Beige Stoelen

Vragen over bekleding, velgen e.d.
Gebruikersavatar
timmyboy55
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1590
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:34
Locatie: Schoorl
Contacteer:

Beige Stoelen

Bericht door timmyboy55 »

Ik zoek dringend naar een setje beige speedster stoelen.... ik rij nu al jaren rond in me eigen verpestte stoelen die toen ingeregend zijn, daarna nooit meer aandacht aan geschonken... ik begin me nu dermate aan de stoelen te irriteren dat ik niet meer fijn in de speedster rij en daardoor erge last van me rug heb... en het staat gewoon lelijk..
Gebruikersavatar
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2038
Lid geworden op: 17 dec 2004 14:40
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Beige Stoelen

Bericht door Pipo »

Laat ze gewoon herbekleden. Kan je kleur en uitvoering aan je eigen smaak aanpassen :wink:
A thing of beauty is a joy forever!
Gebruikersavatar
timmyboy55
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1590
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:34
Locatie: Schoorl
Contacteer:

Re: Beige Stoelen

Bericht door timmyboy55 »

Ik wil ze het liefst origineel houden, maar er heeft zich al een bekleder aangemeld die zegt dat hij ze weer netjes kan krijgen, hij zou me morgen ff wat laten weten!

Begin een beetje een speedster depressie te krijgen... heb nooit de gedachte gehad hem te verkopen, maar nu.... ugh :bag:
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Re: Beige Stoelen

Bericht door tibby »

:lol:
timmyboy55 schreef:Ik wil ze het liefst origineel houden, maar er heeft zich al een bekleder aangemeld die zegt dat hij ze weer netjes kan krijgen, hij zou me morgen ff wat laten weten!

Begin een beetje een speedster depressie te krijgen... heb nooit de gedachte gehad hem te verkopen, maar nu.... ugh :bag:

Zo'n depressie heb ik al van in het begin van speedsters......
Verkoop je speedster maar :yes:
En een paar maanden later ga je wenen :lol:
Gewoon houden , tanden bijten en genieten
Heb er nu enkele dagen weer niet mee gereden maar sta weer te springen om erin te kruipen..... 8)
Ook al is die van mij verre van perfect (en er scheelt altijd wel iets aan), who the fuck cares,.........rijden ermee


Ik maak er zelfs topics van aan blijkbaar hoeveel ik van speedsters geniet :lol:

viewtopic.php?f=18&t=6686


grtzzzzzzzzzzz
captain slow
Gebruikersavatar
timmyboy55
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1590
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:34
Locatie: Schoorl
Contacteer:

Re: Beige Stoelen

Bericht door timmyboy55 »

Het is een beetje angstig dat ik een week in een Audi A4 diesel heb gereden en daarna 2 weken in een Rover 45, dat ik dan weer in de Speedster ga zitten en ik me gewoon niet fijn voel: bekleding is pure ellende, me achterlenzen die goed bleken slaan oppeens wit uit ondanks de zuurvrije siliconen, me motor die misschien eruit moet, het is meer huilen dan genieten nu lijkt het wel...
Zelfs als ik mn splinternieuwe ATS'en dan zie helpt t niks..
Gebruikersavatar
timmyboy55
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1590
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:34
Locatie: Schoorl
Contacteer:

Re: Beige Stoelen

Bericht door timmyboy55 »

Ohja en de lak die rondom er vanaf valt...
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7343
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Re: Beige Stoelen

Bericht door Smiley »

Het is geen schande om op een gegeven moment je verlies te pakken.
Het gat wat valt tussen de waarde van deze, en een nette waar alles goed is, zal 5 tot 7k zijn.
Koop een daily, en spaar het verschil weer bij elkaar, en dan zien we elkaar weer in 2017.

Dan zoek je een nette, die je gelijk kunt laten super of turbochargen.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Re: Beige Stoelen

Bericht door tibby »

timmyboy55 schreef:Het is een beetje angstig dat ik een week in een Audi A4 diesel heb gereden en daarna 2 weken in een Rover 45, dat ik dan weer in de Speedster ga zitten en ik me gewoon niet fijn voel: bekleding is pure ellende, me achterlenzen die goed bleken slaan oppeens wit uit ondanks de zuurvrije siliconen, me motor die misschien eruit moet, het is meer huilen dan genieten nu lijkt het wel...
Zelfs als ik mn splinternieuwe ATS'en dan zie helpt t niks..

