Opel

Algemene zaken omtrent onze auto.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RollatorGT
Actief lid
Berichten: 367
Lid geworden op: 29 mei 2016 21:52
Locatie: Biddinghuizen (Flevoland)

Opel

Bericht door RollatorGT »

Kan iemand mij uitleggen waarom veel Speedster eigenaren/liefhebbers de Opel kenmerken verwijderen.
Als ik, een wat oudere alleenstaande man zou kiezen voor een strakke Filipijnse, stuur ik haar toch ook niet meteen naar een plastisch chirurg voor een ander kleurtje en dikke tieten om te scoren bij de buren.
Mijn advies, accepteer en geniet van het oorspronkelijke ontwerp en maak een andere keuze als je ontevreden bent.
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Re: Opel

Bericht door tibby »

In mijn geval zijn ze verwijdert omdat hij een andere kleur/ongeval heeft gehad.
Ikzelf zou ze persoonlijk ook laten hangen :thumbsup:
Niet zo leuk dat mensen zeggen: is DAT een Opel? :lol:
Natuurlijk moet je ook een brede rug hebben want in feite is het een poor man's Lotus he...... (daarom dat ik een splinternieuwe elise s3 sc wisselde terug voor het ongedierte dat ik nu terug heb ) :yes: :mrgreen:

Diegene speedsters met al hun tekens en ongetuned zijn trouwens meer van inruilwaarde aan het worden dan een elise tegenwoordig..... :wacko:

grtzzzzzzzz
captain slow
Gebruikersavatar
gertje
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2358
Lid geworden op: 10 sep 2010 11:22
Locatie: kasterlee

Re: Opel

Bericht door gertje »

tibby schreef:
Diegene speedsters met al hun tekens en ongetuned zijn trouwens meer van inruilwaarde aan het worden dan een elise tegenwoordig..... :wacko:

grtzzzzzzzz
Niet overdrijven he de elise mk1 hebben dit jaar meer meer waarde gekregen dan de speedster. Maar de prijzen van de speedster zitten ook mee in de lift


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
30/08/14 meet and greet.
Gebruikersavatar
timmyboy55
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1590
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:34
Locatie: Schoorl
Contacteer:

Re: Opel

Bericht door timmyboy55 »

Ik vind het mooier staan zonder..
Weet men al helemaal niet wat voor auto het is :lol:
En ja, schijtziek word je van mensen met hun 'Slopel' gezeur
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Re: Opel

Bericht door tibby »

gertje schreef:
tibby schreef:
Diegene speedsters met al hun tekens en ongetuned zijn trouwens meer van inruilwaarde aan het worden dan een elise tegenwoordig..... :wacko:

grtzzzzzzzz
Niet overdrijven he de elise mk1 hebben dit jaar meer meer waarde gekregen dan de speedster. Maar de prijzen van de speedster zitten ook mee in de lift


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Tegenwoordig een turbo van 25/30 k is normaal aan het worden. Net zoals de ex van Pipo staat terug te koop (blauwe) .
captain slow
Gebruikersavatar
Daan
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1034
Lid geworden op: 18 apr 2012 18:34
Locatie: Goes

Re: Opel

Bericht door Daan »

Zonder logo's op de achterkant is gewoon netter. Voorkant blijft zitten.
Opel Speedster 2.2 Turbo
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Re: Opel

Bericht door tibby »

Daan schreef:Zonder logo's op de achterkant is gewoon netter. Voorkant blijft zitten.
Achteraan nog 'turbo' plakken bij jou!
captain slow
Gebruikersavatar
Daan
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1034
Lid geworden op: 18 apr 2012 18:34
Locatie: Goes

Re: Opel

Bericht door Daan »

Ssst.... niet zeggen :mrgreen:
Opel Speedster 2.2 Turbo
Gebruikersavatar
RollatorGT
Actief lid
Berichten: 367
Lid geworden op: 29 mei 2016 21:52
Locatie: Biddinghuizen (Flevoland)

Re: Opel

Bericht door RollatorGT »

Toen ik 12 jaar geleden een Suzuki Vitara Wide body kocht zij iedereen "ANDERS''
Vijf jaar geleden een Jeep Wrangler 4.0I 6-SP en het commentaar was "ANDERS", jammer dat het geen 8 cilinder is.
Nu een Speedster 2.2 en het commentaar is wederom; maar dit is heel wat "ANDERS" en je had zo,n mooie Jeep en dit is een Opel !!!!
Laat maar lullen, afgunst.
De meeste negatieve commentatoren kunnen er met hun vette volgevreten lichaam toch niet in of uit komen, wederom afgunst.
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Re: Opel

Bericht door tibby »

:jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump:

Dit is nu nog eens een leuk nieuw lid

:toot: :toot:
captain slow
Gebruikersavatar
timmyboy55
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1590
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:34
Locatie: Schoorl
Contacteer:

Re: Opel

Bericht door timmyboy55 »

Nou Tibby kun jij wel met Speedster lolbroek pensioen nu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
gijsvanerp
Nieuw lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 23 mei 2016 15:23

Re: Opel

Bericht door gijsvanerp »

Hoi Henk

Als ik een Filipijnse schone van dikke tieten zou voorzien, dan zou ik dat zeker niet voor de buren doen hoor! Lijkt me gewoon veel lekkerder rijden. Zonder die dikke tieten zou ik wellicht geeneens overwegen een Filipijnse te nemen.
Fijn dus dat je dit achteraf nog "goed" kunt maken.

Wellicht dat de beeldspraak beter op zou gaan als je de jopenupgrade zou vergelijken met het plaatsen van een SC.

M.b.t. Het verwijderen van de opellogo's is er voor beide kanten wat te zeggen. Uiteindelijk is het natuurlijk ook geen opel, maar een lotus met GM blok (gechargeerd). Zelfs de naam is gestolen van een andere Duitser. De auto is zelfs ook gemaakt in de lotusfabriek in Hethel. Ik denk ook niet dat er veel speedstereigenaren zijn die deze auto hebben aangeschaft omdat het specifiek een Opel is, maar wellicht vergis ik me er in.

Leuk detail wat de meeste van jullie vast wel weten is dat deze auto onder 3 verschillende GM merken op de markt is gebracht. Naast Opel natuurlijk ook Vauxhall voor de Engelse markt en Deawoo voor de Aziatische.

Dus de vraag blijft dan hoeveel Opel de Speedster daadwerkelijk is.

Zelf, moet ik eerlijk bekennen, zou ik direct de logo's eraf halen. Ik vind de auto ook veel mooier zonder de logo's, maar dat geldt voor bijna alle auto's.

Wellicht dat ik de andere kant wat heb kunnen belichten voor je.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
RollatorGT
Actief lid
Berichten: 367
Lid geworden op: 29 mei 2016 21:52
Locatie: Biddinghuizen (Flevoland)

Re: Opel

Bericht door RollatorGT »

Dat de Speedster ook Aziatische roots had is voor mij geheel nieuw en was het louter toeval dat ik de vergelijking maakte met een Filipijnse met kleine tieten maar vermoedelijk inspiratie uit mijn verdorven geest.
Sorry turbo rijders, ook met "oren" blijven het kleine tietjes maar wel een lekker strak ding, redelijk betaalbaar en te onderhouden met veel genot bij juist gebruik.

P.S.
Controleer voor aanschaf van een Aziatische variant altijd of de dubbele uitlaat origineel en functioneel is.
Gebruikersavatar
alain
Mega lid
Berichten: 786
Lid geworden op: 04 jan 2006 12:07
Locatie: Antwerpen (Schilde)

Re: Opel

Bericht door alain »

Vorige week donkergrijze Speedster 2.2 met Turbo oren gespot in de gietende regen.
Deze had voor en achter de logo' s van Lotus erop.
Iemand van hier ?
Gebruikersavatar
gertje
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2358
Lid geworden op: 10 sep 2010 11:22
Locatie: kasterlee

Re: Opel

Bericht door gertje »

Da is de ex 2.2 turbo van Tibby helemaal terug opgemaakt. Kwam wss terug van wim


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
30/08/14 meet and greet.
Plaats reactie