Te koop gevraagd Speedster

Je auto te koop aanbieden.
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7343
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Re: Te koop gevraagd Speedster

Bericht door Smiley »

Maik schreef:Ik heb nog een mooie rooie, 2.2SC, die mag ook weg voor de juiste prijs. Inclusief reservemotor :wink:
Wat gaan we nu krijgen Maik.
Na jaren modificaties heb je een machine waarmee je iedereen en zijn moeder het snot mee voor ogen rijd, en dan mag ie weg :?
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Re: Te koop gevraagd Speedster

Bericht door Maik »

Achja, als je jeuk hebt moet je krabben he :wink:
Maar het ligt aan een aantal zaken of het door gaat hoor, ik denk dat de kans groter is dat ik door blijf rijden met het tomaatje...
Afbeelding
Burger
Nieuw lid
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 okt 2015 12:42

Re: Te koop gevraagd Speedster

Bericht door Burger »

Hallo liefhebbers,

Ik heb mij deze week aangemeld bij uw club om contact te leggen met diegene die op zoek zijn naar een zwarte speedster, zelf ben ik n.l. geen ' club type' .
Daarna weer een aantal dagen getwijfeld of ik verkoop zou overwegen, maar nu toch maar achter mijn computer gekropen .
Misschien belangrijk om te weten waar we het over hebben , een zwarte 2.2 met ongeveer 28000 km, serie no: 1895, hardtop in kleur , 2e set wielen zwart type turbo , taxatie aanwezig echter verlopen.
Reden van verkoop is er eigenlijk niet , misschien komt het dat ik weinig plezier meer heb in het auto rijden , zal wel door de leeftijd komen [ 56].

Groet Jan Burger.

ps auto is geschorst op dit moment en staat in Gouda.
Burger
Nieuw lid
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 okt 2015 12:42

Re: Te koop gevraagd Speedster

Bericht door Burger »

Bericht voor Rob ,

Nee er zijn geen modificaties uitgevoerd aan mijn auto, motor en carrosserie zijn origineel , hardtop wordt helaas voor jou niet los verkocht, over prijzen schrijf ik niet graag , maar ik ben niet onredelijk.

groet Jan .
Speedster4Fun
Actief lid
Berichten: 234
Lid geworden op: 29 sep 2009 10:41
Locatie: Alkmaar

Re: Te koop gevraagd Speedster

Bericht door Speedster4Fun »

Burger schreef:Bericht voor Rob ,

Nee er zijn geen modificaties uitgevoerd aan mijn auto, motor en carrosserie zijn origineel , hardtop wordt helaas voor jou niet los verkocht, over prijzen schrijf ik niet graag , maar ik ben niet onredelijk.

groet Jan .
Daarom vroeg ik ook naar een richtprijs via een PB.

Mijn zwarte Speedster heb ik net vanmorgen gekocht, had die van jou ook wel willen zien, 28000km is nog minder dan 33000km maar ik ben zeer tevreden met de auto die ik gekocht heb.
Ik weet nog iemand die een Speedster zoekt maar niet op het forum zit. Ik zal hem verwijzen naar dit forum en als hij interesse heeft mag hij zelf reageren.
Gebruikersavatar
S. Gonzales
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1924
Lid geworden op: 02 jun 2009 19:21
Locatie: Noord Holland

Re: Te koop gevraagd Speedster

Bericht door S. Gonzales »

Gefeliciteerd Rob :thumbsup:
Hopelijk ben je weer spoedig 'on track'"
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
Speedster4Fun
Actief lid
Berichten: 234
Lid geworden op: 29 sep 2009 10:41
Locatie: Alkmaar

Re: Te koop gevraagd Speedster

Bericht door Speedster4Fun »

S. Gonzales schreef:Gefeliciteerd Rob :thumbsup:
Hopelijk ben je weer spoedig 'on track'"
Ik heb de 'oude' auto minus het chassis nog in onderdelen in mijn garage liggen.
Het plan is om de nieuwe B207R motor met Harrop charger en LSJ ecu in deze auto te bouwen en tevens nog wat nieuwe modificaties.
Dat ga ik rustig aan doen dus 'on track' wordt volgend jaar.

Binnenkort dus heel veel onderdelen te koop waaronder een 33K Z22SE motor.
Gebruikersavatar
Rallye
Actief lid
Berichten: 346
Lid geworden op: 06 jul 2008 11:18
Locatie: Oosterhout

Re: Te koop gevraagd Speedster

Bericht door Rallye »

Beste allemaal,

Na lang twijfelen onlangs toch maar de knoop doorgehakt en besloten om mijn Speedster te koop te zetten. Reden is dat ik gewoonweg te weinig met de auto rijd en ik het zonde vind dat hij practisch alleen maar stof staat te vangen. Ik zou het liefste zien dat hij bij een liefhebber terecht komt; die zijn er hier genoeg, dus jullie hebben eerste keus. :yes:

