan dat als iemand turbo oren neemt, die roosters overbodig zijn zeker? Als ik turbo oren vind, geen idee of mijne dan in jou ogen in goede staat zijn..
Zou je ze niet netjes over kunnen spuiten? Ik geloof dat iedereen wel wat steenslag erop zal hebben..
Zou je ze niet netjes over kunnen spuiten? Ik geloof dat iedereen wel wat steenslag erop zal hebben..
- fredjespeedster
- Mega lid
ga ze waarschijnlijk wel overspuiten.maar wou toch eens polsen dat er iemand er had liggen toevallig
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Die zijn bijna bij alle speedsters beschadigd. (zeker bij die met bredere voorbanden)
Je kunt de boel aftapen en zo bijspuiten (zie je niks van), of die popnagel verwijderen en het gaas er zo uitlichten en los spuiten.
Je kunt de boel aftapen en zo bijspuiten (zie je niks van), of die popnagel verwijderen en het gaas er zo uitlichten en los spuiten.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
- fredjespeedster
- Mega lid
niet meer nodig,mag slotje op