Beige Stoelen

Vragen over bekleding, velgen e.d.
Gebruikersavatar
timmyboy55
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1590
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:34
Locatie: Schoorl
Contacteer:

Beige Stoelen

Bericht door timmyboy55 »

Ik zoek dringend naar een setje beige speedster stoelen.... ik rij nu al jaren rond in me eigen verpestte stoelen die toen ingeregend zijn, daarna nooit meer aandacht aan geschonken... ik begin me nu dermate aan de stoelen te irriteren dat ik niet meer fijn in de speedster rij en daardoor erge last van me rug heb... en het staat gewoon lelijk..
Gebruikersavatar
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2038
Lid geworden op: 17 dec 2004 14:40
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Beige Stoelen

Bericht door Pipo »

Laat ze gewoon herbekleden. Kan je kleur en uitvoering aan je eigen smaak aanpassen :wink:
A thing of beauty is a joy forever!
Gebruikersavatar
timmyboy55
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1590
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:34
Locatie: Schoorl
Contacteer:

Re: Beige Stoelen

Bericht door timmyboy55 »

Ik wil ze het liefst origineel houden, maar er heeft zich al een bekleder aangemeld die zegt dat hij ze weer netjes kan krijgen, hij zou me morgen ff wat laten weten!

Begin een beetje een speedster depressie te krijgen... heb nooit de gedachte gehad hem te verkopen, maar nu.... ugh :bag:
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Re: Beige Stoelen

Bericht door tibby »

:lol:
timmyboy55 schreef:Ik wil ze het liefst origineel houden, maar er heeft zich al een bekleder aangemeld die zegt dat hij ze weer netjes kan krijgen, hij zou me morgen ff wat laten weten!

Begin een beetje een speedster depressie te krijgen... heb nooit de gedachte gehad hem te verkopen, maar nu.... ugh :bag:

Zo'n depressie heb ik al van in het begin van speedsters......
Verkoop je speedster maar :yes:
En een paar maanden later ga je wenen :lol: