Beige Stoelen

Vragen over bekleding, velgen e.d.
Gebruikersavatar
RaoulLauffer
Actief lid
Berichten: 433
Lid geworden op: 20 mei 2010 9:00
Locatie: Sittard

Re: Beige Stoelen

Bericht door RaoulLauffer »

timmyboy55 schreef:Ja die had ik ook gezien, waren geweldig geweest! maar er staat Sold Out bij... zal dan wel zo zijn helaas :(
Ze zijn nog beschikbaar, want er staat niet SOLD OUT in de titel.
Speedster 2.2 #1123
Gebruikersavatar
RaoulLauffer
Actief lid
Berichten: 433
Lid geworden op: 20 mei 2010 9:00
Locatie: Sittard

Re: Beige Stoelen

Bericht door RaoulLauffer »

Speedster 2.2 #1123
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7343
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Re: Beige Stoelen

Bericht door Smiley »

En bij die nieuwe met je vingers van de binnenkant afblijven.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
fredjespeedster
Mega lid
Berichten: 651
Lid geworden op: 29 nov 2013 13:24

Re: Beige Stoelen

Bericht door fredjespeedster »

timmyboy55 schreef:Ik wil ze het liefst origineel houden, maar er heeft zich al een bekleder aangemeld die zegt dat hij ze weer netjes kan krijgen, hij zou me morgen ff wat laten weten!

Begin een beetje een speedster depressie te krijgen... heb nooit de gedachte gehad hem te verkopen, maar nu.... ugh :bag:
Speedster dipjes :bag: ..... Na 15 Speedster staan gehad te hebben ken ik ze ondertussen wel in alle soorten :bangin: :bash:
Hou die Speedster maar waar hij is :yes: :thumbup:
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Re: Beige Stoelen

Bericht door tibby »

fredjespeedster schreef:
timmyboy55 schreef:Ik wil ze het liefst origineel houden, maar er heeft zich al een bekleder aangemeld die zegt dat hij ze weer netjes kan krijgen, hij zou me morgen ff wat laten weten!

Begin een beetje een speedster depressie te krijgen... heb nooit de gedachte gehad hem te verkopen, maar nu.... ugh :bag:
Speedster dipjes :bag: ..... Na 15 Speedster staan gehad te hebben ken ik ze ondertussen wel in alle soorten :bangin: :bash:
Hou die Speedster maar waar hij is :yes: :thumbup:
Jij koopt gewoon een andere als je hem moe bent :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
captain slow
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Re: Beige Stoelen

Bericht door tibby »

RaoulLauffer schreef:Nieuwe lenzen plaatsen?

http://www.ebay.nl/itm/Vauxhall-VX220-O ... SwFNZWxL6B

Die passen nogal moeilijk op de achterkant he...... :lol:
captain slow
Gebruikersavatar
timmyboy55
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1590
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:34
Locatie: Schoorl
Contacteer:

Re: Beige Stoelen

Bericht door timmyboy55 »

Tsja Smiley, mijn plan was ook alleen de binnenkant te wassen met Dreft, maar de binnenkant was ook heel vreemd licht bekrast.. dus dat heb ik weer netjes gepolijst, misschien toch een residu achtergebleven...
Gebruikersavatar
timmyboy55
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1590
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:34
Locatie: Schoorl
Contacteer:

Re: Beige Stoelen

Bericht door timmyboy55 »

Het wordt nog mooier, bij nader inspectie blijkt er ook een volwaardige spin inclusief webnetwerk in me linkerlamp te zitten... De lamp is helemaal gesealed.. heb ook geen condens meer... HOE kan zo'n spin in me lamp gekomen zijn?? eitje erin gekomen toen ik hem sealde? lijkt me sterk...

