Dit is SteV6

Stel jezelf en je auto voor.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Dit is SteV6

Bericht door SteV6 »

@LL,

Sinds 13 november 2004 ben ik de trotse bezitter geworden van een nieuwe Le Mans Green Speedster, nummer 3450. De stoelen zijn met groen leder bekleed. Verder zit er een voetensteun voor de passagier in, de beruchte VDO-radio en mistlampjes. In afzienbare tijd zal ik wel wat modificaties gaan aanbrengen.

Ik heb deze auto gekocht voor de mooi weer ritjes en voor circuitgebruik op de Nordschleife.

Voor dagelijks vervoer en winterse omstandigheden gebruik ik een Seat Leon Cupra4 V6.

Normaal gesproken bevind ik mij in het Oosten van het land, met soms ritjes naar Amsterdam en Belgie.

Dus toeter maar als je me ziet rijden.

SteV6
S4 Avant
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Nou Steve, ik ben benieuwd naar je modificaties, als dat net zo zal gaan als met je Leon dan kunnen we daar nog wel even op wachten! :wink:

Ik zal mijzelf ook maar even voorstellen, ik ben Maikel uit Leiden en heb vanaf MORGEN een hele mooie calipso rode Speedster 2.2!
Ik heb een week geleden mijn gele Seat Leon 1.8turbo verkocht en de dag daarna was al mondeling de koop gesloten van de Speedster.
Ik ken SteV6 van het forum http://www.seat-online.nl, en toevallig zijn wij ongeveer tegelijkertijd gaan zoeken naar een Speedster. Steve had alleen de "mazzel" dat hij zijn Cupra kan blijven rijden, ik moet de dagelijkse en boodschappenritjes doen in de auto van mijn vriendin Sandra, maar een VW Lupo 1.4 is ook geen straf! 8)

Mooi initiatief dit forum, welke dezelfde lay-out heeft als het seat forum. Laten we hopen dat dit een succes wordt :!:

groeten,
Maikel
Afbeelding
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Bericht door SteV6 »

Maik schreef:Nou Steve, ik ben benieuwd naar je modificaties, als dat net zo zal gaan als met je Leon dan kunnen we daar nog wel even op wachten! :wink:
FF dimmen hoor! Anders vraag ik of ze je in de ban willen doen :shock:

Je weet dat ik niet aan de Leon ga veranderen, want dagelijkse auto. De eerste dingen zijn aangeschaft: Afstandbussen voor de krikpunten, morgen de Xenon ophalen en als kerst niet te duur wordt ook nog een Carbon middenconsole aangeschaft.

SteV6
S4 Avant
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Je bedoelt de kuip om de pook heen? Ziet er wel erg goed uit, wat ik op het vx forum heb gezien :)
Gaat je weer 1kg opleveren! :lol:

M.
Afbeelding
Plaats reactie