Gaat om een Calypso Rode Speedster 2.2, origineel NL en slechts 22477 km.

zie hier:
viewtopic.php?f=12&t=6784#p110873
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Burger
Nieuw lid
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 okt 2015 12:42

Re: Te koop gevraagd Speedster

Bericht door Burger »

Beste liefhebbers,

Zwarte speedster die ik heb aangeboden in half oktober aan een zoekende blijft voorlopig toch bij mij , de reden hiervoor is .......ik ben bang dat ik hem toch ga missen ,ik ben mij wel bewust dat deze auto af en toe moet rijden .
Er worden plannen gemaakt om in 2016 weer op de weg te komen , misschien dat ik op het technisch forum wat vragen ga stellen over enkele kleine veranderingen die van plan ben .

Groet Jan Burger , Gouda.
Gebruikersavatar
S. Gonzales
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1924
Lid geworden op: 02 jun 2009 19:21
Locatie: Noord Holland

Re: Te koop gevraagd Speedster

Bericht door S. Gonzales »

Burger schreef:Zwarte speedster die ik heb aangeboden in half oktober aan een zoekende blijft voorlopig toch bij mij , de reden hiervoor is .......ik ben bang dat ik hem toch ga missen ,ik ben mij wel bewust dat deze auto af en toe moet rijden .
Er worden plannen gemaakt om in 2016 weer op de weg te komen , misschien dat ik op het technisch forum wat vragen ga stellen over enkele kleine veranderingen die van plan ben.
Een goed besluit, denk ik. Wanneer je een aantal wijzigingen aanbrengt worden deze auto's daar alleen maar beter van, niet alleen qua veiligheid (denk bijvoorbeeld aan het vervangen van de originele remblokken en schokdempers) maar ook qua rijplezier. Mits redelijk fit, hoeft de leeftijd van de bestuurder geen belemmering te zijn, toch? Blijf je jong bij! :bag:
Veel plezier ermee!
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
Gebruikersavatar
lsv
Lid
Berichten: 74
Lid geworden op: 25 feb 2014 11:30
Locatie: Amstenrade
Contacteer:

Re: Te koop gevraagd Speedster

Bericht door lsv »

Heb eventueel mijn Europa S in de aanbieding...moet niet weg, mag weg, bij juiste prijs.
= Onderstel Speedster, maar met andere body en een gele Lotus badge op de neus ipv een Opel Bliksemschicht.

Aandrijflijn is identiek aan Opel Speedster turbo, dus 2 Liter 16V Turbo, 6 bak.

Optionele extra's:

Zwarte Compomotive motorsport velgen (Originele velgen, onbeschadigd, aanwezig)
Diverse "plastic" onderdelen vervangen door carbon handbouw (dorpels, slotvangers, achterspoiler, dashboard)
Pro Alloy Triple pass alu radiateur
Pro Alloy Chargecooler kit (watergekoeld intercooler systeem ipv lucht/lucht warmtewisselaar)
Chris Tullett RVS sportuitlaat, met 200 cell racekatalysator (originele uitlaat aanwezig)
Koplampen dimlicht/grootlicht omgebouwd naar ECE gekeurde led modules. (Beter dan Xenon, geen ballast meer)

De kleur, Titanium Storm...jep, sommigen zouden het grijs metallic noemen...

IMG_2720.jpg
IMG_2720.jpg (69.72 KiB) 2596 keer bekeken
Remonvdh
Lid
Berichten: 25
Lid geworden op: 23 jun 2015 20:23

Re: Te koop gevraagd Speedster

Bericht door Remonvdh »

Die past vast niet in mijn Speedster 2.2 budget ofwel
Gebruikersavatar
lsv
Lid
Berichten: 74
Lid geworden op: 25 feb 2014 11:30
Locatie: Amstenrade
Contacteer:

Re: Te koop gevraagd Speedster

Bericht door lsv »

Geen idee wat je beschikbare budget is.
Maar er valt een en ander te schuiven door bijvoorbeeld levering met 1 ipv twee sets velgen etc.

Met vriendelijke groet Ruud
Gebruikersavatar
Gerard
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1520
Lid geworden op: 26 jan 2005 11:30

Re: Te koop gevraagd Speedster

Bericht door Gerard »

Wie rijdt daar nou achter je?
Heeft alleen nog pet met nr:0672
1546
Nieuw lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 okt 2015 16:57

Re: Te koop gevraagd Speedster

Bericht door 1546 »

ik heb een 2.2 te koop in de rode kleur met zwarte velgen nr 1546
perfecte staat !
49000km
voorspoiler
achter diffuser
cnc bedieningshendels
bastuck uitlaat (orginele mee geleverd)
softtop+hardtop
set extra voorwielen+set nieuwe remblokken
Bijlagen
12235127_621330318005221_6487361823854749018_n.jpg
12235127_621330318005221_6487361823854749018_n.jpg (72.57 KiB) 2469 keer bekeken
Plaats reactie