Heb zelf nieuwe acterlichten die wit uitslaan :yes: niks aan te doen
captain slow
Gebruikersavatar
timmyboy55
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1590
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:34
Locatie: Schoorl
Contacteer:

Re: Beige Stoelen

Bericht door timmyboy55 »

Ik ga dit gebruiken om de binnenkant van me lens verder te polijsten:
http://www.autostyle.nl/catalogus/quixx ... paper.html

want het lijkt op verdroogde polijstplekken, ik heb de binnenkanten gepolijst met koperpoets, maar ik weet niet of de verf nog nadampt, of toch Joops siliconen wat afgeeft... iemand verder nog een idee om de lens voor montage te behandelen met iets zodat het niet weer uitslaat?
Gebruikersavatar
RaoulLauffer
Actief lid
Berichten: 433
Lid geworden op: 20 mei 2010 9:00
Locatie: Sittard

Re: Beige Stoelen

Bericht door RaoulLauffer »

Speedster 2.2 #1123
Gebruikersavatar
timmyboy55
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1590
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:34
Locatie: Schoorl
Contacteer:

Re: Beige Stoelen

Bericht door timmyboy55 »

Ja die had ik ook gezien, waren geweldig geweest! maar er staat Sold Out bij... zal dan wel zo zijn helaas :(
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Re: Beige Stoelen

Bericht door tibby »

timmyboy55 schreef:Ik ga dit gebruiken om de binnenkant van me lens verder te polijsten:
http://www.autostyle.nl/catalogus/quixx ... paper.html

ik heb de binnenkanten gepolijst met koperpoets,
?
Daar is je probleem al. Binnenkant van je lens moet je afblijven..... Mijn nieuwe turbolamp had al VEEGVLEKKEN (kleine krasjes bij wijze van spreken) aan z'n binnenkant staan. Deze is ook diegene die weer wit aan het uitslaan is.
captain slow
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Re: Beige Stoelen

Bericht door tibby »

dubbel post
Laatst gewijzigd door tibby op 21 jun 2016 7:39, 1 keer totaal gewijzigd.
captain slow
Gebruikersavatar
timmyboy55
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1590
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:34
Locatie: Schoorl
Contacteer:

Re: Beige Stoelen

Bericht door timmyboy55 »

Jamaar op de een of andere manier was de binnenkant van de lens licht bekrast (ookal zijn ze nooit open geweest ervoor). dit heb ik weggepoetst en het leek netjes te zijn, is ook wekenlang netjes gebleven, totdat ik hem een tijdje bij mn pa had staan, daarna was het helemaal wit uitgeslagen..
Wanneer ik het weer netjes gepolijst heb, is er misschien een goedje wat ik erin kan werken zodat het niet aangetast word? Misschien wat blanke lak erin spuiten? Dit leek mij niet zo'n goed plan wat betreft de transparantie... ik heb een sealant dat 12 maanden blijft zitten op lak in weer en wind, met UV blocker... zal binnen wel nog langer blijven zitten... ik wil alleen geen probeersels maar oplossingen, heb alleen zelf de kennis er niet van.. ik snap ook niet hoe dit mogelijk is want het was heel netjes!
Gebruikersavatar
timmyboy55
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1590
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:34
Locatie: Schoorl
Contacteer:

Re: Beige Stoelen

Bericht door timmyboy55 »

Heeft iemand ook een idee of de lenzen van kaal Polycarbonaat zijn, of dat ze ook nog een beschermlaag/coating hebben, dan vraag ik ook vooral de binnenkant van de lens... de buitenkant heeft natuurlijk een UV coating... maar heeft de binnenkant dit ook?

Want anders ben ik dus waarschijnlijk door een coating heen gepolijst...

het andere idee is dat verschillende polijstplekken nog te grof waren, en omdat ik deze met alleen Glassex heb schoongemaakt, waar ook Alcohol in zit (Alcohol en Kunststof is NoGo) en of achtergebleven koperpoets oid erin is blijven steken en uitgedroogd en hier de witte uitslag van is....

Ook weet ik van Speedster4Fun zijn kapotgereden achterlicht welke OOK een witte waas had, dat je dit er volgensmij zo af kon vegen met je vinger...

Ik ga eerst eens met de Quixx polycarbonaat polish aan de slag, en ga dan wel zien of het de uitslag dan nog zo is... dan denk ik dat ik gedoemd ben om nieuwe lenzen te kopen zoals de meeste van jullie, anders nog probeerseltjes als Blanke lak of Sealant aanbrengen..
Plaats reactie