Bijgevoegd, foto van mijn Linker lamp:
image-2016-06-20.png
image-2016-06-20.png (503.66 KiB) 5364 keer bekeken
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7343
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Re: Beige Stoelen

Bericht door Smiley »

Als je via de achterkant van de lamp kijkt, zitten er grote gaten in de witte kokers.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
timmyboy55
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1590
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:34
Locatie: Schoorl
Contacteer:

Re: Beige Stoelen

Bericht door timmyboy55 »

Ja klopt! maar ik ben er vanuit gegaan dat de ronde lenzen over de kokers ook dichtgelijmd waren en dus ook luchtdicht.. ik bedoel, die van mij zitten er echt goed vast op :?
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Re: Beige Stoelen

Bericht door tibby »

Mijn nieuwe koplamp steekt ineens vol zand...... Niets van aantrekken. Allemaal mankementen waar je moet mee gaan leren leven. Heb er mij allemaal mee neergelegd tegenwoordig. Beter dat jij dat ook kan doen. Want soms vreet het aan je....(zoals bij jou nu) :wink:
captain slow
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7343
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Re: Beige Stoelen

Bericht door Smiley »

Ik heb er ook eens een spinnenfamilie in gehad.
Knap hoe ze erin komen.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
timmyboy55
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1590
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:34
Locatie: Schoorl
Contacteer:

Re: Beige Stoelen

Bericht door timmyboy55 »

Ach, het moet te doen zijn uiteindelijk, kost alleen veel stress... ze waren helemaal gesealed, had geen last van condens meer dus dat is mooi.. En die kit van Joop werkt ook geweldig! Het zit muurvast, maar je kunt het heel simpel weer met een scalpeltje lossnijden, en je merkt wel dat het goed hecht en stevig vast zit..

Momenteel heb ik beide lenzen weer van de units af en heb ik de kitresten er vanaf gepulkt... Ik wacht nu op mn bestelling van Quixx Polycarbonaat polish, dan ga ik de lenzen weer helemaal in nieuwstaat polijsten als dat lukt.
Ik ga de lenzen met Dreft schoonmaken ipv Glassex (alcohol) en dan smeer ik aan de binnenkant Chemical Guys Jetseal, dit heeft ook UV blocker in zich, dus ik hoop dat dit netjes blijft...

Het lijkt erop dat de Koperpoets toch net te grof is want het lijken puur schuurplekken, tijdens het monteren is er iets van residu in de groeven blijven hangen waardoor het LEEK alsof de lens helemaal transparant was (alsof je olie op schuurplekken smeert waardoor ze gemaskeerd zijn), maar dit in de zon is weggedroogd en uitgedroogde plekken liet zien..

Ughhhh, aan allen hier: ik heb beide achterlichten in 2-3 dagen tijd gemodd met haast erachter.... blijkt maar weer dat dit een projectje is waar je de tijd voor moet nemen.. (al was ik er zelf van overtuigd dat ik alles zorgvuldig gedaan had)
Laatst gewijzigd door timmyboy55 op 21 jun 2016 8:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
S. Gonzales
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1924
Lid geworden op: 02 jun 2009 19:21
Locatie: Noord Holland

Re: Beige Stoelen

Bericht door S. Gonzales »

Kom op Tim, dat soort 'kleine ongemakken' hoort er allemaal bij. :bangin: Even slikken en weer door :?
Een Speedster koop je voor de lange termijn, tenminste, de échte liefhebber(s)!

Maar...het ging over je stoelen ..... weleens aan gedacht om er een paar gebruikte Tillet kartstoelen in te zetten? Zijn in verschillende maten te koop, weegt bijna niets en als de juiste maat hebt zit het super!

http://www.kartservice.nl/stoelen.html
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
Gebruikersavatar
timmyboy55
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1590
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:34
Locatie: Schoorl
Contacteer:

Re: Beige Stoelen

Bericht door timmyboy55 »

Hee Joop daar is ie hoor!
Ik ben helemaal gek van de beige originele speedster stoelen, naar mijn mening (buiten de stomme stoffen zijkanten) staan de stoelen het mooiste in de speedster.
Carbon of alternatieve stoelen vind ik helemaal niks :( Het liefst wil ik ook zoveel mogelijk origineel houden.
Ik heb die sombere dag mijn Originele vulling weer in de stoelen gestoken ipv mijn namaak vulling... het zit al een stuk beter (en lager!!) en de stoelen zien er weer wat beter uit...
Jammergenoeg trok ik kortgeleden een grote scheur in het leer... dus ze moeten een keer voor een opknapbeurt... ik hoop alleen dat ze dezelfde kleur kunnen krijgen... anders zou ik al het beige in me interieur zoals de stoelen, driehoeken een tintje meer oranje willen hebben, heb ik alleen de 'Doorcards' net nieuw in beige gekocht... zonde om die ook meteen te verven :P liefste dus dezelfde tint beige :D
Plaats reactie