Nog meer mensen die reacties geven op joel do desert

Stel jezelf en je auto voor.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
speedster
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1367
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:10

Bericht door speedster »

Verleden week was ik bij Breedveld in Gorinchemen zag je rijden! Welkom ik ga je vast tegen komen in de buurt. Kom namelijk uit H'veld.
Laatst gewijzigd door speedster op 16 aug 2005 17:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
damnedt
Actief lid
Berichten: 308
Lid geworden op: 02 dec 2004 22:11

Staat netjes op je auto.

Bericht door damnedt »

Zie dat het dak erop zit, staat inderdaad mooi bij jou kleur.
En een formeel welkom bij de club.
Gebruikersavatar
Richard
Mega lid
Berichten: 574
Lid geworden op: 13 feb 2005 13:06
Locatie: Berkel en Rodenrijs

Bericht door Richard »

De blaasjes in de lak van de lampen is een kinderziekte en is bij alle speedsters op deze site vervangen voor nieuwe units!
Gebruikersavatar
joel do desert
Actief lid
Berichten: 104
Lid geworden op: 21 jul 2005 20:25
Locatie: Neerijnen

Bericht door joel do desert »

Peter,
Ik was vorige week maandag inderdaad bij Breedveld op Papland en Oost, ik was voor de Speedy op zoek naar een lakstift kleur 596. Eerder was ik nl. bij de Gorcumse Opel dealer Van Mill, maar deze mag de stift à € 6,95 niet bestellen omdat zij geen speedster agent zijn?? Omdat ik afgelopen vrijdag toch in R’dam moest wezen, uiteindelijk bij Spoormaker telefonisch besteld en afgehaald.

Damnedt,
Hardtop is er nu weer af (het begint/ lijkt zomer te worden), zag dat je speedster site in de lucht is, ziet er goed uit.

Richard,
Mogelijk zijn de achterlichtunits wel vervangen, vlgs. de uitdraai van de onderhoudshistorie is in februari 2002 bij 15000km wel een modificatie uitgevoerd maar wat precies inhoud??? Ik zal binnenkort eens bellen met de oude eigenaar.

Groetjes, Hans #751
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

@Damnedt - Je site ziet er inderdaad stak uit, echt helemaal zelf in flash ontworpen of gebruik je swish of iets dergelijks.....maar ga vooral door :!:
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

Marcel schreef:@Damnedt - Je site ziet er inderdaad stak uit, echt helemaal zelf in flash ontworpen of gebruik je swish of iets dergelijks.....maar ga vooral door :!:
Inderdaad mooi werk. :thumbup:
Lotus Elise S2
Gebruikersavatar
Ride-aholic
Actief lid
Berichten: 447
Lid geworden op: 15 jul 2005 13:19
Locatie: Oosterhout (NB)

Bericht door Ride-aholic »

Hi,

@joel do desert: Lakstift al gevonden? Ik heb de lakstift gekregen bij aankoop van m'n Speedy (Opeldealer in Zevenbergen). Het is een setje, er zit n.l. ook blanke lak bij. Ben er nog niet mee aan het prutsen gegaan, denk dat ik dat maar aan experts overlaat.

Greetingz, Peter
The only vitamine you need, is speed! #0707
Plaats reactie